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DG A
DG Human Resources and Security
DGCFGA
DGSTCS
Director Canadian Forces Grievance Administration
Director General Canadian Forces Grievance Authority
Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination
Director Personnel Complaint Resolution
Directorate-General A - Administration
Directorate-General A - Personnel and Administration
Directorate-General for Administration
Directorate-General for Human Resources and Security
Directorate-General for Personnel and Administration
General Directorate of Administrative Police
Personnel and Administration DG

Vertaling van "general directorate administrative police " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Director General, Policing and Enforcement Directorate

Directeur général, Direction de la police et de l'application de la loi [ Directeur général, Police et application de la loi | Directrice générale, Direction de la police et de l'application de la loi | Directrice générale, Police et application de la loi ]


Directorate-General A - Administration | Directorate-General A - Personnel and Administration | Directorate-General for Administration | Directorate-General for Personnel and Administration | DG A [Abbr.]

Direction générale A - Administration | direction générale du personnel et de l'administration | DG A [Abbr.]


General Directorate of Administrative Police

Direction générale de la police administrative | DGA [Abbr.]


DG Human Resources and Security | Directorate-General for Human Resources and Security | Directorate-General for Personnel and Administration | Personnel and Administration DG

DG ADMIN | DG Personnel et administration | DG Ressources humaines et sécurité | direction générale des ressources humaines et de la sécurité | direction générale du personnel et de l’administration


Director General Science and Technology Corporate Services [ DGSTCS | Director General Research and Development Corporate Services | Director General Research and Development Business Administration | Director General Research and Development Corporate Affairs ]

Directeur général - Services généraux (Science et technologie) [ DGSGST | Directeur général - Services généraux (Recherche et développement) | Directeur général - Administration des affaires (Recherche et développement) | Directeur général - (Recherche et développement) Affaires ministérielles ]


Director General Canadian Forces Grievance Authority [ DGCFGA | Director Canadian Forces Grievance Administration | Director Personnel Complaint Resolution | Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination ]

Directeur général - Autorité des griefs des Forces canadiennes [ DGAGFC | Directeur général - Bureau des griefs des Forces canadiennes | Directeur - Administration des griefs des Forces canadiennes | Directeur - Règlement des plaintes du personnel | Directeur - Droits de la personne et lutte contre le harcèlement (Coordination) ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I am pleased to welcome back Superintendent Michael O'Rielly, Director, Legislative Reform Initiative, Royal Canadian Mounted Police; and Mark Potter, Director General, Policing Policy Directorate, Public Safety Canada.

Je suis heureux d'accueillir à nouveau le surintendant Michael O'Rielly, directeur de l'Initiative de réforme législative de la Gendarmerie royale du Canada, et Mark Potter, directeur général de la Direction générale des politiques en matière de police à Sécurité publique Canada.


Ms Yvette Aloisi, Director General, Police and Law Enforcement Directorate, Department of the Solicitor General of Canada: I understand, according from my colleague from the Department of Justice, that there is a requirement in the Criminal Code to destroy the sample once the person is excluded.

Mme Yvette Aloisi, directrice générale, Police et application de la loi, ministère du Solliciteur général du Canada: D'après ce que dit mon collègue du ministère de la Justice, le Code criminel nous oblige à détruire l'échantillon d'une personne qui n'est pas considérée comme un suspect.


Ms Yvette Aloisi, Director General, Police and Law Enforcement Directorate, Department of the Solicitor General of Canada: Madam Chairman, I have consulted with my colleagues from the RCMP. They tell me that the definition in Bill C-3 is consistent with the definition in the warrant scheme.

Mme Yvette Aloisi, directrice générale, Direction de la police et de l'application de la loi, ministère du Solliciteur général du Canada: Madame la présidente, j'ai consulté mes collègues de la GRC, et ceux-ci m'ont dit que la définition du projet de loi C-3 est conforme à celle qui sert aux fins des mandats.


Witnesses: From the Department of the Solicitor General of Canada: Jean Fournier, Deputy Solicitor General; Paul Dubrule, Director, Legal Services; Yvette Aloisi, Director General, Police Section.

