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4.7
Analyse big data
Analysing big data
BBBS Victoria
BBBSWinnipeg
Big Brothers Big Sisters of Victoria
Big Brothers Big Sisters of Victoria and Area
Big Brothers Big Sisters of Winnipeg
Big Brothers Big Sisters of Winnipeg Inc.
Big Sisters and Big Brothers Association of Winnipeg
Big data
Big data analytics
Big data technology
Big end bearing shell
Big end keep
Big-end bearing cap
Big-end half bearing
Brand building
Brand development
Brand management supervision
Brand strategy
Branding
Branding strategy
Cap of connecting rod big end
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Distribution brand
Distributor's brand
Distributor's brand name
House brand
Investigate big data
Large data set
Mass data
Middleman's brand
Own brand
Own label
Private brand
Private label
Produce brand guidelines
Retailer brand
Retailer's brand name
Rod cap
Store brand
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
Test big data

Vertaling van "big brand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
private brand | distributor's brand | distribution brand | private label | store brand | house brand | middleman's brand | own brand | distributor's brand name | retailer's brand name

marque de distributeur | MDD | marque de détaillant | MDD | marque propre | marque maison | marque de distribution | MDD | marque privée


analysing big data | test big data | analyse big data | investigate big data

analyser des données volumineuses | analyser des mégadonnées


Big Brothers Big Sisters of Winnipeg Inc. [ Big Brothers Big Sisters of Winnipeg | BBBSWinnipeg | Big Sisters and Big Brothers Association of Winnipeg ]

Big Brothers Big Sisters of Winnipeg Inc. [ Big Brothers Big Sisters of Winnipeg | BBBSWinnipeg | Big Sisters and Big Brothers Association of Winnipeg ]


Big Brothers Big Sisters of Victoria and Area [ BBBS Victoria | Big Brothers Big Sisters of Victoria | Big Brothers/Big Sisters of Victoria Capital Region ]

Big Brothers Big Sisters of Victoria and Area [ BBBS Victoria | Big Brothers Big Sisters of Victoria | Big Brothers/Big Sisters of Victoria Capital Region ]


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

surveiller la gestion d'une marque


private brand [ private label | store brand | own brand | own label | retailer brand | house brand ]

marque de distributeur [ MDD | marque maison | marque propre | marque privée ]


brand strategy | branding strategy | brand building | brand development | branding

stratégie de marque | valorisation de la marque


rod cap | big-end bearing cap | big end bearing shell | big-end half bearing | big end keep | cap of connecting rod big end

chapeau de tête de bielle | coquille de palier de tête de bielle | demi-coussinet de tête de bielle


big data [4.7] [ big data analytics | big data technology | large data set | mass data ]

mégadonnées [4.7] [ analyse de mégadonnées | données de masse | données massives | grand ensemble de données | technologie de mégadonnées ]


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

cer les lignes directrices d'une marque
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
As big a brand recognition name as they are, we're going to have a big job to prove that we can be there for our clients just like these large international companies will be.

Aussi connues qu'elles soient, nous allons devoir nous attaquer à la lourde tâche de prouver que nous pouvons être là pour nos clients tout comme le seront ces grandes sociétés internationales.


The Commissionʼs proposal that brand names and the origin of products be included in the information provision and promotion campaigns constitutes a big step forward as many well-known products can be used to give a significant boost to others that consumers know less well.

La proposition de la Commission visant à insérer les marques et l'origine des produits dans les campagnes d'information et de promotion est un grand pas en avant, car de nombreux produits de renom peuvent servir à donner une impulsion à d'autres produits moins connus des consommateurs.


For example, big brands have leverage in negotiations, because of ‘must-have products’.

Par exemple, les grandes marques ont du poids dans les négociations, étant donné qu'elles proposent des produits incontournables.


- Engaging in a broad, in-depth, five-month cross-sector and cross-country consultation, with big and small suppliers and retailers, independent retailers, consumer associations, European brands and business federations, to identify their daily problems;

- lancer une consultation large, approfondie, transsectorielle et transfrontalière sur cinq mois avec les petits et grands fournisseurs et détaillants, les détaillants indépendants, les associations de consommateurs, les labels européens et les fédérations professionnelles afin d'identifier leurs problèmes quotidiens;


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The aim of the new multilateral ACTA between the European Union, the United States, Australia, Canada, Japan, Mexico, Morocco, New Zealand, Singapore, South Korea and Switzerland is to strengthen the protection of intellectual property and contribute to the fight against counterfeiting and piracy of products such as big-name clothing brands, music and films.

L’objectif du nouvel ACAC multilatéral, conclu entre l’Union européenne, les États-Unis, l’Australie, le Canada, le Japon, le Maroc, le Mexique, la Nouvelle-Zélande, Singapour, la Corée du Sud et la Suisse, est de renforcer la protection de la propriété intellectuelle et de contribuer à la lutte contre la contrefaçon et le piratage de produits tels que les marques de vêtements de renom, la musique et les films.


Women street vendors who struggled for many years for space in the local markets are pushed aside and displaced so that customers have free access to the big business shops and brand name malls.

Les vendeuses des rues qui ont lutté durant des années pour obtenir un emplacement sur les marchés locaux sont chassées et obligées de se déplacer pour que les clients aient accès aux boutiques des grands magasins et aux emplacements occupés par les marques.


This shows that the counterfeiters have moved away from big-name brands towards anything that will sell.

Cela illustre bien que les trafiquants de contrefaçons ont quitté les marques notoires pour s'attaquer à tout ce qui se vend.


Almost 60% of counterfeit goods seized in 2002 bore brands other than the seven big ones named.

De fait, près de 60% des marchandises contrefaites en 2002 concernaient des marques 'diverses', c'est-à-dire autres que les sept principales identifiées.


I'm a big fan of name brand drugs. If five big companies in my riding had a hundred employees each give me money, it would be so easy to pick out doing this, and I wouldn't have to do a lot of work The Chair: Rick Borotsik .

J'ai une grande faiblesse pour les médicaments génériques, si cinq grandes entreprises dans ma circonscription qui comptent une cinquantaine d'employés me donnent de l'argent, il serait tellement facile de s'en rendre compte et il ne me faudrait pas beaucoup de travail.


BMO Capital Markets did research on price differentials between Canadian and U.S. products and one category that had the highest differential was running shoes, at 48 per cent higher prices in Canada than in the U.S. I suspect a big proportion of that is not just in the cost — maybe the cost made 10 per cent or 20 per cent of it — but a strong portion of it is in the strength of the brand and the premium price retailers are able to ask for in a less competitive market with a strong brand.

BMO Capital Markets a étudié les écarts de prix entre des produits canadiens et américains et l'une de celles dans laquelle l'écart était le plus élevé était celle des chaussures de course, avec des prix plus élevés de 48 p. 100 au Canada qu'aux États-Unis. Je soupçonne qu'une partie importante de ce montant n'était pas attribuable uniquement aux coûts, qui représentaient peut-être 10 ou 20 p. 100, mais tenait plutôt à la réputation de la marque et au prix supérieur que les détaillants pouvaient exiger pour une marque très réputée sur un marché moins concurrentiel.


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