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Adapt leadership styles in healthcare
Adapt styles of leadership
Authoritarian group leadership
Authoritative leadership
CEPS Leadership Development Model
CFLS Borden
CFLSTC
Canadian Forces Language School Borden
Canadian Forces Leadership Academy
Canadian Forces academy of Leadership and Languages
Change leadership styles according to the situation
Demonstrate leadership in a social service case
Demonstrate leadership in social service cases
Demonstrate leadership in social services case
Dobrava-Belgrade virus
Educational leadership
Free rein leadership
Kosovo Albanian leadership
Laissez faire leadership
Leadership for nursing
Leadership in education
Leadership in nursing
Leadership skills in nursing
Management and leadership principles in nursing
School leadership
Show leadership in social service cases
The Kosovar Albanian leadership
Use different leadership styles

Vertaling van "belgrade leadership " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
adapt styles of leadership | change leadership styles according to the situation | adapt leadership styles in healthcare | use different leadership styles

adapter les styles de direction en milieu médical | adapter les styles de leadership en milieu médical


leadership for nursing | management and leadership principles in nursing | leadership in nursing | leadership skills in nursing

fonctions d’encadrement en soins infirmiers | leadership en soins infirmiers


demonstrate leadership in a social service case | demonstrate leadership in social services case | demonstrate leadership in social service cases | show leadership in social service cases

faire preuve de leadership dans des cas relevant des services sociaux


educational leadership | leadership in education | school leadership

direction des établissements scolaires | fonctions de direction dans l'enseignement


free rein leadership | laissez faire leadership

commandement anarchique | commandement au laissez faire


Kosovo Albanian leadership | the Kosovar Albanian leadership

les dirigeants albanais du Kosovo




Cultural, Economic, Political and Social Leadership Development Model [ CEPS Leadership Development Model ]

Modèle de développement du leadership culturel, économique, politique et social [ Modèle de développement du leadership CEPS ]


Canadian Forces Leadership and Specialized Training Centre [ CFLSTC | Canadian Forces academy of Leadership and Languages | Canadian Forces Leadership Academy | Canadian Forces Language School Borden | CFLS Borden | Canadian Forces School of Physical Education and Recreation ]

Centre de leadership et de formation spécialisée des Forces canadiennes [ CLFSFC | École des langues et du leadership des Forces canadiennes | École de leadership des Forces canadiennes | E Lead FC | École des langues des Forces canadiennes Borden | ELFC Borden | École d'éducation physique et de loisirs des Forces canadiennes ]


authoritative leadership [ authoritarian group leadership ]

conduite autoritaire [ commandement autoritaire | leadership autoritaire ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The engagement of the leadership in Serbia and in Kosovo will be critical, but it's not going to be with the current leadership in Belgrade.

L'engagement des dirigeants en Serbie et au Kosovo sera capital, mais cela ne se fera pas avec les responsables actuels de Belgrade.


But there certainly is no plan on the part of the international community—and this has been made clear repeatedly to the leadership in Belgrade and to the leadership in Pristina.Neither the United Nations nor the OSCE nor NATO nor the contact group—no one—is advocating independence of Kosovo.

Nous ne pouvons donc pas vous donner plus de précisions. Mais la communauté internationale n'a nullement l'intention—nous l'avons répété à plusieurs reprises aux dirigeants de Belgrade et à ceux de Pristina.Ni l'ONU, ni l'OSCE, ni l'OTAN, ni le groupe de contact—personne—ne préconise l'indépendance du Kosovo.


But there certainly is no plan on the part of the international community—and this has been made clear repeatedly to the leadership in Belgrade and to the leadership in Pristina.Neither the United Nations nor the OSCE nor NATO nor the contact group—no one—is advocating independence of Kosovo.

Nous ne pouvons donc pas vous donner plus de précisions. Mais la communauté internationale n'a nullement l'intention—nous l'avons répété à plusieurs reprises aux dirigeants de Belgrade et à ceux de Pristina.Ni l'ONU, ni l'OSCE, ni l'OTAN, ni le groupe de contact—personne—ne préconise l'indépendance du Kosovo.


Commissioner Füle will be in Belgrade on 17 and 18 July to meet with the Serbian leadership and to welcome the country entering a decisive new phase in its relations with the European Union, after the European Council of 28 June decided to open accession negotiations with Serbia.