Témoins: Du ministère du Solliciteur général du Canada: Jean Fournier, Sous-solliciteur général; Paul Dubrule, directeur, Services juridiques; Yvette Aloisi, directrice générale, Secteur de la police.


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- a directorate general for administrative, staffing, budgetary, security and communication and information system matters working in the EEAS framework managed by the executive Secretary-General. The High Representative shall appoint, in accordance with the normal rules of recruitment, a Director General for budget and administration who shall work under the authority of the High Representative. He shall be responsible to the High Representative for the administrative and internal budgetary management of the EEAS. He shall follow the ...[+++]

- une direction générale pour les questions administratives, les questions de gestion du personnel, les questions budgétaires, les questions de sécurité et celles relatives au système de communication et d'information exerçant ses activités dans le cadre du SEAE géré par le secrétaire général exécutif; le haut représentant nomme, conformément aux dispositions normales en matière de nomination, un directeur général du budget et de l'administration, qui exerce ses fonctions sous l'autorité du haut représentant; le directeur répond devant le haut représentant de la gestion adm ...[+++]


17. Emphasises that each Directorate-General in the Commission must be involved in the reduction of unnecessary administrative burdens; stresses that each Directorate-General must be made aware of the unnecessary administrative burdens it generates through an initial baseline measurement and that a target reduction must be established on the basis of that baseline measurement for each Directorate-General;

17. souligne que chaque direction générale de la Commission doit être associée à la réduction des charges administratives inutiles; souligne que chaque direction générale doit être informée, par des mesures de référence initiales, des charges administratives inutiles qu'elle provoque et, sur la base de ces mesures de référence, se voir assigner son propre objectif de réduction;


17. Emphasises that each Directorate-General in the Commission must be involved in the reduction of unnecessary administrative burdens; stresses that each Directorate-General must be made aware of the unnecessary administrative burdens it generates through an initial baseline measurement and that a target reduction must be established on the basis of that baseline measurement for each Directorate-General;

17. souligne que chaque direction générale de la Commission doit être associée à la réduction des charges administratives inutiles; souligne que chaque direction générale doit être informée, par des mesures de référence initiales, des charges administratives inutiles qu'elle provoque et, sur la base de ces mesures de référence, se voir assigner son propre objectif de réduction;


17. Emphasises that each Directorate-General in the Commission must be involved in the reduction of unnecessary administrative burdens; stresses that each Directorate-General must be made aware of the unnecessary administrative burdens it generates through an initial baseline measurement and that a target reduction must be established on the basis of this baseline measurement for each Directorate-General;

17. souligne que chaque direction générale de la Commission doit être associée à la réduction des charges administratives inutiles; souligne que chaque direction générale doit être informée, par des mesures de référence, des charges administratives inutiles qu'elle provoque et, sur la base de ces mesures de référence, se voir assigner son propre objectif de réduction;


34. Emphasises that ownership at the political level also needs to be accompanied by improved practices at the management and implementation levels; stresses therefore that each Directorate General (DG) must be made aware of the unnecessary administrative burdens in their policy areas through an initial baseline measurement, and further proposes a system, such as, for example, internal audit capabilities in each Commission DG that can advise and help the various Director-Generals cultivate and implement reduction policies and individ ...[+++]

34. souligne que l'adhésion au niveau politique doit également aller de pair avec l'amélioration des pratiques au niveau de la gestion et de l'exécution; souligne dès lors que chaque direction générale (DG) doit être sensibilisée aux charges administratives inutiles existant dans son domaine d'action, et ce au travers d'une mesure initiale de référence, et propose en outre la mise en place d'un système, reposant par exemple sur le ...[+++]


They are Mark Potter, Director General, Policing Policy Directorate, Public Safety Canada; and Superintendent Michael O'Rielly, Director, Legislative Reform Initiative, Royal Canadian Mounted Police. We also have Agnès Lévesque, Counsel, Justice Canada.

Il s'agit de Mark Potter, directeur général, Politiques en matière de police, Sécurité publique Canada, du surintendant Michael O'Rielly, directeur, Initiative de réforme législative, Gendarmerie royale du Canada, et d'Agnès Lévesque, avocate, Justice Canada.


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