Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cancelling of a route by a second similar operation
Computer Assisted Learning
Computer Assisted Learning a Feasibility Study
Early foreign language acquisition
Early foreign language learning
Early language learning
Early second language acquisition
Early second language learning
Early stages foreign language learning
Early-stage foreign language acquisition
Early-stage foreign language learning
Implicit learning
In the case of a repeat offence
In the case of a second or subsequent offence
In the event of a repeat offence
In the event of a second or subsequent offence
Montessori learning equipment
Montessori learning implements
Montessori learning instruments
Montessori learning tools
Nondeclarative learning
Reflexive learning
Second a proposal
Second a proposition
Second chance learning
Second degree A-V block
Second degree atrioventricular block
Second-degree atrioventricular block
Support a proposal
Support a proposition
Unconscious learning

Vertaling van "learning a second " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
early foreign language acquisition | early foreign language learning | early language learning | early second language acquisition | early second language learning | early stages foreign language learning | early-stage foreign language acquisition | early-stage foreign language learning

apprentissage précoce d'une langue étrangère


in the case of a repeat offence [ in the case of a second or subsequent offence | in the event of a repeat offence | in the event of a second or subsequent offence ]

en cas de récidive


Computer Assisted Learning: a Feasibility Study [ Computer Assisted Learning ]

Système d'enseignement automatisé : étude de faisabilité [ Système d'enseignement automatisé ]


Learning a living: a blueprint for high performance: a SCANS report for America 2000

Learning a living : a blueprint for high performance : a SCANS report for America 2000


cancelling of a route by a second similar operation

destruction d'une commande par réitération


second chance learning

enseignement de la deuxième chance


implicit learning | nondeclarative learning | reflexive learning | unconscious learning

apprentissage implicite | apprentissage inconscient


Montessori learning implements | Montessori learning tools | Montessori learning equipment | Montessori learning instruments

matériel pédagogique de Montessori


second a proposal | support a proposal | second a proposition | support a proposition

appuyer une proposition | seconder une proposition


second degree atrioventricular block | second-degree atrioventricular block | second degree A-V block

bloc auriculoventriculaire du second degré | bloc auriculoventriculaire du 2e degré | bloc auriculo-ventriculaire du 2e degré | bloc auriculo-ventriculaire du deuxième degré | BAV du second degré | BAV du deuxième degré | BAV du 2e degré | bloc AV du deuxième degré
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The order in which the priorities are presented reflects the level of implementation they are intended to support: the first three principally concerning the European dimension of lifelong learning, the second three requiring greater involvement of actors at the national, regional and local level, with adequate support at European level.

L'ordre dans lequel elles sont présentées reflète le niveau de mise en oeuvre qu'elles sont appelées à soutenir: les trois premières concernent principalement la dimension européenne de l'éducation et de la formation tout au long de la vie, les trois suivantes demandent une plus grande participation des acteurs aux niveaux national, régional et local, et un soutien adéquat à l'échelle européenne.


76. Highlights the important role of non-formal and informal learning, volunteering and lifelong learning in developing skills and qualifications, particularly transversal skills such as entrepreneurial skills, ICT, and personal and language competences that are widely applicable; calls on the EU to improve access to adult learning and second-chance education; calls for the validation and recognition of non-formal and informal learning by employers and education providers;

76. met l'accent sur l'importance du rôle que jouent l'apprentissage non formel et informel, le bénévolat ainsi que l'éducation et la formation tout au long de la vie dans le développement de compétences et de qualifications, notamment d'aptitudes transversales applicables dans de nombreux domaines, telles que l'esprit d'entreprise, les compétences informatiques ainsi que les compétences linguistiques et personnelles; invite l'Union à améliorer l'accès aux formations pour adultes et à l'enseignement de la seconde chance; demande la validation et la reconnaissance de l'apprentissage non formel et informel par les employeurs et les insti ...[+++]


76. Highlights the important role of non-formal and informal learning, volunteering and lifelong learning in developing skills and qualifications, particularly transversal skills such as entrepreneurial skills, ICT, and personal and language competences that are widely applicable; calls on the EU to improve access to adult learning and second-chance education; calls for the validation and recognition of non-formal and informal learning by employers and education providers;

76. met l'accent sur l'importance du rôle que jouent l'apprentissage non formel et informel, le bénévolat ainsi que l'éducation et la formation tout au long de la vie dans le développement de compétences et de qualifications, notamment d'aptitudes transversales applicables dans de nombreux domaines, telles que l'esprit d'entreprise, les compétences informatiques ainsi que les compétences linguistiques et personnelles; invite l'Union à améliorer l'accès aux formations pour adultes et à l'enseignement de la seconde chance; demande la validation et la reconnaissance de l'apprentissage non formel et informel par les employeurs et les insti ...[+++]


