Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Balance participants' personal needs with group needs
Basic learning need
Customized live online learning
Cyberlearning
Distance learning
E-learning
F2F e-learning
F2F videoconference e-learning
Face-to-face e-learning
Face-to-face online learning
Framework for Action to Meet Basic Learning Needs
Learning needs analyses
Learning needs analysis
Learning needs assessment
Learning needs evaluation
Live customized e-learning
Live customized online learning
Live individual e-learning
Live individual online learning
Live online F2F learning
Live online P2P learning
Live online one-on-one learning
Live online one-to-one e-learning
Live online person-to-person learning
Live online tailored learning
Live tailored e-learning
Look after youths' psychiatric care needs
Manage youths' psychiatric care needs
On-line learning
Online P2P learning
Online learning
Prioritise children's psychiatric care needs
Prioritise youths' psychiatric care needs
Real-time one-on-one e-learning
Real-time one-to-one e-learning
Tele-learning
Virtual learning
WCEFA
World Conference on Education For All

Traduction de «e-learning needs » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
learning needs analyses | learning needs assessment | learning needs analysis | learning needs evaluation

analyse des besoins d'apprentissage


Framework for Action to Meet Basic Learning Needs

Cadre d'action pour répondre aux besoins éducatifs de base


basic learning need

besoin d'apprentissage essentiel | besoin éducatif fondamental


World Conference on Education For All | World Conference on Education for All: Meeting Basic Learning Needs | WCEFA [Abbr.]

conférence mondiale Éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'Education pour Tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous d'ici à l'an 2000 - Répondre aux besoins éducatifs de base | WCEFA [Abbr.]


face-to-face e-learning [ face-to-face/e-learning | face-to-face online learning | F2F e-learning | live online F2F learning | F2F videoconference e-learning ]

apprentissage face-à-face virtuel [ apprentissage virtuel individualisé | apprentissage individuel par visio ]


live customized online learning [ live tailored e-learning | live online tailored learning | live customized e-learning | customized live online learning | real-time one-on-one e-learning | online P2P learning ]

cyberapprentissage personnalisé en temps réel [ apprentissage personnalisé en direct | apprentissage synchrone virtuel sur mesure ]


live individual online learning [ live individual e-learning | live online one-to-one e-learning | live online P2P learning | live online one-on-one learning | live online person-to-person learning | real-time one-to-one e-learning ]

apprentissage individuel en direct [ apprentissage individuel en temps réel | apprentissage individuel synchrone ]


online learning | on-line learning | virtual learning | e-learning | cyberlearning | tele-learning | distance learning

apprentissage en ligne | apprentissage par Internet | apprentissage virtuel | cyberapprentissage | téléapprentissage | apprentissage à distance | apprentissage électronique | e-apprentissage | e-learning


balance participants' personal needs with those of the group | engage and manage groups through your dance leadership in a creative context | balance needs between those of participants' personal needs and the group | balance participants' personal needs with group needs

trouver un juste équilibre entre les besoins personnels des participants et les besoins du groupe


manage youths' psychiatric care needs | prioritise children's psychiatric care needs | look after youths' psychiatric care needs | prioritise youths' psychiatric care needs

établir des priorités dans les besoins en soins psychiatriques des jeunes
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
To this end, the government outlined in the throne speech that it would create registered individual learning accounts to assist Canadians to finance their learning needs, to improve loans available to part time students and to help workers learn while they earn.

À cette fin, le gouvernement a expliqué dans le discours du Trône qu'il créera un régime enregistré d'apprentissage personnel pour aider les Canadiens à financer leurs besoins d'apprentissage, qu'il améliorera les prêts offerts aux étudiants à temps partiel et qu'il aidera les travailleurs à étudier tout en ayant un travail rémunéré.


Therefore, we will create registered individual learning accounts to make it easier for Canadians to plan for and finance their learning needs.

À cette fin, nous allons créer un régime enregistré d'apprentissage personnel pour permettre aux Canadiens de planifier et de financer plus facilement leurs besoins d'apprentissage.


Lifelong learning requires research and education systems that address the learning needs of Aboriginal peoples.

Pour un apprentissage permanent, il faut des systèmes de recherche et d'éducation qui tiennent compte des besoins pédagogiques des Autochtones.


In addition, human resource specialists administered competency-based evaluation tools, conducted learning needs assessments, and provided individual and collective learning plans in various service areas.

