Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Below-the-line item
Closing day of the balance sheet
Closing of the balance sheet
Date of closing the balance sheet
Date of the balance sheet
Draw the opponent off balance
Get the opponent off balance
OTC
Off the board
Off the car balancer
Off the car wheel balancer
Off-balance sheet commitments
Off-balance sheet exposure
Off-balance sheet instrument
Off-balance sheet item
Off-balance sheet transaction
Off-balance-sheet account
Off-balance-sheet activity
Off-balance-sheet item
Off-board
Off-car balancer
Off-the-board
Off-the-car balancer
Off-the-car wheel balancer
Offboard
Over the counter
Over-the-counter
Put the opponent off balance
Writing-off of balances on commitments

Traduction de «off the balance » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
off the car wheel balancer | off the car balancer | off-car balancer

équilibreuse roue démontée


writing-off of balances on commitments

liquidation du solde des engagements


off-the-car wheel balancer [ off-the-car balancer | off the car wheel balancer | off the car balancer ]

équilibreuse roues démontées


draw the opponent off balance [ get the opponent off balance | put the opponent off balance ]

déséquilibrer l'adversaire


off-balance-sheet item | below-the-line item | off-balance-sheet account

poste hors bilan


off-balance sheet commitments | off-balance sheet exposure

engagement hors bilan | exposition hors bilan


off-balance sheet transaction | off-balance-sheet activity

transaction hors bilan


off-balance sheet item [ off-balance sheet instrument ]

élément hors bilan [ poste hors bilan ]


closing of the balance sheet (1) | date of the balance sheet (2) | closing day of the balance sheet (3) | date of closing the balance sheet (4)

date de clôture des comptes (1) | date du bilan (2) | date de clôture de l'exercice (3) | jour du bilan (4)


off-board | offboard | off the board | off-the-board | over the counter | over-the-counter | OTC

hors cote | hors bourse | de gré à gré
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In case the asset is recorded off government balance sheet, the impact on government deficit will be limited to the regular payments (the EPC fee, linked to the energy savings) undertaken by government to the EPC provider, which are spread over the duration of the contract.

Si l'actif ne figure pas au bilan des administrations publiques, l'incidence sur le déficit public est limitée aux versements périodiques (la redevance prévue par le CPE, liée aux économies d'énergie réalisées) effectués par les administrations publiques en faveur du prestataire de CPE pendant la durée du contrat.


For an EPC to be recorded off government balance sheet, the EPC contractor must be considered as the economic owner of the assets installed, which means that it will have to be the entity incurring most of the risks and benefitting from most of the rewards related to the EPC contract.

Pour comptabiliser un CPE hors bilan de l'administration, le contractant du CPE doit être considéré comme le propriétaire économique des actifs installés, ce qui signifie qu'il doit être l'entité supportant la plupart des risques et bénéficiant de la plupart des avantages liés à ce contrat.


The Eurostat guidance note published today on the accounting treatment of EPCs significantly increases the possibilities for public bodies to use such contracts, by including and clarifying the circumstance in which these contracts can be recorded off government balance sheets.

La note d'orientation publiée aujourd'hui par Eurostat sur le traitement comptable des CPE accroît considérablement les possibilités données aux organismes publics de recourir à de tels contrats, en intégrant et en précisant les circonstances dans lesquelles ceux-ci peuvent être comptabilisés hors bilan des administrations publiques.


In case the asset is recorded off government balance sheet, the impact on government deficit will be limited to the regular service fees paid to the partner, which are spread over the long-term contract and no debt impact will be recorded.

Si l'actif est comptabilisé hors bilan, l'incidence sur le déficit public sera limité aux droits pour services réguliers versés au partenaire, droits qui s'échelonnent sur la durée du contrat à long terme, et aucune incidence sur la dette ne sera enregistrée.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, the financing can be recorded either on or off government balance sheet, that is, either with or without a direct impact on government debt.

Toutefois, le financement peut être inscrit ou non au bilan des administrations publiques, ce qui signifie qu'il peut ou non avoir une incidence sur la dette publique.


