Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply learning strategies
Apply new knowledge
Create cultural venue learning strategies
Create learning strategies at cultural venues
DCLS
Develop cultural learning strategies
Develop e-learning plan
Develop e-learning strategy
Director Civilian Learning Services
Director Continuous Learning Strategies
Formulate strategies for cultural learning
Learning strategies
Learning strategy
Recurrent Education A Strategy for Lifelong Learning
Strategy of learning
Translation
Use learning strategies
Utilise learning strategies

Vertaling van "learning strategy which " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
create learning strategies at cultural venues | formulate strategies for cultural learning | create cultural venue learning strategies | develop cultural learning strategies

créer des stratégies d'apprentissage sur les sites culturels


apply learning strategies | utilise learning strategies | apply new knowledge | use learning strategies

utiliser des stratégies d'apprentissage


develop e-learning plan | develop e-learning strategy

velopper un plan de e-learning | développer un plan stratégique de formation en ligne | développer un plan de formation en ligne | élaborer une stratégie de formation en ligne


learning strategy [ strategy of learning ]

stratégie d'apprentissage


Director Continuous Learning Strategies [ DCLS | Director Civilian Learning Services ]

Directeur - Stratégies d'apprentissage continu [ DSAC | Directeur - Stratégies d'apprentissage permanent ]






Advanced Learning Strategies: Skills for Success After Secondary School

Stratégies d’apprentissage pour réussir après l’école secondaire




Recurrent Education: A Strategy for Lifelong Learning

L'éducation récurrente: une stratégie pour une formation continue
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A series of learning strategies which lay the necessary foundations are woven together with an innovative application which allows students to experience first hand the complexity of the political process.

Une série de stratégies d'apprentissage, qui constitueront les fondements nécessaires, fait l'objet d'une application novatrice pour permettre aux éléves de faire directement l'expérience de la complexitédu processus politique.


It is not a grand strategy yet, but part of the modern approach of governance is to undertake pilots, learn from them and together build structures and strategies which meet the needs of different communities within provincial and territorial jurisdictions.

Ce n'est pas encore de la grande stratégie, mais il entre dans la façon moderne de gouverner de lancer des projets pilotes, d'en tirer des leçons, et puis d'échafauder ensemble des structures et des stratégies qui répondent aux besoins de différentes collectivités relevant des gouvernements provinciaux et territoriaux.


7. Calls for a holistic approach to education and training which addresses both academic and vocational aspects and recalls that the broader mission of education should be recognised with regard to personal growth and development; urges further support of the acquisition and recognition of competences based on non-formal and informal learning, and highlights the role of such learning as part of an overall lifelong learning strategy aimed at a socially ...[+++]

7. demande une approche globale de l'enseignement et de la formation dans leurs composantes académiques et professionnelles et rappelle que la mission plus large de l'éducation devrait être reconnue en matière de développement et d'épanouissement personnels; appelle à une approche globale de l'enseignement et de la formation et insiste sur le fait que l'apprentissage non formel et informel font partie intégrante de la stratégie qui doit conduire à la mise en place du système d'apprentissage tout au long de la vie dont le but ultime est l'avènement d'une société de la connaissance disposant d'un potentiel maximal d'intégration sociale et ...[+++]


7. Calls for a holistic approach to education and training which addresses both academic and vocational aspects and recalls that the broader mission of education should be recognised with regard to personal growth and development; urges further support of the acquisition and recognition of competences based on non-formal and informal learning, and highlights the role of such learning as part of an overall lifelong learning strategy aimed at a socially ...[+++]

7. demande une approche globale de l'enseignement et de la formation dans leurs composantes académiques et professionnelles et rappelle que la mission plus large de l'éducation devrait être reconnue en matière de développement et d'épanouissement personnels; appelle à une approche globale de l'enseignement et de la formation et insiste sur le fait que l'apprentissage non formel et informel font partie intégrante de la stratégie qui doit conduire à la mise en place du système d'apprentissage tout au long de la vie dont le but ultime est l'avènement d'une société de la connaissance disposant d'un potentiel maximal d'intégration sociale et ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, that lifelong learning will be incorporated into our workplace skills strategy, which we are currently refining and working on and which we should be able to release fairly soon. [Translation] Mr. Yvon Godin (Acadie—Bathurst, NDP): Madam Speaker, I listened to the minister's speech and I have a few observations.