De plus, des spécialistes en ressources humaines ont appliqué des outils d'évaluation axés sur les compétences, mené des évaluations des besoins en matière d'apprentissage et préparé des plans d'apprentissage individuels et collectifs dans divers secteurs administratifs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The panel heard from first nations about many gaps, including: no regular reporting on the educational attainment of the child; poor quality of reporting on learning needs; inadequate or non-existent early literacy and numeracy programs; absence of any meaningful or functioning special needs system; no funding or support for language and cultural curriculum and programs; poor school facilities, including at least 100 schools that are not up to standard in terms of physical facilities and are not safe places for learning; very limited programs for quality distance learning; limited availabi ...[+++]

Le panel a entendu les membres des Premières nations exposer de nombreuses lacunes, y compris: l’absence de rapports réguliers sur les réalisations scolaires des enfants; la mauvaise qualité des rapports sur les besoins d’apprentissage; le caractère inadéquat des programmes de littératie et de numératie, quand ce n’est pas leur absence; l’absence de tout système valable ou fonctionnel pour répondre aux besoins spéciaux; le manque de financement ou de soutien pour les programmes de langue et de culture; des installations scolaires inadéquates, y compris au moins 100 écoles qui ne sont pas conformes aux normes sur le plan physique et ...[+++]


21. Points out the need to match lifelong learning opportunities as closely as possible to the needs of individuals, of vulnerable social groups and of the labour market, and emphasises that the constantly changing nature of those needs makes continuing education an inevitable necessity and, in this connection, lays particular stress on the social and financial challenges involved; recalls that there is no longer any such thing as a ‘job for life’ and that training and retraining are essential; reiterates that conditions suitable fo ...[+++]

21. souligne qu'il convient d'adapter du mieux possible les possibilités d'apprentissage tout au long de la vie aux besoins des personnes et des groupes sociaux vulnérables et du marché du travail, que, du fait de l'évolution permanente de ces besoins, la formation continue est une nécessité incontournable et attache dès lors une attention particulière aux défis qui en résultent sur le plan social et financier; rappelle que la notion d'emploi pour la vie ne veut plus rien dire et que la formation et la reconversion professionnelles sont indispensables; précise à nouveau qu'il importe de créer les conditions adéquates pour favoriser dès ...[+++]


21. Points out the need to match lifelong learning opportunities as closely as possible to the needs of individuals, of vulnerable social groups and of the labour market, and emphasises that the constantly changing nature of those needs makes continuing education an inevitable necessity and, in this connection, lays particular stress on the social and financial challenges involved; recalls that there is no longer any such thing as a ‘job for life’ and that training and retraining are essential; reiterates that conditions suitable fo ...[+++]

21. souligne qu'il convient d'adapter du mieux possible les possibilités d'apprentissage tout au long de la vie aux besoins des personnes et des groupes sociaux vulnérables et du marché du travail, que, du fait de l'évolution permanente de ces besoins, la formation continue est une nécessité incontournable et attache dès lors une attention particulière aux défis qui en résultent sur le plan social et financier; rappelle que la notion d'emploi pour la vie ne veut plus rien dire et que la formation et la reconversion professionnelles sont indispensables; précise à nouveau qu'il importe de créer les conditions adéquates pour favoriser dès ...[+++]


21. Points out the need to match lifelong learning opportunities as closely as possible to the needs of individuals, of vulnerable social groups and of the labour market, and emphasises that the constantly changing nature of those needs makes continuing education an inevitable necessity and, in this connection, lays particular stress on the social and financial challenges involved; recalls that there is no longer any such thing as a ‘job for life’ and that training and retraining are essential; reiterates that conditions suitable fo ...[+++]

21. souligne qu'il convient d'adapter du mieux possible les possibilités d'apprentissage tout au long de la vie aux besoins des personnes et des groupes sociaux vulnérables et du marché du travail, que, du fait de l'évolution permanente de ces besoins, la formation continue est une nécessité incontournable et attache dès lors une attention particulière aux défis qui en résultent sur le plan social et financier; rappelle que la notion d'emploi pour la vie ne veut plus rien dire et que la formation et la reconversion professionnelles sont indispensables; précise à nouveau qu'il importe de créer les conditions adéquates pour favoriser dès ...[+++]


Within the Lifelong Learning Programme , it is clearly recognised that there is a need to widen access for those from disadvantaged groups and to address actively the special learning needs of those with disabilities in the implementation of all parts of the programme.

Dans le cadre du programme «Éducation et formation tout au long de la vie» , il est clairement reconnu qu’il convient d’étendre l’accès des personnes appartenant à des groupes défavorisés et de répondre activement aux besoins spécifiques des personnes handicapées en matière d’apprentissage dans la mise en œuvre de tous les volets du programme.


(13) There is a need to widen access for those from vulnerable groups and to address actively the special learning needs of people with disabilities or learning difficulties in the implementation of all parts of the programme, including through the use of higher grants to reflect the additional costs of participants affected and their families.

(13) Il convient que les catégories vulnérables aient plus largement accès à tous les volets du programme et que les besoins spécifiques des personnes handicapées en matière d’apprentissage ou des personnes confrontées à des difficultés d'apprentissage soient activement pris en considération, y compris grâce à des bourses d’études plus élevées reflétant le surcoût imposé aux participants concernés ainsi qu'à leurs familles.


w