Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Approach manoeuver
Approach manoeuvre
Approach procedure
Auto-approach
Auto-coupled approach
Autocoupled approach
Automatic approach
Autopilot coupled approach
Client focus
Client focus approach
Client focus orientation
Client orientation
Client-centered approach
Client-centred approach
Client-oriented approach
Define an approach to your fight dicipline
Define artistic approach
Define your approach for the fight discipline
Define your fight discipline approach
Defining artistic approach
Develop an artistic approach to your interpretation
Develop your interpretation with an artistic approach
Earnings approach
Earnings-based approach
Earnings-based valuation
Educational approach
Farm to fork approach
Give your interpretation an artistic approach
Income approach
Income-based approach
Income-based valuation
Instructional approach
Multisystem approach
Outline artistic approach
Pedagogic approach
Pedagogical approach
State artistic approach clearly
Teaching approach
Text
Tool-kit approach
Toolbox approach
Total water cycle approach
Whole chain approach

Traduction de «cra approach » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
contribute to performance by developing artistic approach | give your interpretation an artistic approach | develop an artistic approach to your interpretation | develop your interpretation with an artistic approach

créer une approche artistique de son interprétation


defining artistic approach | outline artistic approach | define artistic approach | state artistic approach clearly

définir une approche artistique


define your approach for the fight discipline | define your fight discipline approach | define an approach to your fight dicipline | define an approach to your fight discipline in the performing arts

définir une approche de sa discipline de combat


teaching approach [ instructional approach | pedagogical approach | pedagogic approach | educational approach ]

démarche pédagogique [ approche pédagogique ]


autopilot coupled approach [ auto-coupled approach | automatic approach | auto-approach | autocoupled approach ]

approche couplée au pilote automatique [ approche automatique | approche couplée | auto-approche | approche au pilote automatique ]


multisystem approach | toolbox approach | tool-kit approach

panoplie de méthodes


approach manoeuver | approach manoeuvre | approach procedure

manoeuvre d'approche


farm to fork approach | total water cycle approach | whole chain approach

approche de la ferme à la fourchette


client orientation [ client focus | client-centered approach | client-centred approach | client-oriented approach | client focus orientation | client focus approach ]

orientation-client [ orientation client | approche axée sur le client ]


earnings-based approach | earnings approach | earnings-based valuation | income approach | income-based approach | income-based valuation

approche bénéfices | méthode par les résultats | évaluation par les résultats | évaluation par les bénéfices | approche fondée sur les bénéfices
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Question No. 552 Mr. Hoang Mai: With regard to tax evasion and its effects on the Canadian economy: (a) does the Canada Revenue Agency (CRA) publish estimates of the tax gap caused by offshore tax avoidance, and, (i) if so, which method does the government utilize to calculate this gap, (ii) if not, why not; (b) what is the 10-year trend for (i) the number of transfer pricing audits, (ii) the budgeting for and Full-Time Equivalent (FTE) staffing of auditors dealing with transfer pricing audit; (c) what is the amount of annual capital flow from Canada to the United States resulting from bilateral trade mispricing (i) per capital flow, (ii) by proportion of total trade, (iii) per tax loss; (d) what is the amount of annual capital flow from ...[+++]

Question n 552 M. Hoang Mai: En ce qui concerne la fraude fiscale et ses conséquences pour l’économie canadienne: a) l’Agence du revenu du Canada (ARC) publie-t-elle des estimations sur l’écart fiscal causé par l’évitement fiscal à l’étranger, et, (i) dans l’affirmative, quelle méthode le gouvernement emploie-t-il pour calculer cet écart, (ii) dans la négative, pourquoi; b) quelle est la tendance sur 10 ans pour (i) le nombre de vérifications des prix de transfert, (ii) la budgétisation et la dotation en équivalents temps plein (ETP) de vérificateurs chargés de vérifier les prix de transfert; c) à combien s’élève le mouvement annuel de capitaux du Canada vers les États-Unis résultant de prix erronés dans le commerce bilatéral (i) par mouv ...[+++]


The prime aim is thus to open a discussion that will allow for the different approaches and points of view but nonetheless serve to restore CRAs to their rightful place, implying that their ratings should be treated as information to take into account, but not that the agencies themselves should enjoy special status or automatically influence the activities of economic and financial operators and public institutions through harmful procyclical effects.

