Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advanced learning technology
Community action in the field of learning technology
Customized live online learning
Cyberlearning
DELTA
Distance learning
E-learning
E-learning technology
ELTA
ELearning
Electronic learning
Electronic learning technology
European Learning Technology Association
Live customized e-learning
Live customized online learning
Live individual e-learning
Live individual online learning
Live online P2P learning
Live online one-on-one learning
Live online one-to-one e-learning
Live online person-to-person learning
Live online tailored learning
Live tailored e-learning
New educational technology
On-line learning
Online P2P learning
Online learning
Online learning technology
Real-time one-on-one e-learning
Real-time one-to-one e-learning
Tele-learning
Virtual learning

Vertaling van "online learning technology " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
e-learning technology [ new educational technology | online learning technology | electronic learning technology ]

technologie de l'apprentissage en ligne [ nouvelles technologies du cyberapprentissage | nouvelles technologies d'apprentissage ]


live individual online learning [ live individual e-learning | live online one-to-one e-learning | live online P2P learning | live online one-on-one learning | live online person-to-person learning | real-time one-to-one e-learning ]

apprentissage individuel en direct [ apprentissage individuel en temps réel | apprentissage individuel synchrone ]


live customized online learning [ live tailored e-learning | live online tailored learning | live customized e-learning | customized live online learning | real-time one-on-one e-learning | online P2P learning ]

cyberapprentissage personnalisé en temps réel [ apprentissage personnalisé en direct | apprentissage synchrone virtuel sur mesure ]


online learning | on-line learning | virtual learning | e-learning | cyberlearning | tele-learning | distance learning

apprentissage en ligne | apprentissage par Internet | apprentissage virtuel | cyberapprentissage | téléapprentissage | apprentissage à distance | apprentissage électronique | e-apprentissage | e-learning


eLearning | e-learning | online learning | virtual learning | cyberlearning

apprentissage en ligne | formation en ligne


e-learning | electronic learning | online learning

formation en ligne | apprentissage en ligne


Community action in the field of learning technology | Developing European Learning through Technological Advance | DELTA [Abbr.]

Développement de l'apprentissage en Europe par l'emploi des technologies avancées | DELTA [Abbr.]


European Learning Technology Association | ELTA [Abbr.]

ELTA [Abbr.]


advanced learning technology

technologie d'apprentissage avancée


Developing European Learning through Technological Advance [ DELTA ]

[ DELTA ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Assessing and certifying learners' achievements are challenges facing those who provide online education: it implies integrating online learning practices into formal curricula and finding ways to validate technology-supported learning in non-formal and informal settings.

L’évaluation et la certification des prestations des apprenants sont les défis que doivent relever les prestataires de services éducatifs en ligne: ils consistent à intégrer les pratiques d’apprentissage en ligne dans les programmes d’études officiels et à trouver des façons de valider l’apprentissage réalisé au moyen des technologies dans les contextes non formels et informels.


28. Welcomes the establishment of the Europe-wide grand coalition for digital jobs, and encourages businesses to join; calls on the Commission and Member States to facilitate the active participation of SMEs in this coalition; draws attention to the necessary role of private industry in overcoming the shortage of education in digital skills, and notes the vital role of dual training in this context; welcomes the Commission’s e-skills campaign and calls on all participants to further develop these jointly with education institutions and undertakings; encourages the Europe-wide grand coalition for digital jobs to develop recommendations for new forms of learning, i.e. online ...[+++]

28. salue l'existence, à l'échelon européen, de la "grande coalition pour les emplois numériques", et encourage les entreprises à la rejoindre; invite la Commission et les États membres à faciliter la participation active des PME à cette coalition; attire l'attention sur le rôle indispensable de l'économie privée pour combler la lacune en matière de compétences numériques et notamment sur la fonction importante de la formation en alternance dans ce contexte; se félicite de la campagne en faveur des compétences numériques lancée par la Commission et invite tous les participants à développer celles-ci, conjointement avec des établisseme ...[+++]


Online technologies bring unique opportunities to children and young people by providing access to knowledge and allowing them to benefit from digital learning and participate in the public debate.

Les technologies en ligne offrent aux enfants et aux jeunes des possibilités uniques en leur permettant d’accéder à des connaissances, de bénéficier de ressources d’apprentissage numériques et de participer au débat public.