M. Štefan Füle, commissaire européen, se rendra à Belgrade les 17 et 18 juillet prochains pour y rencontrer les dirigeants serbes et saluer l'entrée de la Serbie dans une nouvelle phase décisive de ses relations avec l'Union européenne, après que le Conseil européen du 28 juin dernier a décidé d'ouvrir des négociations d'adhésion avec ce pays.


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5. Is concerned about the state of relations with Serbia and underlines that good-neighbourly relations are an essential criterion for the aspirations of Serbia as well as of Kosovo and all the other countries in the region to join the EU; while understanding the emotional implications of the aftermath of the 1999 war and understanding that the official recognition of Kosovo is not a feasible political option at the moment for the Belgrade leadership, nevertheless calls on Serbia to be pragmatic on the status issue; to this end, welcomes the signing of the police protocol with EULEX and calls for increased cooperation with the mission; ...[+++]

5. s'inquiète de l'état des relations avec la Serbie et souligne que des relations de bon voisinage sont un critère essentiel pour les aspirations d'adhésion à l'Union de la Serbie ainsi que du Kosovo et de tous les autres pays de la région; demande à la Serbie de faire preuve de pragmatisme sur la question du statut, tout en comprenant les implications émotionnelles qu'ont entraînées le conflit de 1999 et le fait que la reconnaissance officielle du Kosovo ne soit pas une option politique réaliste à l'heure actuelle pour les dirigeants de Belgrade; se félicite, à cette fin, de la signature du protocole de coopération policière avec EUL ...[+++]


5. Is concerned about the state of relations with Serbia and underlines that good-neighbourly relations are an essential criterion for the aspirations of Serbia as well as of Kosovo and all the other countries in the region to join the EU; while understanding the emotional implications of the aftermath of the 1999 war and understanding that the official recognition of Kosovo is not a feasible political option at the moment for the Belgrade leadership, nevertheless calls on Serbia to be pragmatic on the status issue; to this end, welcomes the signing of the police protocol with EULEX and calls for increased cooperation with the mission; ...[+++]

5. s'inquiète de l'état des relations avec la Serbie et souligne que des relations de bon voisinage sont un critère essentiel pour les aspirations d'adhésion à l'Union de la Serbie ainsi que du Kosovo et de tous les autres pays de la région; demande à la Serbie de faire preuve de pragmatisme sur la question du statut, tout en comprenant les implications émotionnelles qu'ont entraînées le conflit de 1999 et le fait que la reconnaissance officielle du Kosovo ne soit pas une option politique réaliste à l'heure actuelle pour les dirigeants de Belgrade; se félicite, à cette fin, de la signature du protocole de coopération policière avec EUL ...[+++]


4. Is concerned about the state of relations with Serbia and underlines that good-neighbourly relations are an essential criterion for the aspirations of Serbia as well as of Kosovo and all the other countries in the region to join the EU; while understanding the emotional implications of the aftermath of the 1999 war and understanding that the official recognition of Kosovo is not a feasible political option at the moment for the Belgrade leadership, nevertheless calls on Serbia to be pragmatic on the status issue; to this end, welcomes the signing of the police protocol with EULEX and calls for increased cooperation with the mission; ...[+++]

4. s'inquiète de l'état des relations avec la Serbie et souligne que des relations de bon voisinage sont un critère essentiel pour les aspirations d'adhésion à l'Union de la Serbie ainsi que du Kosovo et de tous les autres pays de la région; demande à la Serbie de faire preuve de pragmatisme sur la question du statut, tout en comprenant les implications émotionnelles qu'ont entraînées le conflit de 1999 et le fait que la reconnaissance officielle du Kosovo ne soit pas une option politique réaliste à l'heure actuelle pour les dirigeants de Belgrade; se félicite, à cette fin, de la signature du protocole de coopération policière avec EUL ...[+++]


Moreover, the Belgrade leadership is also dragging its heels as regards keeping its promises on education for minorities.

En outre, les autorités de Belgrade traînent également les pieds pour ce qui est de leurs promesses en matière d’éducation pour les minorités.


Moreover, the Belgrade leadership is also dragging its heels as regards keeping its promises on education for minorities.

En outre, les autorités de Belgrade traînent également les pieds pour ce qui est de leurs promesses en matière d’éducation pour les minorités.


It is going to require resolve from the new leadership in Belgrade.

La nouvelle direction en place à Belgrade va devoir faire preuve de détermination.


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