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Complete handle
Crane
ECall
Ground handling
Ground handling services
Handle assembly
Handle assy
Handle poultry
Handle poultry with care
Handling
Handling equipment
Handling equipment machinery
Handling fowls with care
Hoisting
Hoisting apparatus
Hoisting equipment
Maintain material handling equipment
Material handling equipment
Material-handling equipment
Materials handling equipment
Materials-handling equipment
Monitor proper product handling
Overhead travelling crane
Pan-European eCall
Pan-European in-vehicle emergency call
Perform maintenance on material handling equipment
Poultry handling
Preserve functionality of material handling equipment
Ramp handling
Taper handle
Taper handle with plain pin
Taper handle with screwed pin
To monitor proper product handling
Travelling gantry
View proper product handling
Watch proper product handling

Vertaling van "handling ecalls " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
eCall | pan-European eCall | pan-European in-vehicle emergency call

eCall | service eCall paneuropéen | service paneuropéen d'appel d'urgence embarqué


preserve functionality of material handling equipment | undertake material handling equipment maintenance activities | maintain material handling equipment | perform maintenance on material handling equipment

entretenir les équipements de manutention


handle poultry with care | handling fowls with care | handle poultry | poultry handling

manipuler des volailles


view proper product handling | watch proper product handling | monitor proper product handling | to monitor proper product handling

surveiller la bonne manipulation de produits


ground handling [ ground handling services | ramp handling ]

assistance en escale


complete handle | handle assembly | handle assy

poignée équie


taper handle | taper handle with plain pin | taper handle with screwed pin

poignée conique | poignée conique avec tige lisse | poignée conique filetée | poignée pour volants de manoeuvre


materials-handling equipment [ materials handling equipment | material handling equipment | material-handling equipment | handling equipment ]

matériel de manutention [ équipement de manutention | équipement de manutention de matières ]


hoisting equipment [ crane | handling equipment machinery | hoisting apparatus | overhead travelling crane | travelling gantry ]

matériel de levage [ appareil de levage | appareil de manutention | grue | pont hydraulique | pont roulant ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The mandatory introduction of the 112-based eCall in-vehicle system, together with the necessary and coordinated infrastructure upgrade in public mobile wireless communications networks for conveying eCalls and Public Safety Answering Points (PSAPs) for receiving and handling eCalls, would make the service available to all citizens and thus contribute to the reduction of fatalities and severe injuries, of costs relating to healthcare, of congestion caused by accidents and of other costs.

L'introduction obligatoire du système eCall embarqué fondé sur le numéro 112, couplée à l'amélioration nécessaire et coordonnée des infrastructures de réseaux publics de communications sans fil pour transmettre les appels eCall et des centres de réception des appels d'urgence (PSAP) pour les recevoir et les traiter, le rendrait accessible à tous les citoyens et contribuerait ainsi à réduire le nombre d'accidents mortels et de blessures graves, le coût des soins de santé, les encombrements générés par les accidents et d'autres coûts.


‘eCall PSAP’ means the most appropriate PSAP determined beforehand by the authorities to first receive and handle eCalls.

«PSAP eCall», le PSAP le plus approprié préalablement désigné par les autorités pour recevoir et gérer les appels eCall.


The mandatory introduction of the 112-based eCall in-vehicle system, together with the necessary and coordinated infrastructure upgrade in public mobile wireless communications networks for conveying eCalls and Public Safety Answering Points (PSAPs) for receiving and handling eCalls, would make the service available to all citizens and thus contribute to the reduction of fatalities and severe injuries, of costs relating to healthcare, of congestion caused by accidents and of other costs.

L'introduction obligatoire du système eCall embarqué fondé sur le numéro 112, couplée à l'amélioration nécessaire et coordonnée des infrastructures de réseaux publics de communications sans fil pour transmettre les appels eCall et des centres de réception des appels d'urgence (PSAP) pour les recevoir et les traiter, le rendrait accessible à tous les citoyens et contribuerait ainsi à réduire le nombre d'accidents mortels et de blessures graves, le coût des soins de santé, les encombrements générés par les accidents et d'autres coûts.


