Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply nursing care in long term care
Apply nursing care in long-term care
Assistant in early years teaching
Care at home
Care in the home
Care management action plan
Care map
Care path
Care process model
Clinical care pathway
Clinical pathway
Critical care pathway
Critical pathway
Customer e-care
Cyber-care
Domestic care service
Domiciliary care
E-care
E-customer care
Early years teaching assistant
Electronic care
Electronic customer care
Home care
Home care service
Home-based care
Intervention plan
Look after youths' psychiatric care needs
Manage youths' psychiatric care needs
Online care
Online customer care
Pre-school age child
Pre-school aged child
Pre-school child
Preschool age child
Preschool center
Preschool centre
Preschool child
Preschool clinic
Preschool day care
Preschool teaching aide
Preschool teaching assistant
Preschooler
Prioritise children's psychiatric care needs
Prioritise youths' psychiatric care needs
Promote nursing care in long-term care

Vertaling van "caring for preschool " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


preschool teaching aide | preschool teaching assistant | assistant in early years teaching | early years teaching assistant

agent spécialisé des écoles maternelles | assistante aux instituteurs de maternelles | assistant maternel | assistant maternel/assistante maternelle


preschool clinic [ preschool centre | preschool center ]

centre préscolaire [ clinique préscolaire ]


preschool child [ preschooler | preschool age child | pre-school aged child ]

enfant d'âge préscolaire [ enfant d'âge pré-scolaire | tout-petit ]


apply nursing care in long term care | integrate principles of nursing care in long-term-care | apply nursing care in long-term care | promote nursing care in long-term care

aliser des soins infirmiers dans le cadre de soins de longue durée


preschool child | pre-school child | preschooler | pre-school age child

enfant d'âge préscolaire | enfant du second âge


care at home | care in the home | domestic care service | domiciliary care | home care | home care service | home-based care

service de soins à domicile | soins à domicile


manage youths' psychiatric care needs | prioritise children's psychiatric care needs | look after youths' psychiatric care needs | prioritise youths' psychiatric care needs

établir des priorités dans les besoins en soins psychiatriques des jeunes


e-care | electronic care | online care | cyber-care | customer e-care | e-customer care | electronic customer care | online customer care

assistance en ligne | cyberassistance | assistance à la clientèle en ligne | assistance client en ligne | cyberassistance à la clientèle | cyberassistance client | e-assistance


clinical pathway | clinical care pathway | care path | care map | care process model | care management action plan | critical pathway | critical care pathway | intervention plan

cheminement clinique | carte de soins | plan d'intervention | plan d'intervention interdisciplinaire
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A comprehensive approach will involve outreach activities, early childhood education and care, financial literacy and health awareness initiatives, social housing, preschool facilities, community centres and social enterprises.

Une approche globale comprendra des activités de proximité, l'éducation et l'accueil de la petite enfance, des initiatives destinées à informer sur la gestion financière et la santé, des logements sociaux, des structures d'accueil en maternelle, des centres communautaires et des entreprises sociales.


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son soutien financier aux États membres pour offrir des systèmes de garde, en particulier ...[+++]


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son soutien financier aux États membres pour offrir des systèmes de garde, en particulier ...[+++]


22. Congratulates Sweden, Belgium, France, Slovenia, Denmark and the United Kingdom on achieving the Barcelona objectives and calls on the other Member States to continue their efforts; calls on the Member States to go beyond the Barcelona objectives by adopting a more systematic and integrated approach, to be implemented jointly by national and local authorities, to education and preschool care services, in particular for very young children under the age of three; calls on the Commission to provide continuing ...[+++]

22. félicite la Suède, la Belgique, la France, la Slovénie, le Danemark et le Royaume-Uni d'avoir atteint les objectifs de Barcelone et demande aux autres États membres de continuer leurs efforts dans cette voie; demande aux États membres d'aller au-delà de ces objectifs, en adoptant une approche plus systémique et intégrée en matière d'éducation et de services de prise en charge préscolaires entre les autorités nationales et locales, en particulier pour les très jeunes enfants de moins de trois ans; demande à la Commission de continuer à apporter son soutien financier aux États membres pour offrir des systèmes de garde, en particulier ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A comprehensive approach will involve outreach activities, early childhood education and care, financial literacy and health awareness initiatives, social housing, preschool facilities, community centres and social enterprises.

