Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CWC Mentor of the Year Award
CWC Mentoring Award
Counsel other health professionals
Cyber-mentoring
E-mentoring
Electronic mentoring
Facilitated mentoring
Facilitated mentoring program
Familiarize potential employers with artist
Formal mentoring
Formal mentoring program
Formal mentorship
Internet mentoring
Introduce artist to potential employers
Introduce potential employers to artist
Introducing artist to potential employers
Learning mentor
Mentor other health experts
Mentor other health professionals
Mentor program
Mentor programme
Mentoring program
Mentoring programme
Mentorship program
Mentorship programme
Offer advice to other health professionals
Online mentoring
Pastoral support mentor
Pastoral support officer
Peer mentoring
Peer-to-peer mentoring
Planned mentoring
Planned mentoring program
Specialist learning mentor
Structured mentoring
Structured mentorship
Telementoring
Virtual mentoring
Web-mentored class
Web-mentored course

Vertaling van "introducing mentors " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
mentoring program | mentoring programme | mentorship program | mentorship programme | mentor program | mentor programme | formal mentoring program | planned mentoring program | facilitated mentoring program

programme de mentorat | programme de mentorat formel | programme de mentorat facilité


online mentoring | e-mentoring | electronic mentoring | virtual mentoring | telementoring | Internet mentoring | cyber-mentoring

cybermentorat | mentorat en ligne | mentorat virtuel | mentorat sur Internet | télémentorat | mentorat électronique


pastoral support officer | specialist learning mentor | learning mentor | pastoral support mentor

conseiller d’orientation-psychologue | conseillère d’orientation psychologue | assistant pédagogique | assistant pédagogique/assistante pédagogique


web-mentored course [ Web-mentored course | web-mentored class | Web-mentored class ]

cours tutoré sur le Web


electronic mentoring [ e-mentoring | online mentoring | virtual mentoring ]

cybermentorat [ mentorat en ligne | mentorat en direct | mentorat par voie électronique ]


formal mentoring | structured mentoring | formal mentorship | structured mentorship | planned mentoring | facilitated mentoring

mentorat formel | mentorat structuré | mentorat facilité


familiarize potential employers with artist | introducing artist to potential employers | introduce artist to potential employers | introduce potential employers to artist

présenter un artiste à des employeurs potentiels


mentor other health experts | offer advice to other health professionals | counsel other health professionals | mentor other health professionals

guider d’autres professionnels de santé


peer mentoring | peer-to-peer mentoring

mentorat par les pairs


CWC Mentor of the Year Award [ CWC Mentoring Award ]

Prix Mentor de l'année de l'AFC [ Prix d'encadrement de l'AFC ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
the Member States are invited to: stimulate innovative and entrepreneurial mindsets among young people by introducing entrepreneurship as a key competence in school curricula, particularly in general secondary education, and ensure that it is correctly reflected in teaching material ensure that the importance of entrepreneurship is correctly reflected in teacher training step up cooperation with the business community in order to develop systematic strategies for entrepreneurship education at all levels ensure that taxation (in particular gift tax, taxation of dividends and wealth tax) does not unduly hamper the transfer of businesses pu ...[+++]

les États membres sont invités à: stimuler l’esprit d’innovation et d’entreprise chez les jeunes en faisant de l’entrepreneuriat un élément clé des programmes scolaires, notamment dans l’enseignement secondaire général, et à veiller à ce que ces orientations soient valablement prises en compte dans le matériel didactique veiller à ce que l’importance de l’esprit d’entreprise soit correctement reflétée dans la formation des enseignants renforcer la coopération avec le monde des entreprises en vue de définir des stratégies systématiques de formation à l’esprit d’entreprise à tous les niveaux veiller à ce que la fiscalité (et notamment les droits de donation, l’imposition des dividendes et l’impôt sur la fortune) n’entrave pas inutilement les transmissions d’en ...[+++]


introduce systematic approaches to, and opportunities for, initial and continuous professional development of VET teachers, trainers and mentors in both school- and work-based settings.

introduire des approches et des possibilités systématiques pour le développement professionnel initial et continu des enseignants, formateurs et tuteurs de l’EFP, à la fois en milieu scolaire et dans le cadre de la formation par le travail.


