Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
123 radioiodine
Algebraic moment of order q about an origin a
Be crazy about
Be nuts about
Be passionate about
CFC 123
CFC-123
Determine creatively about jewellery
Dichlorotrifluoroethane
Drift about
Educate staff about product features
Examine complaints about improper waste handling
Explore complaints about improper waste handling
F-123
Float about
Follow up on complaints about improper waste handling
Freon 123
HCFC 123
HCFC-123
Investigate complaints about improper waste handling
Iodine-123
Journals
Moment of order q about an origin a
Surmise creatively about jewellery
Teach staff about product features
Think creatively about jewellery
Thinking creatively about jewellery
Train staff about product features
Training staff about a product feature
User Guide
¹²³I

Vertaling van "about $123 " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
2,2-dichloro-1,1,1-trifluoroethane [ CFC-123 | CFC 123 | HCFC 123 | HCFC-123 | F-123 | Freon 123 | dichlorotrifluoroethane ]

2,2-dichloro-1,1,1-trifluoroéthane [ CFC 123 | CFC-123 | HCFC 123 | HCFC-123 | F-123 | Fréon 123 | dichlorotrifluoroéthane ]


educate staff about product features | teach staff about product features | train staff about product features | training staff about a product feature

former le personnel sur les caractéristiques de produits


surmise creatively about jewellery | thinking creatively about jewellery | determine creatively about jewellery | think creatively about jewellery

faire preuve de créativité dans la fabrication de bijoux


examine complaints about improper waste handling | explore complaints about improper waste handling | follow up on complaints about improper waste handling | investigate complaints about improper waste handling

examiner des plaintes concernant une mauvaise gestion des déchets


Corporate Surtax (sections 123.3, 123.4 and 123.5)

Surtaxe sur les corporations (articles 123.3, 123.4 et 123.5)


be passionate about [ be crazy about | be nuts about ]

être un passionné de [ être passionné par | être toqué de ]


algebraic moment of order q about an origin a | moment of order q about an origin a

moment algébrique d'ordre q par rapport à une origine a | moment d'ordre q par rapport à une origine a


regular broadcasts by health organisations about epidemic diseases | regular broadcasts by health organizations about epidemic diseases

bulletins épidémiologiques




123 radioiodine | ¹²³I | iodine-123

iode 123 | ¹²³I
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
While the principle of non-discrimination is already established under the Services Directive (2006/123/EC) and the Commission has applied it in services sectors such as car rental companies or amusement parks, companies and consumers alike will benefit from more legal certainty about which practices are allowed and which ones are not.

Le principe de non-discrimination est certes déjà consacré dans la directive (2006/123/CE) relative aux services et la Commission l’a d’ailleurs appliqué dans des secteurs des services tels que les sociétés de location de voitures ou les parcs d’attraction, mais les entreprises comme les consommateurs bénéficieront également d’une sécurité juridique accrue sur les pratiques qui sont autorisées et celles qui ne le sont pas.


123. Asks the Commission about the follow-up given the cases of suspected intentional infringement reported by the Court of Auditors to OLAF, in particular, as regards the rural development measure "adding value to agricultural and forestry products" and to fully review the design of this measure in the light of the critical remarks issued by the Court of Auditors as to its efficiency and effectiveness in the follow-up report to the 2013 Commission discharge;

123. demande à la Commission de lui communiquer des précisions sur la suite réservée aux cas présumés d'infractions intentionnelles signalés à l'OLAF par la Cour des comptes, notamment en ce qui concerne la mesure de développement rural intitulée "Accroissement de la valeur ajoutée des produits agricoles et sylvicoles", et de revoir intégralement la conception de cette mesure à la lumière des observations critiques formulées par la Cour des comptes quant à l'efficience et à l'efficacité dans le rapport sur le suivi de la décharge de la Commission pour 2013;


123. Notes that there continues to be insufficient attention given to sexual and reproductive rights violations that undermine efforts towards fulfilling the Cairo Programme of Action commitments adopted at the 1994 United Nations International Conference on Population and Development (ICPD), and to addressing discrimination – including gender discrimination and inequality – in population and development strategies; underlines that progress on reproductive health has been limited in some contexts by violations such as child, early and forced marriage and failure to enforce a legal minimum age of marriage, coercive practices such as forced sterilisation or FGM, as well as denial of autonomy to women and girls to make decisions ...[+++]

123. observe qu'une attention insuffisante continue d'être accordée aux violations des droits sexuels et génésiques qui sapent les efforts consentis pour honorer les engagements du programme d'action du Caire adoptés lors de la Conférence internationale des Nations unies sur la population et le développement (CIPD) de 1994 et pour aborder la discrimination, y compris la discrimination et l'inégalité fondées sur le sexe, dans les stratégies en matière de population et de développement; souligne que les progrès réalisés dans le domaine de la médecine de la procréation ont été limités dans certains contextes par des violations telles que des mariages d'enfants, des mariages précoces et forcés et la non-application d'un âge minimum légal de ma ...[+++]


In 2021 prior to redistribution, using StatsCan projections, which of course are projections, Ontario would have about 123,000 people per riding; Alberta, just under 123,000; and British Columbia, 134,000, whereas the rest of the provinces would be at just a bit above 81,000 or 82,000.

