Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Backlog of orders
Bill to order
Check to order
Cheque to order
Document endorsable to order
Electronic order form
Electronic purchase order
Electronic purchasing order
Estimate orders for clothing merchandise
Fort St. James National Historic Site
Fort St. James National Historic Site of Canada
Holy Order
Holy Orders
Holy order
Holy orders
Macleod syndrome
Macleod's syndrome
Online order form
Online purchase order
Online purchasing order
Order
Order backlogs
Order check
Order cheque
Order document
Order instrument
Order security
Orders
Orders in hand
Orders on hand
Orders received
Paper to order
Place an order for clothing merchandise
Place orders for clothing merchandise
Placing an order for clothing merchandise
Sacrament of Holy Orders
Sacrament of Orders
Sacrament of order
Sacrament of ordination
Swyer-James syndrome
Swyer-James-MacLeod syndrome
Swyer-James-Macleod syndrome
Unfilled orders
Unilateral hyperlucent lung syndrome

Vertaling van "james in order " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Order Terminating the Assignment of the Honourable Charles James Mayer to Assist the Minister of Agriculture Respecting the Canadian Wheat Board, the Grains and Oilseeds Sector and the Grain Marketing Bureau

Décret mettant fin à la délégation de l'honorable Charles James Mayer d'assister le ministre de l'Agriculture concernant la Commission canadienne du blé, le secteur des céréales et oléagineux et la Direction générale de la commercialisation des céréales


Order Terminating the Assignment of the Honourable Douglas Peters and Assigning the Honourable James Peterson to Assist the Minister of Finance

Décret mettant fin à la délégation de l'honorable Douglas Peters et déléguant l'honorable James Peterson auprès du ministre des Finances


Macleod syndrome | Swyer-James-Macleod syndrome | Swyer-James-MacLeod syndrome | Swyer-James syndrome | unilateral hyperlucent lung syndrome | Macleod's syndrome

syndrome de Macleod | syndrome de MacLeod | syndrome de Swyer-James


backlog of orders | order backlogs | orders in hand | orders on hand | orders received | unfilled orders

commandes en carnet | ordres en carnet | ordres en portefeuille


bill to order | document endorsable to order | order document | order instrument | order security | paper to order

effet à ordre | papier à ordre | titre à ordre


Fort St. James National Historic Site of Canada [ Fort St. James National Historic Site ]

lieu historique national du Canada du Fort-St. James [ lieu historique national du Fort-St. James ]


check to order | cheque to order | order check | order cheque

chèque à ordre


estimate orders for clothing merchandise | placing an order for clothing merchandise | place an order for clothing merchandise | place orders for clothing merchandise

commander des vêtements


Order | Orders | holy orders | Holy Orders | holy order | Holy Order | Sacrament of Holy Orders | sacrament of order | Sacrament of Orders | sacrament of ordination

ordre | sacrement de l'ordre | sacrement de l'ordination | sacrement du ministère apostolique


electronic purchase order | electronic purchasing order | online purchase order | online purchasing order | electronic order form | online order form

bon de commande électronique | bon de commande en ligne | formulaire de commande électronique | formulaire de commande en ligne
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Basically, I propose that we deal with James's orders amendment and then go to the annual report.

Je propose que nous examinions l'amendement sur les ordonnances, proposé par James, et que nous passions ensuite au rapport annuel.


The second characteristic involves the exploitation of ever richer sources of information on the use of particular budget lines in order to ensure better planning and achieve what James Ellis calls ‘value for money’ in the future.

La seconde implique l’exploitation de sources d’information de plus en plus riches sur l’utilisation de certaines lignes budgétaires afin de garantir une meilleure planification et de parvenir dans le futur à ce que James Elles appelle un bon «rapport coûts/résultats».


The second characteristic involves the exploitation of ever richer sources of information on the use of particular budget lines in order to ensure better planning and achieve what James Ellis calls ‘value for money’ in the future.

La seconde implique l’exploitation de sources d’information de plus en plus riches sur l’utilisation de certaines lignes budgétaires afin de garantir une meilleure planification et de parvenir dans le futur à ce que James Elles appelle un bon «rapport coûts/résultats».


The Union therefore also fully supports the efforts of the United Nations and, more particularly, of the personal envoy of the Secretary-General of the United Nations, Mr James Baker, to find a viable solution which is governed by a spirit of full compliance with the international legal order.