This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify what works best. Offer policy g ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20. Underlines the importance of developing digital skills as part of lifelong learning, of integrating new media and new technologies in the curricula, and of developing digital and media literacy from the earliest stage at school and going through the whole education cycle; stresses the need to develop innovative ways of learning, and to extend the availability of online and distance learning through open educational resources ( ...[+++]

20. souligne qu'il importe de développer des compétences numériques dans le cadre de l'éducation et de la formation tout au long de la vie, d'intégrer de nouveaux médias et de nouvelles technologies dans les programmes scolaires, et de développer des compétences liées à la culture numérique et aux médias dès le plus jeune âge à l'école et tout au long du cycle éducatif; souligne le besoin de développer des méthodes d'apprentissage innovantes et d'améliorer la disponibilité de l'apprentissage en ligne et à distance au moyen de ressources éducatives libres ...[+++]


88. Stresses the importance of innovation and digitisation for growth, productivity and a fairer, more sustainable and inclusive society, and, in this connection, the need to provide knowledge, creativity and skills, as well as motivation and determination on the part of employees and prospective employees and employers, with a view to creating innovative, creative and digital products and services; stresses the need to close the “digital divide” and digital skills as part of lifelong learning and to integrate new media and new technologies into curricula; stresses, further ...[+++]

88. insiste sur l'importance de l'innovation et de la transition numérique pour la croissance, la productivité et une société plus équitable et inclusive et, partant, sur la nécessité de développer les connaissances, la créativité et les compétences, ainsi que la motivation et la détermination des travailleurs, des futurs travailleurs et des employeurs à créer des produits et des services numériques innovants; met l'accent sur la nécessité de résorber la "fracture numérique", d'inclure les compétences numériques dans l'apprentissage tout au long de la vie et d'intégrer les nouveaux médias et technologies dans les programmes d'enseignement et de fo ...[+++]


88. Stresses the importance of innovation and digitisation for growth, productivity and a fairer, more sustainable and inclusive society, and, in this connection, the need to provide knowledge, creativity and skills, as well as motivation and determination on the part of employees and prospective employees and employers, with a view to creating innovative, creative and digital products and services; stresses the need to close the “digital divide” and digital skills as part of lifelong learning and to integrate new media and new technologies into curricula; stresses, further ...[+++]

88. insiste sur l'importance de l'innovation et de la transition numérique pour la croissance, la productivité et une société plus équitable et inclusive et, partant, sur la nécessité de développer les connaissances, la créativité et les compétences, ainsi que la motivation et la détermination des travailleurs, des futurs travailleurs et des employeurs à créer des produits et des services numériques innovants; met l'accent sur la nécessité de résorber la "fracture numérique", d'inclure les compétences numériques dans l'apprentissage tout au long de la vie et d'intégrer les nouveaux médias et technologies dans les programmes d'enseignement et de fo ...[+++]


88. Stresses the importance of innovation and digitisation for growth, productivity and a fairer, more sustainable and inclusive society, and, in this connection, the need to provide knowledge, creativity and skills, as well as motivation and determination on the part of employees and prospective employees and employers, with a view to creating innovative, creative and digital products and services; stresses the need to close the “digital divide” and digital skills as part of lifelong learning and to integrate new media and new technologies into curricula; stresses, further ...[+++]

88. insiste sur l'importance de l'innovation et de la transition numérique pour la croissance, la productivité et une société plus équitable et inclusive et, partant, sur la nécessité de développer les connaissances, la créativité et les compétences, ainsi que la motivation et la détermination des travailleurs, des futurs travailleurs et des employeurs à créer des produits et des services numériques innovants; met l'accent sur la nécessité de résorber la "fracture numérique", d'inclure les compétences numériques dans l'apprentissage tout au long de la vie et d'intégrer les nouveaux médias et technologies dans les programmes d'enseignement et de fo ...[+++]


mutual learning, cooperation, awareness-raising and dissemination activities, such as the identification of, and exchanges concerning, good practices, innovative approaches and experiences; the organisation of peer reviews and mutual learning; the organisation of conferences, seminars, media campaigns, including in the online media, information campaigns, including institutional communication on the political priorities of the Union as far as they relate to the objectives of the Programme; the compilation and publication of materials to disseminate inf ...[+++]

des activités d'apprentissage réciproque, de coopération, de sensibilisation et de diffusion, telles que l'identification et les échanges de bonnes pratiques, d'approches novatrices et d'expériences, l'évaluation par les pairs et l'apprentissage réciproque, l'organisation de conférences, de séminaires, de campagnes médiatiques, y compris en ce qui concerne les médias en ligne, de campagnes d'information, y compris la communication institutionnelle des priorités politiques de l'Union dans la mesure où elles se rapportent aux objectifs du programme, la compilation et la publication de matériel à des fins de diffusion d'informations sur le ...[+++]


offering expanded opportunities for international collaborative online learning and explore the use of Information and Communication Technologies and Open Educational Resources for new delivery modes with a view to widening access, internationalising curricula and paving the way for new forms of partnerships.

en offrant des possibilités élargies d'apprentissage collaboratif en ligne à l'échelle internationale et en étudiant la possibilité de recourir aux technologies de l'information et de la communication et aux ressources éducatives libres, qui pourraient être de nouveaux modes de diffusion afin de toucher un public plus large, d'internationaliser les programmes de cours et d'ouvrir la voie à de nouvelles formes de partenariat.


w