76. Highlights the important role of non-formal and informal learning, volunteering and lifelong learning in developing skills and qualifications, particularly transversal skills such as entrepreneurial skills, ICT, and personal and language competences that are widely applicable; calls on the EU to improve access to adult learning and second-chance education; calls for the validation and recognition of non-formal and informal learning by employers and education providers;

76. met l'accent sur l'importance du rôle que jouent l'apprentissage non formel et informel, le bénévolat ainsi que l'éducation et la formation tout au long de la vie dans le développement de compétences et de qualifications, notamment d'aptitudes transversales applicables dans de nombreux domaines, telles que l'esprit d'entreprise, les compétences informatiques ainsi que les compétences linguistiques et personnelles; invite l'Union à améliorer l'accès aux formations pour adultes et à l'enseignement de la seconde chance; demande la validation et la reconnaissance de l'apprentissage non formel et informel par les employeurs et les insti ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
19. Highlights the important role of non-formal and informal learning, volunteering and lifelong learning in developing skills and qualifications, particularly transversal skills such as entrepreneurial skills, ICT, and personal and language competences that are widely applicable; calls on the EU to improve access to adult learning and second-chance education; calls for the validation and recognition of non-formal and informal learning by employers and education providers;

19. met l'accent sur l'importance du rôle joué par l'apprentissage non formel et informel, par le volontariat ainsi que par l'éducation et la formation tout au long de la vie dans le développement de compétences et de qualifications, notamment les aptitudes transversales applicables dans de nombreux domaines, telles que l'esprit d'entreprise, les TIC et les compétences linguistiques et personnelles individuelles; invite l'Union à améliorer l'accès aux formations pour adultes et à l'éducation de la seconde chance; demande la validation et la reconnaissance de l'apprentissage non formel et informel par les employeurs et les prestataires ...[+++]


* Member States are invited to develop further their use of the European Social Fund (ESF) - already the main Community instrument for the funding of lifelong learning, and the EQUAL Community Initiative to support the implementation of lifelong learning, in particular for the development of local learning partnerships and centres, and to support learning opportunities at work, access to basic skills (including through 'second chance provision'), and training of teachers, trainers and other learning facilitators [43].

* les Etats membres sont invités à avoir davantage recours au Fonds social européen (FSE) - qui constitue déjà le principal instrument de financement communautaire de l'éducation et de la formation tout au long de la vie - et à l'initiative communautaire EQUAL afin de soutenir la mise en oeuvre de l'éducation et de la formation tout au long de la vie, notamment en vue du développement de partenariats et de centres locaux d'apprentissage, et pour soutenir les offres d'éducation et de formation sur le lieu de travail, l'accès aux compétences de base (y compris en offrant une "deuxième chance" aux apprenants) et la formation des enseignants ...[+++]


Foreign language learning-60% of lower secondary level pupils studied more than one foreign language in 2015-French: second most popular after English // Brussels, 23 February 2017

Apprentissage des langues étrangères-60% des élèves du premier cycle du secondaire apprenaient plus d'une langue étrangère en 2015-Le français, deuxième derrière l'anglais // Bruxelles, le 23 février 2017


The Council conclusions of 22 May 2008 on adult learning recognise the role of adult learning in addressing early school leaving by offering a second chance to those who reach adulthood without a qualification, focusing especially on basic skills, IT skills and language learning.

Dans ses conclusions du 22 mai 2008 sur l'éducation et la formation des adultes, le Conseil reconnaît le rôle que l'éducation et la formation des adultes jouent dans la lutte contre l'abandon scolaire en ce qu'elles offrent une seconde chance à ceux qui arrivent à l'âge adulte sans posséder de qualification, l'accent étant mis en particulier sur les compétences de base, les compétences dans le domaine des technologies de l'information et l'apprentissage des langues.


Several Member States provide additional support measures, such as teaching and learning programmes in the Romani language, learning support programmes such as after-school learning support or second-chance classes, parental education, including mediation, and raising awareness of the importance of education.

Plusieurs États membres proposent des mesures de soutien supplémentaires, comme des programmes d’enseignement et d’apprentissage en langue romani, des programmes de soutien à l’apprentissage tels qu’un soutien postscolaire ou des programmes de seconde chance, des programmes d’éducation parentale, comprenant notamment des services de médiation, et des actions de sensibilisation à l’importance de l’éducation.


30. Points out that lifelong learning does not just increase workers" employability, it also increases their adaptability as well as their geographical and vocational mobility, which is important for the functioning of the internal market; highlights the value of promoting the learning of second (and third) languages in facilitating greater worker mobility;

30. fait remarquer que l'éducation et la formation tout au long de la vie n'améliorent pas seulement l'employabilité des travailleurs, mais accroissent également leur adaptabilité ainsi que leur mobilité géographique et professionnelle, ce qui est essentiel au fonctionnement du marché intérieur; souligne l'utilité de promouvoir l'apprentissage d'une seconde (voire d'une troisième) langue pour faciliter une plus grande mobilité des travailleurs;


w