C'est pourquoi l'Union soutient aussi fermement les efforts des Nations unies et, plus particulièrement, de l'envoyé personnel du Secrétaire général des Nations unies, M. James Baker, afin de trouver une solution viable pleinement respectueuse de l'ordre juridique international.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Union "supports the efforts deployed by the Secretary General of the United Nations and by his Personal Envoy, Mr. James Baker, over the years, in order to bring the parties in conflict to reach a fair, lasting and mutually acceptable solution to the Western Sahara conflict".

L'Union affirme son appui aux efforts déployés depuis des années par le Secrétaire général des Nations unies et par son envoyé personnel, M. James Baker, pour amener les parties au conflit à trouver une solution équitable, durable et mutuellement acceptable au conflit du Sahara occidental.


I would like to make two final comments. Firstly, that it is crucial that the Commission and the Council establish an initiative with developing countries in order to make them our allies. Secondly, that a joint project with the United States would be extremely useful – as James Elles pointed out – in order to clarify the positions of both parties and to be able then to encourage future understanding.

Deux notes finales : l'une pour dire qu'il est fondamental que la Commission et le Conseil prennent une initiative vis-à-vis des pays en développement pour en faire nos alliés et l'autre pour dire qu'il serait fort utile de travailler avec les États-Unis - comme l'a dit notre collègue James Elles - afin de clarifier les positions de chaque partie et de faciliter ainsi une entente future.


Sessional Paper No. 8561-361-629A (Pursuant to Standing Order 32(5), permanently referred to the Standing Committee on Justice and Human Rights) by Mrs. Stewart (Minister of Indian Affairs and Northern Development) Report on the James Bay and Northern Quebec Agreement and on the Northeastern Quebec Agreement " Cree-Inuit- Naskapi" for the year 1997, pursuant to the James Bay and Northern Quebec Native Claims Settlement Act, S.C. 1976-77, c. 32, s. 10. Sessional Paper No. 8560-361-438A (Pursuant to Standing ...[+++]

Document parlementaire n 8561-361-629A (Conformément à l'article 32(5) du Règlement, renvoi en permanence au Comité permanent de la justice et des droits de la personne) par M Stewart (ministre des Affaires indiennes et du nord canadien) Rapport sur la Convention de la Baie James et du nord québecois et sur la Convention du nord-Est québecois «Cris-Inuit- Naskapis» pour l'année 1997, conformément à la Loi sur le règlement des revendications des autochtones de la Baie James et du nord québécois, L.C. 1976-1977, ch. 32, art. 10. Document parlementaire n 8560-361-438A (Conformément à l'article 32(5) du Règlement, renvoi en permanence au Com ...[+++]


Sessional Paper No. 8560-352-53 (Pursuant to Standing Order 32(5), permanently referred to the Standing Committee on Aboriginal Affairs and Northern Development) by Mr. Irwin (Minister of Indian Affairs and Northern Development) Report on the James Bay and Northern Quebec Agreement and on the Northeastern Quebec Agreement, " Cree-Inuit-Naskapi" for the year 1995, pursuant to the James Bay and Northern Quebec Native Claims Settlement Act, S. C. 1976-77, c. 32, s. 10. Sessional Paper No. 8560-352-438 (Pursuant to Standing ...[+++]

Document parlementaire no 8560-352-53 (Conformément à l'article 32(5) du Règlement, renvoyé en permanence au Comité permanent des affaires autochtones et du développement du Grand Nord) par M. Irwin (ministre des Affaires indiennes et du Nord canadien) Rapport sur la Convention de la Baie James et du Nord québécois et sur la Convention du Nord-Est québécois «Cris-Inuit-Naskapis» pour l'année 1995, conformément à la Loi sur le règlement des revendications des autochtones de la Baie James et du Nord québécois, L. S. 1976-1977 ch. 32, art. 10. Document parlementaire n 8560-352-438 (Conformément à l'article 32(5) du Règlement, renvoyé en per ...[+++]


So, because I'm here to support Nunavut Tunngavik, I would like to suggest that I give my remaining nine minutes to James in order for him to finish off his presentation, because he was just talking about the removal of the ministerial approval role and about developing possible sunsetting of the minister's role on that water legislation.

Donc, comme je suis ici pour appuyer Nunavut Tunngavik, je propose de céder à James les neuf minutes de temps de parole qu'il me reste, afin qu'il puisse finir sa présentation, parce qu'il parlait justement de l'élimination de l'agrément ministériel et de la mise en place possible de limitations du rôle du ministre relativement à cette mesure législative sur l'eau.


The Chairman (Mr. John Harvard (Charleswood St. James—Assiniboia)): Order.

Le président (M. John Harvard, Charleswood St. James—Assiniboia, Lib.)): La séance est ouverte.


w