Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Engine run-up
Engine run-up thrust
Gross thrust
MCT
Maximum continuous power
Maximum continuous rating
Maximum continuous thrust
Maximum reverse thrust
Maximum static thrust
ST
Static thrust

Vertaling van "maximum static thrust " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


static thrust | engine run-up thrust

poussée statique | poussée au point fixe | traction au point fixe


static thrust [ ST | gross thrust ]

poussée statique [ poussée au point fixe | poussée unitaire au point fixe ]


maximum continuous thrust [ MCT | maximum continuous power | maximum continuous rating ]

poussée maximale continue [ MCT | puissance maximale continue ]






static thrust

poussée statique | poussée au point fixe | poussée au banc d'essai


maximum continuous thrust

poussée ou puissance maximum continue


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2.SYMBOLS AND DEFINITIONS (The reference brake symbols shall have the suffix e) P=normal reaction of road surface on the axle under static conditions C=camshaft input torque Cmax=maximum technically permissible camshaft input torque C0=threshold camshaft input torque, i.e. minimum camshaft torque necessary to produce a measurable brake torque R=tyre rolling radius (dynamic) T=brake force at tyre/road interface M=brake torque = T 7 R z=braking rate P T = RPM s=actuator stroke (working stroke plus free stroke) Sp=effective stroke - the stroke at which t ...[+++]

P=réaction normale de la route sur l'essieu en conditions statistiques C=couple appliqué sur l'axe de la came Cmax=couple maximal techniquement admissible appliqué sur l'axe de la came C0=couple minimal utile sur l'axe de la came couple minimal à appliquer sur l'axe de la came pour produire un couple de freinage mesurable R=rayon de roulement (dynamique) du pneu T=force de freinage à l'interface pneu/route M=couple de freinage = T.R Z=taux de freinage = T P ou RPM s=course du récepteur (course utile + course à vide) sp=course effective : la course à laquelle la poussée exercée est de 90 % de la poussée moyenne (ThA) ThA=poussée moyenne : ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'maximum static thrust' ->

Date index: 2021-09-10
w