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Account receivable clerk
Accounts payable clerk
Accounts receivable clerk
Accounts-payable clerk
Accounts-receivable clerk
Audrey Hepburn Memorial Fund
Audrey Resources Inc.
Audrey S. Hellyer Charitable Foundation
Billing clerk
Bookkeeping clerk
Chief clerk
Chief office clerk
Clerk of the House
Clerk of the House of Commons
Conveyance clerk
Conveyance law clerk
Conveyancing clerk
Head clerk
Invoice clerk
Lawyer's chief clerk
Lawyer's head clerk
Lawyer's managing clerk
Mail service clerk
Mail services counter clerk
Post office counter clerk
Posting clerk
Property law clerk

Traduction de «clerk audrey » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
conveyancing clerk | property law clerk | conveyance clerk | conveyance law clerk

auxiliaire juridique - transfert de titres


mail service clerk | mail services counter clerk | counter clerk, post office | post office counter clerk

guichetière en bureau de poste | guichetier en bureau de poste | guichetier en bureau de poste/guichetière en bureau de poste


account receivable clerk | posting clerk | billing clerk | invoice clerk

secrétaire facturier | secrétaire facturier/secrétaire facturière | secrétaire facturière


chief clerk | chief office clerk | head clerk

agent de bureau


Clerk of the House | Clerk of the House of Commons | Under Clerk of the Parliaments to attend upon the Commons

greffier de la Chambre des Communes


lawyer's chief clerk | lawyer's head clerk | lawyer's managing clerk

maître clerc d'avoué


Audrey Hepburn Memorial Fund

Fonds à la mémoire d'Audrey Hepburn




Audrey S. Hellyer Charitable Foundation

Audrey S. Hellyer Charitable Foundation


bookkeeping clerk | accounts payable clerk | accounts-payable clerk | accounts receivable clerk | accounts-receivable clerk

teneur de livres | teneuse de livres | commis aux comptes-fournisseurs | commise aux comptes-fournisseurs | commis aux comptes-clients | commise aux comptes-clients
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Witnesses: From the House of Commons: William Corbett, Clerk; Audrey O’Brien, Deputy Clerk; Luc Desroches, Director General, Corporate Services.

Témoins : De la Chambre des communes : William Corbett, greffier; Audrey O’Brien, sous-greffière; Luc Desroches, directeur général, Services Corporatifs.


The project has received the strong support of Deputy Clerk Audrey O’Brien, Clerk Assistant Marie-Andrée Lajoie and Principal Clerk Janice Hilchie.

Il a reçu le ferme appui d’Audrey O’Brien, sous-greffière, de Marie-Andrée Lajoie, greffière adjointe, et de Janice Hilchie, greffière principale.


Our witnesses today are Bill Corbett, the Clerk of the House of Commons Bill, we welcome you; and Audrey O'Brien, the deputy clerk Audrey, we welcome you very much.

Le comité a considéré qu'une séance d'information sur la situation actuelle à la Chambre des communes en matière de webdiffusion et de choses de ce genre serait très utile. Nos témoins d'aujourd'hui sont le greffier de la Chambre des communes, Bill Corbett—soyez le bienvenu, Bill; et la sous-greffière, Audrey O'Brien—soyez la bienvenue, Audrey.


The planning of this project commenced in the Table Research Branch of the House of Commons under the direction of Principal Clerk Audrey O’Brien and Deputy Principal Clerks Marc Bosc and Marie-Andrée Lajoie, with the support of Deputy Clerk Mary Anne Griffith.

Amorcé à la Direction des recherches pour le Bureau de la Chambre des communes sous la direction d’Audrey O’Brien, greffier principal, et de Marc Bosc et Marie-Andrée Lajoie, greffiers principaux adjoints, avec l’appui de Mary Anne Griffith, sous-greffier, le travail de planification comportait plusieurs aspects.


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[6] On March 24, 2005, the Clerk of the House of Commons, William C. Corbett, announced, after consultation with Major‑General Cloutier, that Deputy Clerk Audrey O’Brien would assume responsibility as Interim Head of Parliamentary Precinct Services during the Sergeant-at-Arms’ absence due to illness.

[6] Le 24 mars 2005, le Greffier de la Chambre des communes, William C. Corbett, annonçait qu’après consultation avec le major‑général Cloutier, la sous-greffière, Audrey O’Brien, allait occuper le poste de chef par intérim des Services de la Cité parlementaire, pendant l’absence pour raison de maladie de ce dernier.


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