Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Appraisal well
Center-board case
Centerboard trunk
Centerboard well
Centre board case
Centre board well
Centre-board box
Centre-board case
Centre-board casing
Centreboard trunk
Delineation well
Diffusing well
Diffusion well
Evaluate water wells
Examine water wells
Extension well
Gravel-filter well
Gravel-jacked well
Gravel-packed well
Gravel-wall well
Injection well
Inspect water wells
Inspecting water wells
Inverted well
Medium radius horizontal well
Medium radius well
Medium turn radius well
Medium-radius horizontal well
Medium-radius well
Medium-turn radius well
Multi-branch well
Multi-branched well
Multi-leg well
Multibranch well
Multibranched well
Multileg well
Out-step well
Outpost well
Outstep well
Pit boards
Recharge well
Shrouled well
Step out well
Step-out well
Triple wall corrugated board
Triple wall corrugated fibreboard
Triple-wall board
Triwall
Trunk
Well board
Well curbing

Traduction de «board as well » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
centre-board case [ trunk | centerboard trunk | center-board case | centre board case | centre-board box | centre board well ]

puits de dérive


triple wall corrugated board | triple wall corrugated fibreboard | triple-wall board | well board | triwall

carton ondulé triple cannelure


pit boards | well curbing

boisage de puits à cadres jointifs


centerboard well | centreboard trunk | centre-board case | centre-board casing

puits de dérive


gravel-filter well | gravel-jacked well | gravel-packed well | gravel-wall well | shrouled well

puits avec filtre de gravier


diffusing well | diffusion well | injection well | inverted well | recharge well

puits d'alimentation


appraisal well | delineation well | step out well | step-out well | outstep well | out-step well | outpost well | extension well

puits d'évaluation | puits de délimitation | puits d'extension | puits d'appréciation


multibranch well [ multi-branch well | multibranched well | multi-branched well | multi-leg well | multileg well ]

puits multibranche [ puits ramifié | puits de forage ramifié ]


medium radius horizontal well [ medium-radius horizontal well | medium radius well | medium-radius well | medium turn radius well | medium-turn radius well ]

puits horizontal à moyen rayon de courbure [ puits à moyen rayon de courbure | puits à moyen rayon ]


evaluate water wells | examine water wells | inspect water wells | inspecting water wells

inspecter des puits d’eau
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
10. Takes note that the Authority’s policy on conflicts of interests contains a provision regarding the publication of the declarations of interests of members of the Board of Supervisors and the Management Board; observes that the CVs and declarations of interests of the members of the Board of Supervisors and the Management Board, as well as the declarations of interests of the Executive Director and senior management, are not publicly available; calls on the Authority to remedy this deficiency as a matter of urgency and to make t ...[+++]

10. prend note du fait que la politique de l'Autorité en matière de conflits d'intérêts comporte une disposition relative à la publication des déclarations d'intérêts des membres du conseil des autorités de surveillance et du conseil d'administration; fait observer que les curriculum vitae et les déclarations d'intérêts des membres du conseil des autorités de surveillance et du conseil d'administration, ainsi que la déclaration d'intérêts de la directrice exécutive et des hauts fonctionnaires, ne sont pas accessibles publiquement; i ...[+++]


10. Takes note that the Authority’s policy on conflicts of interests contains a provision regarding the publication of the declarations of interests of members of the Board of Supervisors and the Management Board; observes that the CVs and declarations of interests of the members of the Board of Supervisors and the Management Board, as well as the declarations of interests of the Executive Director and senior management, are not publicly available; calls on the Authority to remedy this deficiency as a matter of urgency and to make t ...[+++]

10. prend note du fait que la politique de l'Autorité en matière de conflits d'intérêts comporte une disposition relative à la publication des déclarations d'intérêts des membres du conseil des autorités de surveillance et du conseil d'administration; fait observer que les curriculum vitae et les déclarations d'intérêts des membres du conseil des autorités de surveillance et du conseil d'administration, ainsi que la déclaration d'intérêts du directeur exécutif et des hauts fonctionnaires, ne sont pas accessibles publiquement; invite ...[+++]


I. whereas, on 9 December 2014, the Committee held a hearing with Timo Löyttyniemi, the proposed candidate for the function of Vice-Chair of the Board, as well as with Mauro Grande, Antonio Carrascosa, Joanne Kellermann and Dominique Laboureix, as the four candidates each proposed for the function of Member of the Board.

I. considérant que, le 9 décembre 2014, la commission a procédé à l'audition de Timo Löyttyniemi, le candidat proposé pour le poste de vice-président du CRU, ainsi qu'à celles de Mauro Grande, d'Antonio Carrascosa, de Joanne Kellermann et de Dominique Laboureix, les quatre candidats proposés pour les postes de membres du CRU.


