Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Career Development and Ethics Unit
Career Path and Development Program
Career development
Career development director
Career products developer
Develop quality control framework
Develop recommendations for improving quality
Developer of career products
Measure effectiveness of the service provided
Measure effectiveness of the services provided
Measure the quality of the service provided
Product development quality control systems
Professional development director
Promotion
Quality assurance systems
Quality control systems
Quality systems
Set QC objectives
Set quality assurance objectives
Set quality control objectives

Traduction de «develop quality careers » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
quality assurance systems | quality systems | product development quality control systems | quality control systems

systèmes de contrôle qualité


develop quality control framework | set quality control objectives | set QC objectives | set quality assurance objectives

fixer des objectifs d’assurance de la qualité et de contrôle de la qualité | fixer des objectifs de contrôle de la qualité | développer un cadre d’assurance qualité | fixer des objectifs d’assurance qualité


Career Path and Development Program [ Career Path and Development Program for the Bureau Support Staff ]

Programme de cheminement de carrière et de perfectionnement [ Programme de promotion et de perfectionnement professionnels des employés de soutien du Bureau ]


developer of career products [ career products developer ]

concepteur de produits sur les carrières [ conceptrice de produits sur les carrières ]


professional development director [ career development director ]

directeur du perfectionnement professionnel [ directrice du perfectionnement professionnel ]


promotion [ career development | career development(UNBIS) ]

promotion professionnelle [ avancement | développement de carrière ]


Directorate 2 - Agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health, organic products, food quality, GMOs, Codex Alimentarius, plant protection | Directorate 2 - Fisheries, Food and Health | Directorate 2 - Fisheries, Food chain and Veterinary questions | Directorate for agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health, organic produ ...[+++]

Direction 2 - Pêche, alimentation et santé | Direction 2 - Pêche, questions de la chaîne alimentaire et vétérinaire | Direction 2 - Structures agricoles, développement rural, questions agromonétaires et agrofinancières, phytosanitaire, produits biologiques, qualité des aliments, OGM, codex alimentarius, protection des végétaux


develop recommendations for improving quality | measure effectiveness of the services provided | measure effectiveness of the service provided | measure the quality of the service provided

mesurer l’efficacité du service fourni




Career Development and Ethics Unit

Unité Développement de la carrière et éthique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Quality career guidance services and vocational orientation need to be further developed, with strong involvement of labour market institutions, supported by actions to improve the image of sectors and professions with employment potential.

En matière d ’ orientation professionnelle et de conseil sur les perspectives d’emploi, il convient d’élargir l’offre de services de qualité , en étroite coopération avec les organismes pour l’emploi, tout en mettant en valeur les professions et les secteurs porteurs.


60. Stresses the need to develop measures to encourage girls to engage in STEM subjects and establish quality career guidance to support them in continuing their professional careers in this field since women remain largely under-represented in STEM-related professions, accounting for just 24 % of science and engineering professionals and since STEM occupations are among the top 20 bottleneck vacancies in the Member States;

60. souligne la nécessité de prendre des mesures pour encourager les filles à s'engager dans les domaines des sciences, de la technologie, de l'ingénierie et des mathématiques (STIM) et de mettre en place des orientations de carrière de qualité afin de les encourager à poursuivre leur carrière professionnelle dans ces domaines, étant donné que les femmes, qui ne représentent que 24 % des professionnels des sciences et des technologies, sont largement sous-représentées dans le secteur des STIM, et sachant que les métiers du secteur des STIM font partie des 20 professions pour lesquelles il est le plus difficile de trouver des candidats da ...[+++]


61. Stresses the need to develop measures to encourage girls to engage in STEM subjects and establish quality career guidance to support them in continuing their professional careers in this field since women remain largely under-represented in STEM-related professions, accounting for just 24% of science and engineering professionals and since STEM occupations are among the top 20 bottleneck vacancies in the Member States;

61. souligne la nécessité de prendre des mesures pour encourager les filles à s'engager dans les domaines des sciences, de la technologie, de l'ingénierie et des mathématiques (STIM) et de mettre en place des orientations de carrière de qualité afin de les encourager à poursuivre leur carrière professionnelle dans ces domaines, étant donné que les femmes, qui ne représentent que 24 % des professionnels des sciences et des technologies, sont largement sous-représentées dans le secteur des STIM, et sachant que les métiers du secteur des STIM font partie des 20 professions pour lesquelles il est le plus difficile de trouver des candidats da ...[+++]


* Take the necessary steps to develop a Framework for recording and recognising different professional achievements throughout the career of researchers, including reference to "common quality criteria" for career development and tools enabling to increase the transparency of qualifications and competencies acquired in different settings.

* prendre les mesures nécessaires en vue d'élaborer un cadre pour l'enregistrement et la reconnaissance de différentes réalisations professionnelles tout au long de la carrière des chercheurs, avec une référence à des « critères de qualité communs » pour le développement de la carrière et des outils permettant d'accroître la transparence des qualifications et compétences acquises dans différents environnements.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


We need to develop quality career guidance services and vocational orientation with the strong involvement of labour market institutions.

Nous devons mettre en place des services d’orientation professionnelle de qualité, en étroite coopération avec les organismes proches du marché du travail.


41. Stresses the need to attract women to education and training in the MINT professions (mathematics, informatics, new technologies), in order to overcome occupation segregation and wage discrimination; urges the Member States to promote vocations and professions requiring scientific, technical, engineering and mathematical skills among women from an early age, for better employability and to assist the transition between education, professional training and employment; thus, calls on the Member States to provide or further develop quality vocational orientation and career guidance ...[+++]

41. insiste sur la nécessité d’attirer les femmes vers l’enseignement et la formation professionnelle des filières «MINT» (mathématique, informatique, technologie nouvelle) afin de surmonter la ségrégation par métier et l’inégalité de salaire; demande instamment aux États membres de promouvoir auprès des femmes, dès un âge précoce, les métiers et professions exigeant des compétences scientifiques, techniques, d’ingénierie ou de mathématiques, en vue d’une meilleure employabilité, et de les aider dans la transition entre enseignement, formation professionnelle et emploi; les invite donc, pour aider les femmes en ce sens, à leur fournir des services de qualité afin de l ...[+++]


92. Takes the view that quality career and vocational guidance services must be further developed; stresses the importance of involving the social partners in their design, organisation, delivery and funding in order to ensure labour-market relevance and efficiency;

92. est d'avis qu'il convient de développer encore des services de conseil de qualité pour l'orientation professionnelle et le choix d'une carrière; souligne qu'il importe d'associer les partenaires sociaux à leur conception, leur organisation, leur fonctionnement et leur financement afin de garantir leur efficacité et leur pertinence à l'égard du marché du travail;


promote career development of those working in the field of adult learning and develop quality criteria for the assessment of providers.

promouvoir les perspectives professionnelles de ceux qui travaillent dans le domaine de l’éducation et de la formation des adultes et élaborer des critères de qualité pour l’évaluation des prestataires.


Member States should offer VET which increases people’s employability (in both the short and long term), which allows them to develop quality careers, satisfactory work experience, self-confidence, professional pride and integrity and which opens up opportunities for growth in their professional and personal lives.

Les États membres devraient offrir un EFP qui améliore l'employabilité (à court et à long terme), qui permette de mener une carrière de qualité, d'acquérir une expérience professionnelle satisfaisante, la confiance en soi, la dignité et l'intégrité professionnelles et qui ouvre des possibilités de progression dans la vie professionnelle et privée.


w