70. Regards it as abnormal that the annual accounts should show net assets of -EUR 40,4 million, and wonders whether the amounts to be called from Member States for staff pensions, which are estimated at EUR 42,5 billion, should not be entered as assets, given that this clearly constitutes a commitment; notes the Commission accounting officer’s explanations to the effect that international public-sector accounting standards have been applied; calls for the Court of Auditors to state clearly its position on this matter; calls for a figure to be put on the risk of the above amount not being made available, in the light of the Member States’ financial positions; proposes that consideration should be given to setting up a Community pension ...[+++]

70. considère anormal que les comptes annuels soient présentés avec des capitaux propres négatifs de 40,4 milliards EUR et se demande si les montants à appeler auprès des États membres au titre des pensions au personnel estimées à 42,5 milliards EUR ne devraient pas figurer à l'actif du fait que l'engagement est certain; note les explications du comptable de la Commission selon lesquelles il est fait application des normes comptables internationales applicables au secteur public; demande que la Cour des comptes se prononce explicitement sur ce point; demande que soit chiffré le risque de non-recouvrement de cet engagement en fonction de la situation financière des États membres; propose que soit étudiée la création d'un Fond de pension ...[+++]


70. Regards it as abnormal that the annual accounts should show net assets of -EUR 40,4 million, and wonders whether the amounts to be called from Member States for staff pensions, which are estimated at EUR 42,5 billion, should not be entered as assets, given that this clearly constitutes a commitment; notes the Commission accounting officer’s explanations to the effect that international public-sector accounting standards have been applied; calls for the Court of Auditors to state clearly its position on this matter; calls for a figure to be put on the risk of the above amount not being made available, in the light of the Member States’ financial positions; proposes that consideration should be given to setting up a Community pension ...[+++]

70. considère anormal que les comptes annuels soient présentés avec des capitaux propres négatifs de 40,4 milliards EUR et se demande si les montants à appeler auprès des États membres au titre des pensions au personnel estimées à 42,5 milliards EUR ne devraient pas figurer à l'actif du fait que l'engagement est certain; note les explications du comptable de la Commission selon lesquelles il est fait application des normes comptables internationales applicables au secteur public; demande que la Cour des comptes se prononce explicitement sur ce point; demande que soit chiffré le risque de non-recouvrement de cet engagement en fonction de la situation financière des États membres; propose que soit étudiée la création d'un Fond de pension ...[+++]


27. Insists on the need for the implementation of the Basel III agreement, including binding leverage ratios and capital surcharges for systemic financial institutions, liquidity management standards, and caps of risk-incentivising bonuses and dividends; underlines that the implementation of Basel III should effectively end the existence of off-shore balance structures; regrets that the foreseen transition periods are too long and capital increases not sufficient in the light of the dramatic and persisting experience of the financial crisis;

27. insiste sur la nécessité de mettre en œuvre l'accord Bâle III, comprenant des taux de levier et des majorations de capital pour les institutions financières systémiques, des normes de gestion des liquidités et des plafonds de bonus et de dividendes qui incitent à la prise de risques; souligne que la mise en œuvre de Bâle III devrait mettre fin efficacement à l'existence de structures d'équilibrage off-shore; déplore que les périodes transitoires soient trop longues et les augmentations de capital insuffisantes à la lumière de l'expérience dramatique et persistante de la crise financière;


15. Insists on the need for a comprehensive Basel III agreement, including leverage ratios and capital surcharges for systemic financial institutions, liquidity management standards, and caps of risk-incentivising bonuses and dividends; underlines that Basel III should effectively end the existence of off-shore balance structures; regrets that the pre-agreements reached foresee transition periods which are too long and capital increases which are not sufficient in the light of the dramatic experience of the financial crisis;

15. insiste sur la nécessité d'un accord Bâle III global, comprenant des taux de levier et des majorations de capital pour les institutions financières systémiques, des normes de gestion des liquidités et des plafonds de bonus et de dividendes qui incitent à la prise de risques; souligne que Bâle III devrait mettre fin efficacement à l'existence de structures d'équilibrage off-shore; déplore que les accords préliminaires auxquelles les parties sont parvenues prévoient des périodes transitoires trop longues et des augmentations de capital insuffisantes à la lumière de l'expérience dramatique de la crise financière;


7. Draws attention to the tendency among Member States to keep certain liabilities off their balance sheets, in particular in respect of future payments necessitated by public-sector pensions and by long-term contracts with the private sector for the leasing or provision of public facilities; calls for a solution that ensures consistent and open disclosure of such liabilities in national statistics;

7. attire l'attention sur la tendance qu'ont certains États membres à ne pas indiquer certains engagements sur les bilans, en particulier en ce qui concerne les futurs paiements occasionnés par les pensions du secteur public et les contrats à long terme avec le secteur privé pour la location ou la fourniture d'installations publiques; plaide pour une solution qui garantisse une communication systématique et transparente de tels engagements dans les statistiques nationales;


w