Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Auto maker
Auto manufacturer
Automaker
COSA
Car Wash Manufacturers and Suppliers Association
Car Wash Owners and Suppliers Association
Car maker
Car manufacturer
Committee of French Car Manufacturers
Motor vehicle manufacturer
Motor-car manufacturer

Vertaling van "car manufacturing remains " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
automaker [ car manufacturer | car maker | auto maker | auto manufacturer | motor vehicle manufacturer ]

constructeur d'automobiles [ constructeur automobile | constructeur de véhicules automobiles | fabricant d'automobiles | manufacturier d'automobiles ]


Multilingual Communication in European Car Manufacturing

Communication multilingue relative à la construction automobile européenne


Committee of French Car Manufacturers

Comité des constructeurs français d'automobiles | CCFA [Abbr.]




Car Wash Owners and Suppliers Association [ COSA | Car Wash Manufacturers and Suppliers Association ]

Car Wash Owners and Suppliers Association [ COSA | Car Wash Manufacturers and Suppliers Association ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Any free trade agreement must be based on the principle of reciprocity or mutual benefit, but the potential burden on European car manufacturers remains unclear and of great concern to us.

Tout accord de libre-échange doit reposer sur le principe de réciprocité ou de bénéfices réciproques. Or, la charge qui pèse potentiellement sur les producteurs de voitures européens reste imprécise et nous préoccupe grandement.


It is also supporting an additional 10 to 12 million jobs in the EU. When it comes to the EU 15, employment in the car sector has declined but car manufacturing remains very important.

Ce secteur représente également, dans l'UE, dix à douze millions d'emplois indirects.


– (RO) The automotive industry in the European Union, including both car manufacturers and car part manufacturers, must remain economically efficient and innovative.

– (RO) L’industrie automobile de l’Union européenne, aussi bien les constructeurs automobiles que les producteurs de pièces détachées, doit demeurer efficiente en termes économiques et innovante.


I would like to close with a thought that will perhaps unite us all: I am able to remain quite composed throughout this entire debate for I really do believe that we are on the right road, because I know that the European car manufacturers and, more importantly, the European automotive suppliers – for they really are the driving force behind European industry – have not been asleep in recent years but have been working on a whole series of technological breakthroughs that will enable us to achieve our objectives.

Je voudrais conclure par une pensée qui va peut-être tous nous réunir: je suis resté assez calme pendant tout ce débat, car je crois vraiment que nous sommes sur la bonne voie, parce que je sais que les constructeurs automobiles européens et, plus important encore, les fournisseurs automobiles européens – car ils sont vraiment la force motrice de l’industrie européenne – n’étaient pas endormis ces dernières années, mais travaillaient sur toute une série d’avancées technologiques qui nous permettront d’atteindre nos objectifs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Even the coated DPF that uses the substrate produced by IBIDEN HU does not have the full functionality of a DOC, since it only serves the purpose of providing sufficient temperature for the burning-off the soot, but it does not have the same purification effect as a full-function DOC. They indicate that, according to the expectations of many car manufacturers and automotive suppliers, a DOC and a DPF will remain separate devices installed next to each other in the gas exhaust line.

Même le DPF revêtu, fabriqué par IBIDEN HU, monté sur un substrat céramique n’est pas capable de remplir toutes les fonctions du DOC. Le DPF sert bien à assurer la température nécessaire à la combustion de la suie, mais il n’a pas le même effet épurateur qu’un DOC mettant en œuvre toutes ses fonctionnalités.


According to the expectations of car manufacturers and automotive suppliers, DOC and DPF will remain separate devices installed next to each other in the gas exhaust line (29).

Les constructeurs automobiles et les fabricants de composants prévoient que le DOC et le DPF continueront à être des composants distincts qui seront installés ensemble sur le conduit d’échappement (29);


Certain rope manufacturers have argued that since HTY is predominantly used within other sectors, such as the industrial sector and the car industry, the imposition of anti-dumping measures would lead to a lack of availability of the types of HTY used by the ropes manufacturers, since the Union producers would allegedly focus on the big markets first and supply the remaining sectors only if spare capacity existed.

Certains fabricants de cordes ont affirmé qu’étant donné que les fils de polyesters à haute ténacité sont essentiellement utilisés dans d’autres secteurs, tels que le secteur industriel et l’industrie automobile, l’institution de mesures antidumping entraînerait une pénurie des types de fils de polyesters à haute ténacité utilisés par les fabricants de cordes car, selon les allégations, les producteurs de l’Union se concentreraient sur les grands marchés et n’approvisionneraient les autres secteurs que s’ils disposent de capacités inutilisées.


On the other hand, it remains questionable whether we would be able to ensure adequate intellectual property protection for car manufacturers.

D’un autre côté, on est en droit de se demander si cette mesure permettra de garantir aux constructeurs automobiles une protection adéquate de leurs droits de propriété intellectuelle.


European consumers do not derive their fair share of benefits from the system, competition between dealers is not strong enough and dealers remain too dependent on car manufacturers.

Les consommateurs européens ne retirent pas du système leur part équitable de profits, la concurrence entre distributeurs n'est pas assez vive et reste trop tributaire des constructeurs automobiles.


The corresponding figures for the remaining market segments are: Segment D (large cars) 80%, Segment E (executive cars) 78%, Segment B (small cars) 79% and Segment G (multi-purpose, sports and utility) 69%; - Car manufacturers show a large variety of prices.

Les segments A, C et F sont donc ceux pour lesquels les différences de prix sont les moins importantes. Pour les autres segments, on obtient les chiffres suivants : 80 % pour le segment D (grosses voitures), 78 % pour le segment E (voitures de fonction), 79 % pour le segment B (petites voitures) et 69 % pour le segment G (voitures à usage multiple, voitures de sport et voitures utilitaires).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'car manufacturing remains' ->

Date index: 2024-04-01
w