I. whereas, on 9 December 2014, the Committee held a hearing with Timo Löyttyniemi, the proposed candidate for the function of Vice-Chair of the Board, as well as with Mauro Grande, Antonio Carrascosa, Joanne Kellermann and Dominique Laboureix, as the four candidates each proposed for the function of Member of the Board.

I. considérant que, le 9 décembre 2014, la commission a procédé à l'audition de Timo Löyttyniemi, le candidat proposé pour le poste de vice-président du CRU, ainsi qu'à celles de Mauro Grande, d'Antonio Carrascosa, de Joanne Kellermann et de Dominique Laboureix, les quatre candidats proposés pour les postes de membres du CRU.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In the event that Article 19 of the SRM Regulation applies, non-confidential information relating to the exchanges between the Commission and the Board, as well as the annual reports referred to in Article 19(6) of the SRM Regulation, shall be disclosed ex post by the Board to Parliament's competent committee.

Lorsque l'article 19 du règlement relatif au MRU s'applique, le CRU communique à la commission compétente du Parlement, a posteriori, les informations non confidentielles relatives aux échanges entre la Commission et le CRU, ainsi que les rapports annuels visés à l'article 19, paragraphe 6, du règlement relatif au MRU.


15. Welcomes the fact that the Authority has now adopted its policy and rules on the management of conflicts of interests for members of its Board of Supervisors and Management Board, as well as for its staff members and contractual parties; acknowledges that the Authority adopted its Ethics Rules in 2011 and established specific provisions for its Stakeholders Groups and Board of Appeal to handle potential conflicts of interests; calls on the Authority to inform the discharge authority whether it intends to review its Ethic Rules o ...[+++]

15. se félicite que l'Autorité ait dorénavant adopté ses politiques et ses règles applicables à la gestion des conflits d'intérêts pour ce qui est des membres du conseil des autorités de surveillance et ceux du conseil d'administration, ainsi que des membres du personnel et des parties contractantes; prend acte que l'Autorité a adopté son code de déontologie en 2011 et établi des dispositions spécifiques pour les groupes des parties concernées d'une Autorité et la commission de recours pour gérer les conflits d'intérêts potentiels; demande à l'Autorité d'informer l'autorité de décharge de son intention éventuelle de revoir son code de déontologie, sur la base des ligne ...[+++]


2. The Appeal Panel shall be composed of five individuals of high repute, from the Member States and with a proven record of relevant knowledge and professional experience, including resolution experience, to a sufficiently high level in the fields of banking or other financial services, excluding current staff of the Board, as well as current staff of resolution authorities or other national or Union institutions, bodies, offices and agencies who are involved in performing the tasks conferred on the Board by this Regulation.

2. Le comité d'appel comprend cinq personnes d'une grande honorabilité, qui sont des ressortissants des États membres et dont il est attesté qu'elles ont les connaissances et l'expérience professionnelle requises, y compris une expérience en matière de résolution, d'un niveau suffisamment élevé dans les domaines de la banque ou d'autres services financiers, et qui ne font pas partie du personnel en poste du CRU, des autorités de résolution ni d'autres institutions, organes, organismes ou agences nationaux ou de l'Union qui participent à l'accomplissement des tâches conférées au CRU par le présent règlement.


The analysis below provides an estimation of the overall costs for the Board and its administration (hereafter – the Board) as well as for the Commission from this proposal.

L’analyse ci-dessous fournit une estimation des coûts totaux de la proposition pour le Conseil de résolution unique et son administration (ci-après le «CRU»), ainsi que pour la Commission.


The definitions ensure in particular that the Directive is equally applicable to various systems of board structures for listed companies that exist in the Member States, i.e. to a dual ('two-tier') system in which there are separate management and supervisory boards, to a unitary ('one-tier') system combining the management and supervisory functions in one single board, as well as to mixed systems featuring elements of 'one-tier' and 'two-tier' systems or giving companies an option between different models.

Ces définitions garantissent notamment que la directive s’appliquera uniformément aux différents types de structures des conseils de sociétés cotées que l’on trouve dans les États membres, à savoir au système dualiste dans lequel les conseils de direction et de surveillance sont distincts, au système moniste réunissant les fonctions de direction et de surveillance au sein d’un seul et même conseil, ainsi qu’à des systèmes hybrides qui présentent des caractéristiques des systèmes moniste et dualiste ou qui permettent aux sociétés de ch ...[+++]


3. Each Member State and the Commission shall appoint their members of the Management Board as well as an alternate who will replace the member in his absence and vote on his behalf.

3. Chaque État membre et la Commission désignent leurs membres du conseil d'administration, ainsi qu'un suppléant qui remplace le membre en son absence et vote en son nom.


w