En 2021 avant la nouvelle répartition, selon les projections de Statistique Canada, qui ne sont évidemment que des projections, l'Ontario compterait environ 123 000 personnes par circonscription; il y en aurait un peu moins de 123 000 en Alberta, et 134 000 en Colombie-Britannique, contre à peine un peu plus de 81 000 ou 82 000 dans les autres provinces.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
27. Welcomes the Commission's work to establish partnerships with the Member States in the implementation process through working groups, networks in specific sectors, meetings with national experts and implementation guidelines; believes that the Commission's work with the implementation of Directive 2006/123/EC will prove to be a success to be repeated in the future; stresses that Parliament should be continuously informed about implementation processes;

27. salue l'action de la Commission visant à instaurer des partenariats avec les États membres au cours du processus de mise en œuvre, par la constitution de groupes de travail, de réseaux dans des secteurs spécifiques, par l'organisation de réunions avec des experts nationaux et par l'élaboration d'orientations pour la mise en œuvre; juge que l'action de la Commission en ce qui concerne la mise en œuvre de la directive 2006/123/CE sur les services va s'avérer une réussite qu'il convient de reproduire à l'avenir; insiste pour que le Parlement soit systématiquement informé des processus de mise en œuvre;


18. Observes that services account for about 70 % of eurozone GDP and offer the greatest opportunity for employment growth; notes that services inflation makes a persistent contribution to core inflation; points out therefore that more competition in services would result in lower inflation; calls, therefore, for a fully operational internal market for services and a swift implementation of Directive 2006/123/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 on services in the internal market ;

18. remarque que les services représentent 70 % du PIB de la zone euro et offrent les meilleures possibilités en termes de création d'emplois; note que l'inflation des services alimente de façon persistante l'inflation sous-jacente; signale, dès lors, qu'une concurrence accrue dans le domaine des services contribuerait à faire baisser l'inflation; demande donc que le marché intérieur des services soit pleinement opérationnel et que la directive 2006/123/CE du Parlement européen et du Conseil du 12 décembre 2006 relative aux services dans le marché intérieur soit rapidement mise en œuvre;


17. Observes that services account for about 70 % of the euro area GDP and offer the greatest opportunity for employment growth; notes that services inflation makes a persistent contribution to core inflation; highlights therefore, that more competition in services would result in lower inflation; calls, therefore, for a fully operational internal market for services and a swift implementation of Directive 2006/123/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 on services in the internal market;

17. remarque que les services représentent 70 % du PIB de la zone euro et offrent les meilleures possibilités en termes de création d'emplois; note que l'inflation des services alimente de façon persistante l'inflation tendancielle; souligne dès lors qu'une concurrence accrue dans le domaine des services contribuerait à faire baisser l'inflation; demande donc que le marché intérieur des services soit pleinement opérationnel et que la directive 2006/123/CE du Parlement européen et du Conseil du 12 décembre 2006 relative aux services dans le marché intérieur soit rapidement mise en œuvre;


Home Parliamentary Business Senators and Members About Parliament Visitor Information Employment Publications - February 5, 1997 (Previous - Next) Debates (No. 123 ) | Journals (No. 123 ) Options Back to calendar | User Guide

Accueil Travaux parlementaires Sénateurs et députés Au sujet du Parlement Visitez le Parlement Emplois Publications - 5 février 1997 (Précédent - Suivant) Débats (N 123 ) | Journaux (N 123 ) Options Retour au calendrier | Guide d'utilisateur


Home Parliamentary Business Senators and Members About Parliament Visitor Information Employment Publications - November 15, 1994 (Previous - Next) Debates (No. 123 ) | Journals (No. 123 ) Options Back to calendar | User Guide

Accueil Travaux parlementaires Sénateurs et députés Au sujet du Parlement Visitez le Parlement Emplois Publications - 15 novembre 1994 (Précédent - Suivant) Débats (N 123 ) | Journaux (N 123 ) Options Retour au calendrier | Guide d'utilisateur


Accordingly, the Commission does not propose to withdraw or amend Regulation 123/85 which expires in 1995. - 2 - The decision about what to do when Regulation 123/85 expires must be based on a full evaluation of the strengths and weaknesses of the selective distribution system as it currently operates, and not just the price issue.

La Commission ne proposera donc pas de retirer ni de modifier le règlement 123/85, qui expire en 1995. - 2 - La décision sur les mesures à prendre au moment où le règlement 123/85 viendra à expiration devra être fondée sur une évaluation exhaustive des forces et des faiblesses du système de distribution sélective actuellement en place, et pas uniquement sur le problème des prix.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'about $123' ->

Date index: 2021-07-26
w