Par conséquent, il s'agit surtout d'ouvrir une discussion qui tienne compte des différents points de vue et positions, mais aboutisse à inscrire les agences de notation de crédit dans un cadre tel que les évaluations qu'elles émettent soient considérées comme d'utiles éléments d'information, mais ne jouissent pas d'un statut particulier et n'aient pas de conséquences automatiques sur l'activité des acteurs économiques ou financiers ou des institutions publiques en produisant des effets procycliques néfastes.


12. Highlights the global nature of the credit rating industry and urges the Commission and Member States to work together with other G20 countries on a global approach, based on the highest standards, both in respect of CRA regulation and prudential and markets regulation with respect to reducing the over-reliance on external credit ratings, in order to preserve a level playing field and prevent regulatory arbitrage while keeping markets open;

12. souligne le caractère mondial du secteur de la notation de crédit et prie instamment la Commission et les États membres d'œuvrer de concert avec les autres membres du G20 en faveur d'une approche mondiale fondée sur les normes les plus élevées, tant pour la réglementation des ANC que pour la réglementation prudentielle et celle des marchés, en vue d'une réduction de la dépendance excessive à l'égard des notations de crédit externes, afin de préserver l'égalité des conditions de la concurrence et d'empêcher l'arbitrage réglementaire tout en maintenant l'ouverture des marchés;


12. Highlights the global nature of the credit rating industry and urges the Commission and Member States to work together with other G20 countries on a global approach, based on the highest standards, both in respect of CRA regulation and prudential and markets regulation with respect to reducing the over-reliance on external credit ratings, in order to preserve a level playing field and prevent regulatory arbitrage while keeping markets open;

12. souligne le caractère mondial du secteur de la notation de crédit et prie instamment la Commission et les États membres d'œuvrer de concert avec les autres membres du G20 en faveur d'une approche mondiale fondée sur les normes les plus élevées, tant pour la réglementation des ANC que pour la réglementation prudentielle et celle des marchés, en vue d'une réduction de la dépendance excessive à l'égard des notations de crédit externes, afin de préserver l'égalité des conditions de la concurrence et d'empêcher l'arbitrage réglementaire tout en maintenant l'ouverture des marchés;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Your rapporteur looks at the matter using a top-down approach firstly assessing the macroeconomic role of CRA in the global financial market regulation and then looking at the intermediate level and questions of competition and the industry structure.

Votre rapporteur étudie le problème selon une approche "du haut vers le bas", en évaluant d'abord le rôle macroéconomique des ANC dans le cadre de la réglementation mondiale des marchés financiers, pour examiner ensuite le niveau intermédiaire et les problèmes liés à la concurrence et à la structure du secteur.


12. Highlights the global nature of the credit rating industry and urges the Commission and Member States to work together with other G20 countries on a global approach, based on the highest standards, both in respect of CRA regulation and prudential and markets regulation with respect to reducing the over-reliance on external credit ratings, in order to preserve a level playing field and prevent regulatory arbitrage while keeping markets open;

12. souligne le caractère mondial du secteur de la notation de crédit et prie instamment la Commission et les États membres d'œuvrer de concert avec les autres membres du G20 en faveur d'une approche mondiale fondée sur les normes les plus élevées, tant pour la réglementation des ANC que pour la réglementation prudentielle et celle des marchés, en vue d'une réduction de la dépendance excessive à l'égard des notations de crédit externes, afin de préserver l'égalité des conditions de la concurrence et d'empêcher l'arbitrage réglementaire tout en maintenant l'ouverture des marchés;


The frequency of the commercials being aired varied by market size and location. d) No future television commercials to promote the TFSA are planned at present. Question No. 76 Hon. John McCallum: Regarding the Government of Germany’s use of an informant to ascertain the names of foreign investors holding accounts with the Liechtenstein LGT Group: (a) did the Government of Canada pay any sum of money to the Government of Germany, or any other government, to obtain the identity of the Canadian citizens or residents whose name appeared on that list and, if so, how much; (b) without breaching the privacy rights of any individual, how many Canadian names appeared on that list; (c) is the Canada Revenue Agency (CRA) granting those individuals ...[+++]

