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Base manuscript
Base sheet
Glacial drift
Ground distance
Ground moraine
Ground plan
Ground plan sheet
Ground range distance
Ground view
Indicate information from ground plans to stage area
Label information from ground plans to area on stage
Manufacturing data sheet
Operation list
Operation sheet
Plan
Plan of procedure
Plan range
Planning sheet
Process chart
Route sheet
Route-sheet
Sequence sheet
Till
Till sheet
Trip Planning Sheet - Government Travel Service

Vertaling van "ground plan sheet " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
base sheet [ ground plan sheet | base manuscript ]

feuille de projection


indicate information from ground plans to stage area | mark information that is on ground plans to stage area | label information from ground plans to area on stage | mark the information from the ground plans on the stage area

inscrire les informations des vues en plan sur la surface d'une scène


planning sheet [ plan of procedure | route sheet | route-sheet | operation sheet | sequence sheet | operation list | process chart | manufacturing data sheet ]

gamme opératoire [ gamme d'usinage | gamme de fabrication | gamme ]




Trip Planning Sheet - Government Travel Service [ Central Travel Service, Trip Planning Sheet ]

Planification de voyage - service des voyages du gouvernement [ Service central de voyage. Préparation du voyage ]


glacial drift | ground moraine | till | till sheet

moraine de fond | moraine profonde


plan range | ground range distance | ground distance

distance au sol | distance horizontale




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The outer surface, shown on Moosonee Airport Zoning Plan No. 56-090 85-59, Sheets 1 to 9 inclusive, dated June 30, 1987, is an imaginary surface located at a common plane established at a constant elevation of 45 m above the elevation of the airport reference point, except that, where that common plane is less than 9 m above the surface of the ground, the outer surface is an imaginary surface located at 9 m above the surface of the ...[+++]

La surface extérieure figurant sur le plan de zonage de l’aéroport de Moosonee n 56-090 85-59, feuilles 1 à 9 inclusivement, daté du 30 juin 1987, est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun situé à l’altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère de l’aéroport; cette surface imaginaire est toutefois située à 9 m au-dessus du sol lorsque le plan commun décrit ci-dessus est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol.


The outer surface, shown on Kenora Airport Zoning Plan No. 60-014 89-021, Sheets 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 and 14, dated 4 December 1990, is an imaginary plane established at a constant elevation of 45 m above the elevation of the airport reference point, except that, where that plane is less than 9 m above the surface of the ground, the outer surface is located at 9 m above the surface of the ground.

La surface extérieure, figurant sur le plan de zonage de l’aéroport de Kenora n 60-014 89-021, feuilles 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 et 14, daté du 4 décembre 1990, est un plan imaginaire situé à l’altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère de l’aéroport; cette surface extérieure est toutefois située à 9 m au-dessus du sol lorsque le plan décrit ci-dessus est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol.


The outer surface, shown on Hamilton Airport Zoning Plan No. 25-009-81-120, sheets 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 and 12, dated June 21, 1983 is an imaginary surface located at a common plane established at a constant elevation of 45 m above the assigned elevation of the airport reference point, except that, where that common plane is less than 9 m above the surface of the ground, an imaginary surface is located at 9 m above the surface of t ...[+++]

La surface extérieure, indiquée sur les feuilles n 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 et 12 du plan de zonage de l’aéroport de Hamilton n 25-009-81-120 du 21 juin 1983, est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun situé à une altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude déterminée du point de repère de l’aéroport; toutefois, si ce plan commun est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol, la surface imaginaire se situera à 9 m au-dessus de la surface du sol.


The outer surface, shown on Gore Bay Airport Zoning Plan No. 52-024 86-228, Sheets 1 to 9 inclusive, dated September 4, 1990, is an imaginary plane established at a constant elevation of 45 m above the elevation of the airport reference point, except that, where that plane is less than 9 m above the surface of the ground, the outer surface is located at 9 m above the surface of the ground.

La surface extérieure figurant sur le plan de zonage de l’aéroport de Gore Bay n 52-024 86-228, feuilles 1 à 9 inclusivement, daté du 4 septembre 1990, est un plan imaginaire situé à l’altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère de l’aéroport; cette surface extérieure est toutefois située à 9 m au-dessus du sol lorsque le plan décrit ci-dessus est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol.


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The outer surface, shown on Kingston Airport Zoning Plan No. 10-009-84-89, Sheets 8 to 18, dated February 14th, 1985, is an imaginary surface located at a common plane established at a constant elevation of 45 m above the elevation of the airport reference point, except that, where that common plane is less than 9 m above the surface of the ground, the outer surface is an imaginary surface located at 9 m above the surface of the gr ...[+++]

La surface extérieure, figurant sur les feuilles 8 à 18 du plan de zonage n 10-009-84-89 de l’aéroport de Kingston, en date du 14 février 1985, est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun situé à l’altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère de l’aéroport, sauf lorsque le plan commun est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol, auquel cas la surface extérieure est une surface imaginaire située à 9 m au-dessus de la surface du sol.




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Date index: 2021-08-10
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