Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Fine steel
Geographical studies high school teacher
Geography teacher secondary school
High grade steel
High quality thin wall injection mold
High quality thin wall injection mould
High quality wheat
High school geography teacher
High-alloy steel
High-grade paper
High-grade steel
High-quality paper
High-quality steel
Investment-grade paper
Modern languages high school teacher
Modern languages teacher
Modern languages teacher secondary school
Secondary school geography tutor
Secondary school modern languages tutor
Secondary school vocational teacher
Special steel
Strive to provide high quality customer service
Substitute high school teacher
Super-refined steel
Supply high school teacher
Vocational high school teacher
Vocational secondary school teacher

Traduction de «high-quality teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
geographical studies high school teacher | high school geography teacher | geography teacher secondary school | secondary school geography tutor

professeur d’histoire géographie/professeure d’histoire géographie | professeur d’histoire géographique | professeur de géographie/professeure de géographie | professeure de géographie


pursue the highest possible quality of customer service | work tenaciously to provide high quality customer service | aim to provide customers with the best possible service | strive to provide high quality customer service

s'efforcer d'offrir un service clients de haute qualité


modern languages high school teacher | modern languages teacher | modern languages teacher secondary school | secondary school modern languages tutor

professeure de langues vivantes | professeur de langues vivantes | professeur de langues vivantes/professeure de langues vivantes


supply high school teacher [ substitute high school teacher ]

professeur suppléant au niveau secondaire [ professeure suppléante au niveau secondaire | suppléant au niveau secondaire | suppléante au niveau secondaire ]


vocational high school teacher [ vocational secondary school teacher | secondary school vocational teacher ]

professeur d'enseignement professionnel au niveau secondaire [ professeure d'enseignement professionnel au niveau secondaire | professeur de formation professionnelle au niveau secondaire | professeure de formation professionnelle au niveau secondaire ]


high-alloy steel | high-grade steel | high-quality steel

acier noble


high quality thin wall injection mold [ high quality thin wall injection mould ]

moule d'injection de qualité supérieure à parois minces


fine steel | high grade steel | high-quality steel | special steel | super-refined steel

acier fin


investment-grade paper | high-grade paper | high-quality paper

émission de première qualité | émission de qualité supérieure | émission de qualité | émission de catégorie investissement | émission sans risque


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d'aider les États membre ...[+++]


59. Recalls the importance of high-quality teacher and trainer education which needs to be complemented by mobility and the professional training of educational staff throughout the duration of their career; highlights the fact that the selection and training, including in-service training, of teachers are essential in order to guarantee the overall quality of the educational system;

59. rappelle l'importance d'une formation de qualité des enseignants et des formateurs nécessairement complétée par leur mobilité et par leur formation continue tout au long de leur carrière; souligne que le recrutement et la formation, y compris la formation continue, des enseignants sont des éléments essentiels pour garantir la qualité du système d'enseignement;


59. Recalls the importance of high-quality teacher and trainer education which needs to be complemented by mobility and the professional training of educational staff throughout the duration of their career; highlights the fact that the selection and training, including in-service training, of teachers are essential in order to guarantee the overall quality of the educational system;

59. rappelle l'importance d'une formation de qualité des enseignants et des formateurs nécessairement complétée par leur mobilité et par leur formation continue tout au long de leur carrière; souligne que le recrutement et la formation, y compris la formation continue, des enseignants sont des éléments essentiels pour garantir la qualité du système d'enseignement;


6. Urges the Member States to guarantee that Roma women and girls have access on equal terms to high-quality education and to introduce incentives (e.g. professional development opportunities) to attract high-quality teachers to schools in more deprived socio-economic areas, especially in rural communities with a large proportion of Roma inhabitants;

6. exhorte les États membres à garantir que les femmes et les filles roms aient un accès égal à une éducation de qualité et à introduire des mesures incitatives (par exemple, des possibilités de perfectionnement professionnel) pour attirer des enseignants hautement qualifiés dans des écoles situées dans des zones particulièrement défavorisées sur le plan socio-économique et, en particulier, dans les communautés en milieu rural comportant une part significative de population rom;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
F. whereas there is a clear and positive correlation between high quality teacher training and pupils achieving high success rates,

F. considérant qu'il existe une corrélation évidente et positive entre une formation de haute qualité offerte aux enseignants et les taux de réussite élevés de leurs élèves,


F. whereas there is a clear and positive correlation between high quality teacher training and pupils achieving high success rates,

F. considérant qu'il existe une corrélation évidente et positive entre une formation de haute qualité offerte aux enseignants et les taux de réussite élevés de leurs élèves,


The Lisbon European Council conclusions of 23-24 March 2000, which emphasised that investing in people was crucial to Europe's place in the knowledge economy, and which called upon Member States to ‘take steps to remove obstacles to teachers' mobility and to attract high-quality teachers’

les conclusions du Conseil européen de Lisbonne des 23 et 24 mars 2000, qui soulignaient que l'investissement dans les ressources humaines revêt une importance capitale pour la place de l'Europe dans l'économie de la connaissance, et appelaient les États membres à «prendre des mesures pour supprimer les entraves à la mobilité des enseignants (.) et pour attirer des enseignants de qualité»


Encourage closer links and partnerships between schools — which should develop as ‘learning communities’ — and teacher education institutions, whilst ensuring that those institutions provide coherent, high quality and relevant teacher education programmes which respond effectively to the evolving needs of schools, teachers and society at large.

d'encourager une meilleure collaboration et des partenariats plus étroits entre les établissements scolaires — qui devraient se transformer en «communautés d'apprentissage» — et les établissements de formation des enseignants, tout en veillant à ce que ces derniers proposent des programmes de formation des enseignants cohérents, pertinents et de grande qualité, qui répondent efficacement aux besoins en constante évolution des établissements scolaires, des enseignants et de la société en général.


In order to promote CLIL, teachers and trainers — in particular in VET — should be encouraged to acquire high quality language competences and should have access to high quality teaching resources.

Pour promouvoir l'EMILE, les enseignants et les formateurs — en particulier dans l'EFP — devraient être incités à acquérir des compétences linguistiques de haut niveau et devraient avoir accès à des ressources pédagogiques de qualité élevée.


* Define, by the end of 2000, the means for fostering the mobility of students, teachers, training and research staff both through making the best use of existing Community programmes (Socrates, Leonardo, Youth, RTD) by removing obstacles and through greater transparency in the recognition of qualifications and periods of study and training. Take steps to remove obstacles to teachers' mobility by 2002 and to attract high-quality teachers.

* Définir, d'ici à la fin de l'an 2000, les moyens permettant d'encourager la mobilité des étudiants, des enseignants, des formateurs et des chercheurs par une utilisation optimale des programmes communautaires existants (Socrates, Leonardo, Jeunesse, RDT), par l'élimination des obstacles et par une transparence accrue dans la reconnaissance des qualifications et des périodes d'étude et de formation ; prendre des mesures pour supprimer les entraves à la mobilité des enseignants d'ici à 2002 et pour attirer des enseignants de qualité.


w