Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chess-playing program
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Computer-aided learning
Computer-assisted learning
Computerised teaching
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Game program
Game-playing program
Gaming package
Jealousy
Lack of learning and play experience
Learn-to-play Program
Paranoia
Program play
Programmed instruction
Programmed learning
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Supervised alternative learning program
Teaching by computer

Traduction de «learn-to-play program » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


Lack of learning and play experience

Manque d'expérience de travail et de jeu


game program [ gaming package | game-playing program ]

programme de jeux




programmed learning [ computer-aided learning | computer-assisted learning | computerised teaching | teaching by computer | programmed instruction(UNBIS) ]

enseignement automatisé [ enseignement assisté par ordinateur | enseignement par ordinateur | enseignement programmé ]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complications, on peut citer: les traumatismes, les fausses routes avec inhalation de vomissements, le delirium, ...[+++]


programmed instruction | programmed learning

enseignement microgradué | enseignement séquentiel


programmed instruction | programmed learning

apprentissage programmé | enseignement programmé




supervised alternative learning program

programme d'apprentissage parallèle dirigé
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Council Recommendation on the validation of non-formal and informal learning , stresses opportunities and mechanisms that enable knowledge, skills and competences acquired through non-formal and informal learning to play an important role in enhancing employability and mobility, as well as increasing motivation for lifelong learning, particularly in the case of the socio-economically disadvantaged or the low-qualified.

La recommandation du Conseil relative à la validation de l'apprentissage non formel et informel , qui met l'accent sur les possibilités et mécanismes qui permettent à des savoirs, aptitudes et compétences acquis par un apprentissage non formel ou informel de contribuer de façon importante à renforcer l'employabilité et la mobilité et à accroître la motivation en faveur de l'apprentissage tout au long de la vie, notamment chez les personnes défavorisées sur le plan socio-économique ou les personnes peu qualifiées.


The Council Recommendation of 20 December 2012 on the validation of non-formal and informal learning , which identifies opportunities and mechanisms that enable knowledge, skills and competences acquired through non-formal and informal learning to play an important role in enhancing employability and mobility, as well as increasing motivation for lifelong learning.

La recommandation du Conseil du 20 décembre 2012 relative à la validation de l’apprentissage non formel et informel , qui recense les possibilités et les mécanismes grâce auxquels les savoirs, les aptitudes et les compétences acquis par un apprentissage non formel ou informel peuvent contribuer de façon importante à renforcer l’employabilité et la mobilité et à accroître la motivation en faveur de l’apprentissage tout au long de la vie.


Acknowledge the role which non-formal and informal learning can play in language learning, by exploring ways of recognising and validating language competences acquired in this way, in line with the 2012 Council Recommendation on the validation of non-formal and informal learning

prendre la mesure du rôle que peut jouer l’apprentissage non formel et informel dans l’apprentissage des langues, en explorant les moyens de reconnaître et de valider les compétences linguistiques acquises par ces modes d’apprentissage, conformément à la recommandation du Conseil de 2012 relative à la validation de l’apprentissage non formel et informel


The validation of learning outcomes, namely knowledge, skills and competences acquired through non-formal and informal learning can play an important role in enhancing employability and mobility, as well as increasing motivation for lifelong learning, particularly in the case of the socio-economically disadvantaged or the low-qualified.

La validation des résultats d'apprentissage, c'est-à-dire savoirs, aptitudes et compétences, acquis par un apprentissage non formel ou informel peut contribuer de façon importante à renforcer l'employabilité et la mobilité et à accroître la motivation en faveur de l'apprentissage tout au long de la vie, notamment chez les personnes défavorisées sur le plan socio-économique ou les personnes peu qualifiées.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The panel heard from first nations about many gaps, including: no regular reporting on the educational attainment of the child; poor quality of reporting on learning needs; inadequate or non-existent early literacy and numeracy programs; absence of any meaningful or functioning special needs system; no funding or support for language and cultural curriculum and programs; poor school facilities, including at least 100 schools that are not up to standard in terms of physical facilities and are not safe places for learning; very limited programs for quality distance learning; limited availability of technology or library support; an ...[+++]

Le panel a entendu les membres des Premières nations exposer de nombreuses lacunes, y compris: l’absence de rapports réguliers sur les réalisations scolaires des enfants; la mauvaise qualité des rapports sur les besoins d’apprentissage; le caractère inadéquat des programmes de littératie et de numératie, quand ce n’est pas leur absence; l’absence de tout système valable ou fonctionnel pour répondre aux besoins spéciaux; le manque de financement ou de soutien pour les programmes de langue et de culture; des installations scolaires inadéquates, y compris au moins 100 écoles qui ne sont pas conformes aux normes sur le plan physique et ...[+++]


One of the main techniques was to get these young families to start thinking about their children's education and, although it may be 15 or 20 years down the road, to learn about registered education savings programs, to learn about the programs available to families to continue to build their savings.

Une des techniques principales consistait à amener ces jeunes familles à commencer à réfléchir à l'éducation de leurs enfants, 15 ou 20 ans à l'avance. On souhaitait qu'elles se familiarisent avec les régimes enregistrés d'épargne-études et les programmes mis à leur disposition pour faire fructifier leurs économies.


He learned to play hockey on the Exploits River and, from there, he played in arenas all over the world.

Il a appris le hockey sur la rivière Exploits. Par la suite, il a joué dans des arénas du monde entier.


The Council conclusions of 22 May 2008 on adult learning recognised the key role which adult learning can play in meeting the goals of the Lisbon Strategy, by fostering social cohesion, providing citizens with the skills required to find new jobs and helping Europe to better respond to the challenges of globalisation, and invited the Member States to address a series of specific measures relating to adult learning

Dans ses conclusions du 22 mai 2008 sur l'éducation et la formation des adultes, le Conseil reconnaît le rôle déterminant que peuvent jouer ces dernières pour atteindre les objectifs de la stratégie de Lisbonne, en favorisant la cohésion sociale, en dotant les citoyens des compétences requises pour trouver un nouvel emploi et en aidant l'Europe à mieux s'adapter aux exigences de la mondialisation, et invite les États membres à se pencher sur une série de questions relatives à l'éducation et à la formation des adultes


In this our fourth year we have incorporated a fall and winter program and includes a learn-to-skate and learn-to- swim program.

Depuis quatre ans, nous avons un programme d'automne et d'hiver qui inclut des cours de patinage et de natation pour débutants.






datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'learn-to-play program' ->

Date index: 2025-02-06
w