Introducing systematic approaches to, and opportunities for, the initial and continuous professional development of VET teachers, trainers and mentors in both school and work-based settings.

Permettre un accès systématique aux programmes de formation professionnelle initiale et continue des enseignants, des formateurs et des mentors de l'EFP, à la fois en milieu scolaire et en milieu professionnel, et multiplier les occasions d'y participer.


As pointed out by a number of professional organisations of doctoral candidates, experienced researchers should be personally involved in mentoring doctoral candidates, thus integrating them fully into the research environment, highlighting alternative careers, when appropriate, and introducing the doctoral candidate to as many new contacts as possible.

Comme l'ont fait remarquer un certain nombre d'associations de doctorants, les chercheurs expérimentés devraient participer personnellement au tutorat des doctorants, afin d'intégrer ceux-ci entièrement dans l'environnement de recherche, en leur indiquant les carrières alternatives, le cas échéant, et en présentant le doctorant à autant de nouveaux contacts que possible.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Strengthening the capacity of public and private service providers to interact with third-country nationals via intercultural interpretation and translation, mentoring, intermediary services by immigrant communities, ‘one-stop-shop’ information points Developing comprehensive information tools, e.g. manuals, websites, registers of staff’s diversity skills Building sustainable organisational structures for integration and diversity management and developing modes of co-operation between governmental stakeholders enabling officials to exchange information and pool resources Introducing ...[+++]

Renforcer la capacité des fournisseurs de services publics et privés d'interagir avec les ressortissants de pays tiers par l'interprétation et la traduction interculturelles, le parrainage, l'intermédiaire des communautés immigrées, la mise en place de guichets d'information uniques Élaborer des outils d'information globaux, par exemple des manuels, des sites Internet, des registres des compétences du personnel en matière de diversité Mettre en place des structures organisationnelles durables pour l'intégration et la gestion de la diversité et élaborer des modes de coopération entre les services gouvernementaux intéressés, afin de permet ...[+++]


40. Calls on the Member States to intensify their efforts to reduce early school leaving in order to achieve the goal set out in the EU 2020 strategy of a dropout rate no higher than 10 % by 2012; invites the Member States to make use of a wide range of measures to fight early school leaving and illiteracy, e.g. reducing class sizes, providing assistance for pupils who cannot afford to complete their compulsory education, increasing the emphasis on practical aspects in the syllabus, introducing mentors in all schools and establishing an immediate follow-up of early school leavers; points to the example of Finland, which has succeeded i ...[+++]

40. demande aux États membres d'intensifier leurs efforts en vue de réduire le décrochage scolaire prématuré afin d'atteindre l'objectif de la stratégie Europe 2020, à savoir un taux d'abandon scolaire inférieur à 10 % depuis 2012; invite les États membres à recourir à un large éventail de mesures destinées à lutter contre le décrochage scolaire prématuré et l'analphabétisme, par exemple en diminuant la taille des classes, en aidant les élèves qui, pour des raisons économiques, ne sont pas en mesure d'achever le cycle de l'enseignement obligatoire, en renforçant la dimension pratique des programmes scolaires, en introduisant des conseillers dan ...[+++]


40. to further pursue and intensify efforts to achieve better gender balance, with due regard to merit and competences; to emphasise the importance of achieving balance at the level of Heads of Delegations and other managerial levels; to introduce transitional measures, whilst developing an action plan, that would include mentoring programmes, special training and a family-friendly working environment in order to promote the representation of women and to address the structural obstacles to their diplomatic careers;