Une approche globale comprendra des activités de proximité, l'éducation et l'accueil de la petite enfance, des initiatives destinées à informer sur la gestion financière et la santé, des logements sociaux, des structures d'accueil en maternelle, des centres communautaires et des entreprises sociales.


6. Recalls the objectives of the Barcelona European Council of 15 and 16 March 2002 and emphasises the progress made by the Member States towards achieving the objectives of providing nursery and kindergarten places and preschool education as well as establishing the Day of child care and of care of other dependent persons; points out, at the same time, that some Member States are far behind schedule in meeting the Barcelona objectives;

6. rappelle les objectifs du Conseil européen de Barcelone des 15 et 16 mars 2002 et souligne les progrès réalisés par les États membres vers la réalisation des objectifs consistant à assurer une offre suffisante en matière de crèches, d'écoles maternelles et d'enseignement préscolaire et à instaurer la "Journée de la garde des enfants et des soins aux autres personnes dépendantes"; relève en même temps que certains États membres accusent un retard important dans la réalisation des objectifs de Barcelone;


Objectives to meet 90% of the demand for day-care facilities for school-age children and 33% for infants are not enough, unless quality preschool education is provided, which is only the case in a few European countries.

Les objectifs de mise à disposition d’infrastructures de garde destinées à répondre à 90% des demandes concernant des enfants en âge scolaire et 33% de celles concernant des nourrissons ne sont pas suffisants, à moins de dispenser un enseignement préscolaire de qualité, service prévu par quelques pays européens seulement.


They also state that the Income Tax Act discriminates against families that make the choice to provide care in the home to preschool children, the disabled, the chronically ill or the aged (1210) The petitioners therefore pray and call upon Parliament to pursue initiatives to eliminate tax discrimination against families that decide to provide care in the home for preschool children, the disabled, the chronically ill and the aged.

Ils ajoutent que la Loi de l'impôt sur le revenu est discriminatoire à l'endroit des familles qui choisissent de garder des enfants d'âge préscolaire à la maison, ainsi qu'à l'égard de ceux qui offrent des soins à la maison à des personnes handicapées, à des malades chroniques et à des personnes âgées (1210) Les pétitionnaires prient donc humblement le Parlement de prendre des mesures pour supprimer toute discrimination fiscale à l'endroit des familles qui décident de s'occuper, à la maison, d'enfants d'âge préscolaire, de personnes handicapées, de malades chroniques ou de personnes âgées.


They also state that the Income Tax Act discriminates against families who make the choice to provide care in the home to preschool children, the disabled, the chronically, ill or the aged (1510 ) The petitioners therefore pray and call upon Parliament to pursue initiatives to eliminate tax discrimination against families who decide to provide care in the home to preschool children, the disabled, the chronically ill, or the aged.

Ils affirment aussi que la Loi de l'impôt sur le revenu est discriminatoire, au détriment des familles qui choisissent de s'occuper à la maison d'enfants en bas âge, d'handicapés, de malades chroniques et de personnes âgées (1510) Les pétitionnaires prient donc le Parlement de prendre des mesures afin d'éliminer la discrimination fiscale contre ces familles qui décident de s'occuper à la maison d'enfants en bas âge, d'handicapés, de malades chroniques et de personnes âgées.


The petitioners would like to draw to the attention of the House that managing the family home and caring for preschool children is an honourable profession which has not been recognized for its value to our society (1010 ) They also state that the Income Tax Act discriminates against families who make the choice to provide care in the home to preschool children, the disabled, the chronically ill and the aged.

Les pétitionnaires attirent l'attention de la Chambre sur le fait que tenir maison et prendre soin d'enfants d'âge préscolaire constituent une profession honorable dont la valeur pour notre société n'est pas reconnue (1010) Ils affirment également que la Loi de l'impôt sur le revenu est discriminatoire à l'endroit des familles qui décident de prendre elles-mêmes soin de leurs enfants d'âge préscolaire, de personnes handicapées, de malades chroniques ou de personnes âgées.


w