Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise amusement park attractions
Announce amusement park attractions
Announce amusement parks' attractions
Announce attractions at amusement park
Attracting deposits
Attracting funds
Attracting savings
Attractive effect
Attractiveness
Conserve regional sweet traditions
Customs and traditions
Drawing power
Effect of attractive forces
Fundingdeposit taking
Gathering of deposits
Gathering of funds
Gathering of savings
Keep amusement park attractions in good condition
Keep up amusement park attractions
Locational attraction
Maintain amusement park attractions
Maintaining amusement park attractions
Power of attraction
Preserve regional sweet tradition
Preserve regional sweet traditions
Preserving regional sweet traditions
Tradition
Traditional fishing
Traditional technology

Traduction de «can attract non-traditional » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
advertise amusement park attractions | announce amusement parks' attractions | announce amusement park attractions | announce attractions at amusement park

annoncer les attractions d'un parc de loisirs


keep amusement park attractions in good condition | keep up amusement park attractions | maintain amusement park attractions | maintaining amusement park attractions

entretenir les attractions d'un parc de loisirs


preserve regional sweet tradition | preserving regional sweet traditions | conserve regional sweet traditions | preserve regional sweet traditions

préserver des sucreries régionales traditionnelles


attractiveness | drawing power | locational attraction | power of attraction

attractivité | pouvoir d'attraction | puissance attractive


attracting deposits | attracting funds | attracting savings | fundingdeposit taking | gathering of deposits | gathering of funds | gathering of savings

collecte de dépôts | collecte de fonds | collecte de ressources | drainage de capitaux | drainage de l'épargne | lever des fonds


attractive effect | effect of attractive forces

effet attractif | effet des forces attractives






customs and traditions [ tradition ]

coutumes et traditions [ coutumes | tradition ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
· Reinforcing and improving dissemination activities and increasing efforts to attract non-traditional LIFE applicants especially for Biodiversity and new themes under Environment Governance.

- renforcer et améliorer les activités de diffusion et redoubler d'efforts pour attirer les candidatures inhabituelles, notamment en ce qui concerne le volet «Biodiversité» et les nouvelles thématiques relevant du volet «Environnement et gouvernance».


The implementation of national strategies for lifelong learning remains a challenge for many Member States, including developing more flexible learning pathways to allow people to move between different education levels and attract non-traditional learners.

De nombreux États membres doivent encore mener à bien une stratégie d’éducation et de formation tout au long de la vie, et notamment instaurer davantage de parcours de formation modulables pour créer des passerelles entre les différents niveaux d’études et élargir le cercle des apprenants au-delà du public traditionnel du secteur de l’enseignement.


In equity markets, new trading systems have made limited progress in attracting liquidity from traditional exchanges.

Sur les marchés d'actions, les nouveaux systèmes de négoce ont fait progrès limités dans leurs efforts pour attirer une partie des liquidités des bourses traditionnelles.


A wide range of aspects beyond traditional employment policy contribute to the relative attractiveness of a work location.

Un large éventail de facteurs extérieurs à la politique de l’emploi au sens traditionnel contribue à l’attrait relatif d’un lieu de travail.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
49. Calls on the Commission and on the Member States to invest resources into attracting ‘non-traditional learners’ to continue their education and to support NGOs and programmes whose goal is to boost the inclusion of non-traditional learners in education and adult learning programmes;

49. demande à la Commission et aux États membres d'investir des ressources pour inciter les «apprenants non traditionnels» à poursuivre leur éducation et de soutenir les ONG et les initiatives ayant pour objectif l'inclusion des apprenants non traditionnels dans des programmes d'apprentissage et de formation des adultes;


49. Calls on the Commission and on the Member States to invest resources into attracting ‘non-traditional learners’ to continue their education and to support NGOs and programmes whose goal is to boost the inclusion of non‑traditional learners in education and adult learning programmes;

49. demande à la Commission et aux États membres d'investir des ressources pour inciter les "apprenants non traditionnels" à poursuivre leur éducation et de soutenir les ONG et les initiatives ayant pour objectif l'inclusion des apprenants non traditionnels dans des programmes d'apprentissage et de formation des adultes;


49. Calls on the Commission and on the Member States to invest resources into attracting ‘non-traditional learners’ to continue their education and to support NGOs and programmes whose goal is to boost the inclusion of non-traditional learners in education and adult learning programmes;

49. demande à la Commission et aux États membres d'investir des ressources pour inciter les "apprenants non traditionnels" à poursuivre leur éducation et de soutenir les ONG et les initiatives ayant pour objectif l'inclusion des apprenants non traditionnels dans des programmes d'apprentissage et de formation des adultes;


In particular, more flexible learning pathways are required which will allow men and women at different stages in life to move between different education and training systems, as well as between formal and non-formal and informal learning environments, and which can attract non-traditional learners.

En particulier, il est nécessaire de mettre en place davantage de parcours de formation modulables, qui permettront aux hommes et aux femmes, à différents stades de la vie, de passer d'un système d'éducation et de formation à l'autre, ainsi que d'un cadre d'apprentissage formel à des cadres non formels et informels, et qui puissent élargir le cercle des apprenants au-delà du public traditionnel du secteur de l'enseignement.


43. Considers the definition of "traditional" products contained in Regulation (EC) No 509/2006 to be inadequate; considers that association of a traditional product with the country in which the tradition exists or the exclusive use of the designation by producers complying with traditional requirements will make TSG status more attractive;

43. estime que la définition du produit "traditionnel" telle qu'elle figure dans le règlement (CE) n° 509/2006, est insuffisante; estime que lier les produits traditionnels au pays où la tradition en question existe ou à l'utilisation exclusive des appellations par les producteurs qui respectent les impératifs de la tradition améliorera l'attrait du statut des STG;


43. Considers the definition of 'traditional' products contained in Regulation 509/2006 to be inadequate; considers that association of a traditional product with the country in which the tradition exists or the exclusive use of the designation by producers complying with traditional requirements will make TSG status more attractive;

43. estime que la définition du produit "traditionnel" telle qu'elle figure dans le règlement n° 509/2006, est insuffisante; estime que lier les produits traditionnels au pays où cette tradition concrète existe ou à l'utilisation exclusive des appellations par les producteurs qui respectent les impératifs de la tradition améliorera l'attrait du statut des STG;


w