40. poursuivre et intensifier les efforts visant à améliorer l'équilibre entre les hommes et les femmes tout en respectant les critères de mérite et de compétences; mettre l'accent sur l'importance de parvenir à un équilibre au niveau des chefs de délégations et aux autres niveaux de gestion; introduire des mesures transitoires, tout en développant un plan d'action, qui comprendrait des programmes de tutorat, une formation spéciale et un environnement de travail respectueux de la vie familiale afin de promouvoir la représentation de ...[+++]


17. Calls on the Member States to intensify efforts to reduce early school leaving in order to achieve the goals set out in the EU 2020 Strategy of no more than 10 % of early school leavers by 2012; invites the Member States to make use of a wide range of measures to fight early school leaving and illiteracy, e.g. lowering the number of students in each class, providing assistance for pupils who cannot afford to complete their compulsory education, increasing the emphasis on practical aspects in the syllabus, introducing mentors in all schools, establishing an immediate follow-up of early school leavers; points to Finland which has suc ...[+++]

17. demande aux États membres d'intensifier leurs efforts en vue de réduire le décrochage scolaire prématuré afin de réaliser l'objectif de la stratégie UE 2020, à savoir un décrochage prématuré de maximum 10 % d'ici 2012; invite les États membres à recourir à un large éventail de mesures destinées à lutter contre le décrochage scolaire prématuré et l'analphabétisme, par exemple en réduisant le nombre d'étudiants par classe, en aidant les élèves qui, pour des raisons économiques, ne sont pas en mesure d'achever le cycle de l'enseignement obligatoire, en renforçant la dimension pratique des programmes scolaires, en introduisant des conseillers dan ...[+++]


17. Calls on the Member States to intensify efforts to reduce early school leaving in order to achieve the goals set out in the EU 2020 Strategy of no more than 10 % of early school leavers by 2012; invites the Member States to make use of a wide range of measures to fight early school leaving and illiteracy, e.g. lowering the number of students in each class, providing assistance for pupils who cannot afford to complete their compulsory education, increasing the emphasis on practical aspects in the syllabus, introducing mentors in all schools, establishing an immediate follow-up of early school leavers; points to Finland which has suc ...[+++]

17. demande aux États membres d'intensifier leurs efforts en vue de réduire le décrochage scolaire prématuré afin de réaliser l'objectif de la stratégie UE 2020, à savoir un décrochage prématuré de maximum 10 % d'ici 2012; invite les États membres à recourir à un large éventail de mesures destinées à lutter contre le décrochage scolaire prématuré et l'analphabétisme, par exemple en réduisant le nombre d'étudiants par classe, en aidant les élèves qui, pour des raisons économiques, ne sont pas en mesure d'achever le cycle de l'enseignement obligatoire, en renforçant la dimension pratique des programmes scolaires, en introduisant des conseillers dan ...[+++]


17. Calls on the Member States to intensify efforts to reduce early school leaving in order to achieve the goals set out in the EU 2020 Strategy of no more than 10 % of early school leavers by 2012; invites the Member States to make use of a wide range of measures to fight early school leaving and illiteracy, e.g. lowering the number of students in each class, providing assistance for pupils who cannot afford to complete their compulsory education, increasing the emphasis on practical aspects in the syllabus, introducing mentors in all schools, establishing an immediate follow-up of early school leavers; points to Finland which has suc ...[+++]

17. demande aux États membres d'intensifier leurs efforts en vue de réduire le décrochage scolaire prématuré afin de réaliser l'objectif de la stratégie UE 2020, à savoir un décrochage prématuré de maximum 10 % d'ici 2012; invite les États membres à recourir à un large éventail de mesures destinées à lutter contre le décrochage scolaire prématuré et l'analphabétisme, par exemple en réduisant le nombre d'étudiants par classe, en aidant les élèves qui, pour des raisons économiques, ne sont pas en mesure d'achever le cycle de l'enseignement obligatoire, en renforçant la dimension pratique des programmes scolaires, en introduisant des conseillers dan ...[+++]


w