Leur fréquence de diffusion variait selon la taille et l’emplacement des marchés. d) Pour le moment, aucune autre campagne publicitaire télévisée n’est prévue afin d’assurer la promotion du CELI. Question n 76 L'hon. John McCallum: En ce qui concerne le recours à un informateur par le gouvernement de l'Allemagne pour obtenir le nom d'investisseurs étrangers ayant des comptes avec le Groupe LGT, du Liechtenstein: a) le gouvernement du Canada a-t-il payé le gouvernement de l'Allemagne ou tout autre gouvernement pour obtenir l'identité de citoyens ou de résidents canadiens faisant partie de la liste et, dans l'affirmative, combien a-t-il payé; b) sans porter atteinte aux droits à la protection des renseignements personnels de quiconque, comb ...[+++]


[Text] Question No. 184 Mr. Bill Casey: With regard to the government’s position and actions regarding employment insurance (EI) benefits for spouses of employees of the government or private sector employees who have been posted overseas and who are unable to receive unemployment insurance benefits, even though these citizens are still registered in constituencies across Canada: (a) how many spouses of Canadian diplomats, Canadian foreign-service employees or private sector employees have filed complaints with the Canada Revenue Agency (CRA), or Human Resources and Skills Development Canada (HRSDC) with regard to the their inability to receive EI benefits, even though they are still Canadian citizens who are registered in federal constitue ...[+++]

[Texte] Question n 184 M. Bill Casey: Au sujet de la position du gouvernement et des mesures qu’il a prises concernant les prestations d’assurance-emploi (AE) pour les conjoints des employés du gouvernement ou du secteur privé qui ont été affectés à l’étranger et qui ne peuvent toucher des prestations d’AE même si ces citoyens sont toujours inscrits dans des circonscriptions canadiennes: a) combien de conjoints de diplomates canadiens, d’employés canadiens du service extérieur canadien ou d’employés du secteur privé ont déposé des plaintes auprès de l’Agence du revenu du Canada (ARC), ou de Ressources humaines et Développement des compétences Canada (RHDCC) concernant leur impossibilité de toucher des prestations d’AE même s’ils sont toujou ...[+++]


(Return tabled) Question No. 184 Mr. Bill Casey: With regard to the government’s position and actions regarding employment insurance (EI) benefits for spouses of employees of the government or private sector employees who have been posted overseas and who are unable to receive unemployment insurance benefits, even though these citizens are still registered in constituencies across Canada: (a) how many spouses of Canadian diplomats, Canadian foreign-service employees or private sector employees have filed complaints with the Canada Revenue Agency (CRA), or Human Resources and Skills Development Canada (HRSDC) with regard to the their inability to receive EI benefits, even though they are still Canadian citizens who are registered in federal ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 184 M. Bill Casey: Au sujet de la position du gouvernement et des mesures qu’il a prises concernant les prestations d’assurance-emploi (AE) pour les conjoints des employés du gouvernement ou du secteur privé qui ont été affectés à l’étranger et qui ne peuvent toucher des prestations d’AE même si ces citoyens sont toujours inscrits dans des circonscriptions canadiennes: a) combien de conjoints de diplomates canadiens, d’employés canadiens du service extérieur canadien ou d’employés du secteur privé ont déposé des plaintes auprès de l’Agence du revenu du Canada (ARC), ou de Ressources humaines et Développement des compétences Canada (RHDCC) concernant leur impossibilité de toucher des prestations d’AE même ...[+++]


In the absence of such concerns, and without stronger evidence that there is a real problem to address, we are not prepared to recommend a full-blown CRA approach for Canada.

En l'absence de telles préoccupations, et sans avoir de preuves plus fortes qu'il y a un véritable problème à régler, nous ne sommes pas prêts à recommander une approche complète du type de la loi sur le réinvestissement communautaire au Canada.


w