Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Community action in the field of learning technology
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Content development
Create cultural venue learning strategies
Create learning strategies at cultural venues
DELTA
Delirium tremens
Develop cultural learning strategies
Develop e-learning plan
Develop e-learning strategy
Develop individual learning plans
Disorder of personality and behaviour
E-learning content development
Formulate strategies for cultural learning
Jealousy
Learning and Development Unit
Learning content development
Moderate mental subnormality
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Staff Development Unit
Staff Training Department

Vertaling van "learning and development " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Learning and Development Unit | Staff Development Unit | Staff Training Department

Service de perfectionnement professionnel | Unité Développement du personnel | Unité formation et développement


Learning and Development Unit

Unité Apprentissage et perfectionnement


create learning strategies at cultural venues | formulate strategies for cultural learning | create cultural venue learning strategies | develop cultural learning strategies

créer des stratégies d'apprentissage sur les sites culturels


constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

élaborer des plans d'apprentissage individuels


develop e-learning plan | develop e-learning strategy

velopper un plan de e-learning | développer un plan stratégique de formation en ligne | développer un plan de formation en ligne | élaborer une stratégie de formation en ligne


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


Community action in the field of learning technology | Developing European Learning through Technological Advance | DELTA [Abbr.]

Développement de l'apprentissage en Europe par l'emploi des technologies avancées | DELTA [Abbr.]


e-learning content development [ learning content development | content development ]

élaboration de contenus d'apprentissage en ligne [ développement de contenus de cyberapprentissage ]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas a ...[+++]


Definition: Disorders in which the normal patterns of skill acquisition are disturbed from the early stages of development. This is not simply a consequence of a lack of opportunity to learn, it is not solely a result of mental retardation, and it is not due to any form of acquired brain trauma or disease.

Définition: Troubles dans lesquels les modalités habituelles d'apprentissage sont altérées dès les premières étapes du développement. L'altération n'est pas seulement la conséquence d'un manque d'occasions d'apprentissage ou d'un retard mental et elle n'est pas due à un traumatisme cérébral ou à une atteinte cérébrale acquise.
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Non-formal and informal learning are important elements in the learning process and are effective instruments for making learning attractive, developing lifelong learning and promoting the social integration of young people.

L'éducation et la formation non formelles et informelles sont ainsi fondamentales pour le processus d'apprentissage dont elles constituent des instruments efficaces pour le rendre attractif, pour renforcer l'éducation et la formation tout au long de la vie et pour favoriser l'intégration sociale des jeunes.


1. A learning and development plan shall state the learning outcomes that EU Aid Volunteers are expected to achieve and shall provide information about the EU Aid Volunteers' expected competences, learning needs and achievements over the different stages of their participation in the EU Aid Volunteers initiative.

1. Un plan d'apprentissage et de développement énonce les acquis de l'éducation et de la formation que les volontaires de l'aide de l'Union européenne doivent assimiler et apporte des informations sur les compétences, les besoins d'apprentissage et les résultats attendus de la part des volontaires de l'aide de l'Union européenne aux différents stades de leur participation à l'initiative.


3. The assessment and documentation of learning experiences shall reflect the continuous process of development that EU Aid Volunteers go through, thereby acknowledging and supporting learning and development throughout the different stages of a volunteer's participation in the initiative.

3. L'évaluation et la documentation des expériences d'apprentissage reflètent le processus de développement continu que traversent les volontaires de l'aide de l'Union européenne, de manière à reconnaître et à soutenir l'apprentissage et le développement tout au long des différents stades de la participation d'un volontaire à l'initiative.


Satisfy learning and development needs in the ESS based on a combination of training courses and learning and development opportunities.

Satisfaire les besoins d’apprentissage et de développement au sein du SSE en associant les cours de formation et les possibilités d’apprentissage et de développement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Satisfy learning and development needs in the ESS based on a combination of training courses and learning and development opportunities.

Satisfaire les besoins d’apprentissage et de développement au sein du SSE en associant les cours de formation et les possibilités d’apprentissage et de développement.


Satisfy learning and development needs in the ESS based on a combination of training courses and learning and development opportunities.

Satisfaire les besoins d’apprentissage et de développement au sein du SSE en associant les cours de formation et les possibilités d’apprentissage et de développement.


3. The assessment and documentation of learning experiences shall reflect the continuous process of development that EU Aid Volunteers go through, thereby acknowledging and supporting learning and development throughout the different stages of a volunteer's participation in the initiative.

3. L'évaluation et la documentation des expériences d'apprentissage reflètent le processus de développement continu que traversent les volontaires de l'aide de l'Union européenne, de manière à reconnaître et à soutenir l'apprentissage et le développement tout au long des différents stades de la participation d'un volontaire à l'initiative.


promote career development of those working in the field of adult learning and develop quality criteria for the assessment of providers.

promouvoir les perspectives professionnelles de ceux qui travaillent dans le domaine de l’éducation et de la formation des adultes et élaborer des critères de qualité pour l’évaluation des prestataires.


* Enterprises should be facilitated to become learning organisations, where everyone learns and develops through the work context, for the benefit of themselves, each other and the whole organisation, with such efforts being publicised and recognised;

* encourager les entreprises à devenir des organisations apprenantes, offrant à tous les individus la possibilité d'apprendre et de se développer dans le cadre du travail, et ce dans leur propre intérêt, celui des autres personnes et de l'organisation dans son ensemble, ces efforts devant être mis en exergue et reconnus;


to ensure an adequate supply of comparable data, statistics and analyses to underpin lifelong learning policy development, as well as to monitor progress towards objectives and targets in lifelong learning, and to identify areas for particular attention;

faire en sorte de disposer de données, statistiques et analyses comparables pouvant servir de base à l'élaboration des politiques d'éducation et de formation tout au long de la vie, de suivre les progrès accomplis pour atteindre les objectifs en matière d'éducation et de formation tout au long de la vie et d'identifier les domaines nécessitant une attention particulière;


w