‘eCall PSAP’ means the most appropriate PSAP determined beforehand by the authorities to first receive and handle eCalls;

«PSAP eCall», le PSAP le plus approprié préalablement désigné par les autorités pour recevoir et gérer les appels eCall;


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In line with the recommendations made by the Working Party on the Protection of Individuals with regard to the Processing of Personal Data (the ‘Article 29 Data Protection Working Party’) in its Working document on data protection and privacy implications in eCall initiative, adopted on 26 September 2006, when deploying the eCall PSAP infrastructure, Member States are to ensure that the processing of personal data in the context of handling eCalls fully complies with the personal data protection rules provided for in Directive 95/46/EC of the European Parliament and of the Council and in Directive 2002/58/EC of the European Parliament an ...[+++]

Conformément aux recommandations formulées par le groupe de travail sur la protection des personnes à l'égard du traitement des données à caractère personnel (ci-après dénommé «groupe de travail article 29») dans son document de travail sur la protection des données et le respect de la vie privée dans l'initiative «eCall», adopté le 26 septembre 2006, lorsqu'ils déploient l'infrastructure des PSAP eCall, les États membres doivent veiller à ce que le traitement des données à caractère personnel dans le cadre du traitement des appels eCall soit pleinement conforme aux règles en matière de protection des données à caractère personnel prévue ...[+++]


In line with the recommendations made by the Working Party on the Protection of Individuals with regard to the Processing of Personal Data (the ‘Article 29 Data Protection Working Party’) in its Working document on data protection and privacy implications in eCall initiative, adopted on 26 September 2006, when deploying the eCall PSAP infrastructure, Member States are to ensure that the processing of personal data in the context of handling eCalls fully complies with the personal data protection rules provided for in Directive 95/46/EC of the European Parliament and of the Council (5) and in Directive 2002/58/EC of the European Parliamen ...[+++]

Conformément aux recommandations formulées par le groupe de travail sur la protection des personnes à l'égard du traitement des données à caractère personnel (ci-après dénommé «groupe de travail article 29») dans son document de travail sur la protection des données et le respect de la vie privée dans l'initiative «eCall», adopté le 26 septembre 2006, lorsqu'ils déploient l'infrastructure des PSAP eCall, les États membres doivent veiller à ce que le traitement des données à caractère personnel dans le cadre du traitement des appels eCall soit pleinement conforme aux règles en matière de protection des données à caractère personnel prévue ...[+++]


Commission Recommendation 2011/750/EU (4) on support for an EU-wide eCall service in electronic communication networks for the transmission of in-vehicle emergency calls based on 112 (‘eCalls’) advises Member States to indicate the eCall PSAP to route eCalls and to ensure that mobile network operators handle eCalls properly.

La recommandation 2011/750/UE (4) sur le soutien à un service eCall à l’échelle de l’Union européenne dans les réseaux de communications électroniques en vue de la transmission d’appels d’urgence embarqués fondés sur le numéro 112 (appels «eCall») conseille aux États membres d’indiquer le centre de réception des appels d’urgence le plus approprié pour l’acheminement des appels eCall et de veiller à ce que les gestionnaires de réseaux mobiles prennent correctement en charge les appels eCall.


1. Member States shall ensure that any eCall PSAP is equipped to handle eCalls and receive the MSD originating from the in-vehicle equipment according to the standards ‘Intelligent transport system — eSafety — PanEuropean eCall-Operating requirements’ (EN 16072) and ‘Intelligent transport systems — eSafety — eCall High Level Application Requirements (HLAP)’ (EN 16062).

1. Les États membres veillent à ce que chaque PSAP eCall soit équipé pour traiter les appels eCall et recevoir les MSD provenant des équipements embarqués conformément aux normes «Systèmes intelligents de transport – ESafety – eCall paneuropéen – Exigences de fonctionnement» (EN 16072) et «Systèmes de transport intelligents – ESafety - Exigences HLAP pour l’eCall» (EN 16062).


Commission Recommendation 2011/750/EU on support for an EU-wide eCall service in electronic communication networks for the transmission of in-vehicle emergency calls based on 112 (‘eCalls’) advises Member States to indicate the eCall PSAP to route eCalls and to ensure that mobile network operators handle eCalls properly.

La recommandation 2011/750/UE sur le soutien à un service eCall à l’échelle de l’Union européenne dans les réseaux de communications électroniques en vue de la transmission d’appels d’urgence embarqués fondés sur le numéro 112 (appels «eCall») conseille aux États membres d’indiquer le centre de réception des appels d’urgence le plus approprié pour l’acheminement des appels eCall et de veiller à ce que les gestionnaires de réseaux mobiles prennent correctement en charge les appels eCall.


1. Member States shall ensure that any eCall PSAP is equipped to handle eCalls and receive the MSD originating from the in-vehicle equipment according to the standards ‘Intelligent transport system — eSafety — PanEuropean eCall-Operating requirements’ (EN 16072) and ‘Intelligent transport systems — eSafety — eCall High Level Application Requirements (HLAP)’ (EN 16062).

1. Les États membres veillent à ce que chaque PSAP eCall soit équipé pour traiter les appels eCall et recevoir les MSD provenant des équipements embarqués conformément aux normes «Systèmes intelligents de transport – ESafety – eCall paneuropéen – Exigences de fonctionnement» (EN 16072) et «Systèmes de transport intelligents – ESafety - Exigences HLAP pour l’eCall» (EN 16062).


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