[Français] M. Yvon Godin (Acadie—Bathurst, NPD): Madame la Présidente, j'ai écouté le discours de la ministre.


The Barcelona European Council welcomed the Commission Communication "Making a European Area of Lifelong Learning" which spelt out the essential building blocks of lifelong learning strategies of partnership, insight into demand for learning, adequate resources, facilitating access to learning opportunities, creating a learning culture, and striving for excellence and satisfaction .

Le Conseil européen de Barcelone a accueilli avec satisfaction la communication de la Commission intitulée "Réaliser un espace européen de l'éducation et de la formation tout au long de la vie", qui définissait les composantes fondamentales des stratégies d'éducation et de formation tout au long de la vie, à savoir travailler en partenariat, mieux connaître les besoins en éducation et en formation, fournir les ressources financières nécessaires, faciliter l'accès aux possibilités d'apprentissage, créer une culture de l'apprentissage et rechercher l'excellence ainsi que la satisfaction .


The Barcelona European Council welcomed the Commission Communication "Making a European Area of Lifelong Learning" which spelt out the essential building blocks of lifelong learning strategies of partnership, insight into demand for learning, adequate resources, facilitating access to learning opportunities, creating a learning culture, and striving for excellence.

Le Conseil européen de Barcelone a accueilli avec satisfaction la communication de la Commission intitulée "Réaliser un espace européen de l'éducation et de la formation tout au long de la vie", qui définissait les composantes fondamentales des stratégies d'éducation et de formation tout au long de la vie, à savoir travailler en partenariat, mieux connaître les besoins en éducation et en formation, fournir les ressources financières nécessaires, faciliter l'accès aux possibilités d'apprentissage, créer une culture de l'apprentissage et rechercher l'excellence.


The Barcelona European Council welcomed the Commission Communication ‘Making a European Area of Lifelong Learningwhich spelt out the essential building blocks of lifelong learning strategies of partnership, insight into demand for learning, adequate resources, facilitating access to learning opportunities, creating a learning culture, and striving for excellence.

Le Conseil européen de Barcelone a accueilli avec satisfaction la communication de la Commission intitulée "Réaliser un espace européen de l'éducation et de la formation tout au long de la vie", qui définissait les composantes fondamentales des stratégies d'éducation et de formation tout au long de la vie, à savoir travailler en partenariat, mieux connaître les besoins en éducation et en formation, fournir les ressources financières nécessaires, faciliter l'accès aux possibilités d'apprentissage, créer une culture de l'apprentissage et rechercher l'excellence.


Since I need to bring evidence to the floor of the House of Commons, I should like to quote the minister of education for the province of Nova Scotia, John MacEachern, who wrote to the Minister of Human Resources Development on May 4: ``I believe that the development and implementation of the youth employment and learning strategy, which includes the reform to student loans, will assist our young people in their success in today's labour market.

Comme je dois présenter des preuves à la Chambre des communes, j'aimerais peut-être citer aussi un passage d'une lettre que le ministre de l'Éducation de la Nouvelle-Écosse, M. John MacEachern, a écrite le 4 mai au ministre du Développement des ressources humaines: «Je crois que l'élaboration et la mise en oeuvre de la stratégie d'emploi et d'apprentissage pour les jeunes, qui comprend la réforme des prêts aux étudiants, aideront nos jeunes à réussir sur le marché du travail actuel.


4. To promote these objectives, the November 2001 Commission communication "Making a European area of lifelong learning a reality" and the June 2002 Council Resolution on lifelong learning stress the importance of the role of the European Union in supporting and promoting implementation of lifelong learning strategies to create a culture of learning in which formal, non-formal and informal learning all have a part to play.

4. Pour promouvoir ces objectifs, la Commission, dans sa communication de novembre 2001, intitulée "Réaliser un espace européen de l'éducation et de la formation tout au long de la vie", et le Conseil, dans sa résolution de juin 2002 sur l'éducation et la formation tout au long de la vie, soulignent l'importance du rôle que joue l'Union européenne pour soutenir et encourager la mise en œuvre de stratégies pour l'éducation et la formation tout au long de la vie d'édifier une culture de l'apprentissage, dans laquelle les approches formelles, non formelles et informelles de l'éducation auraient leur place.


w