Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bent-over dumbbell fly
Bent-over dumbbell lateral
Bent-over dumbbell rear delt raise
Bent-over lateral raise
Bent-over rear deltoid raise
CFC 122
Catheter-outside-needle
Catheter-over-needle
Catheter-over-needle design
Catheter-over-needle device
Catheter-over-needle unit
Difluorotrichloroethane
Dumbbell rear lateral raise
F122
Fluorocarbon-122
Freon 122
Halon 2.230
Legislative Committee on Bill C-122
OTC
OTC = Over-The-Counter Market
OTC drug
OTC medication
OTC medicine
Otc
Over The Counter
Over plus
Over sheets
Over the Counter Market
Over the counter
Over the needle catheter
Over-the-counter
Over-the-counter drug
Over-the-counter medication
Over-the-counter medicine
Overs
Paper overs
Pitch maneuver
Pitch manœuvre
Pitch over maneuver
Pitch over manoeuvre
Pitch-over maneuver
Pitch-over manoeuvre
Plus sheets
R 122
Spoils
VoIP
VoIP over Wi-Fi
VoIPWiFi
VoIPoWiFi
VoWLAN
VoWi-Fi
VoWiFi
Voice over IP
Voice over IP over Wi-Fi
Voice over WLAN
Voice over Wi-Fi
Voice over wireless LAN
Voice transmission over internet protocol

Traduction de «over $122 » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
1,2,2-trichloro-1,1-difluoroethane [ fluorocarbon-122 | Freon 122 | F122 | CFC 122 | R 122 | Halon 2.230 | 1,2,2-trichloro 1,1-difluoroethane | difluorotrichloroethane ]

1,2,2-trichloro-1,1-difluoroéthane [ Fréon 122 | F 122 | CFC 122 | R 122 | Halon 2.230 | difluorotrichloroéthane ]


Over the Counter Market (WallStreet) = OTC (1) | OTC (Wall Street) = Over the counter (2) | OTC = Over-The-Counter Market (3) | Over The Counter (stocks) (4) | over the counter (5) | over-the-counter (6) | OTC (7) | otc (8) | over the counter (9)

hors-cote, avant-bourse (CH), sorte de marché hors cote (1) | marché de gré à gré (2) | marché OTC (Le Mois 11/92, p. 24) (3) | marché hors cote (4) | marché de gré à gré (5) | transaction de gré à gré (6) | otc over the counter (7)


Legislative Committee on Bill C-122, An Act to amend the Customs Tariff (textile tariff reduction) [ Legislative Committee on Bill C-122 ]

Comité législatif sur le projet de la loi C-122, Loi modifiant le Tarif des douanes (réduction du tarif sur le textile) [ Comité législatif sur le projet de loi C-122 ]


voice over Wi-Fi | VoWi-Fi | VoWiFi | voice over IP over Wi-Fi | VoIP over Wi-Fi | VoIPoWiFi | VoIPWiFi | voice over wireless LAN | voice over WLAN | VoWLAN

voix sur Wi-Fi | voix sur IP sur Wi-Fi | VoIP sur Wi-Fi


bent-over dumbbell fly [ bent-over dumbbell lateral | bent-over lateral raise | bent-over rear deltoid raise | dumbbell rear lateral raise | bent-over dumbbell rear delt raise ]

oiseau [ élévation latérale, buste penché | écarté latéral penché en avant | élévation latérale des bras - tronc en parallèle au sol ]


over the needle catheter | catheter-over-needle | catheter-over-needle device | catheter-over-needle unit | catheter-over-needle design | catheter-outside-needle

cathéter à aiguille interne | cathéter sur aiguille-mandrin


pitch maneuver | pitch manœuvre | pitch over maneuver | pitch-over maneuver | pitch over manoeuvre | pitch-over manoeuvre

basculement initial


over plus | over sheets | overs | paper overs | plus sheets | spoils

passe


over-the-counter drug | OTC drug | over-the-counter medication | OTC medication | over-the-counter medicine | OTC medicine

médicament sans ordonnance [ MSO ]


voice transmission over internet protocol | voice over IP [ VoIP ]

transmission de la parole par le protocole Internet | voice over internet protocol [ VoIP ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
122. Calls for the EU and its Member States to enhance their monitoring of, and clearly and rapidly condemn, all restrictions on freedom of assembly and association, including bans on civil society organisations, aggressive use of criminal defamation laws and other restrictive laws, excessive registration and reporting requirements, overly restrictive rules on foreign funding, and prohibitions on NGOs from engaging in political activities or having contact with foreigners;

122. invite l'Union et ses États membres à contrôler davantage, et à condamner rapidement et sans ambiguïté, toutes les restrictions de la liberté de réunion et d'association, y compris les interdictions d'organisations de la société civiles, le recours agressif aux lois pénales sur la diffamation et à d'autres lois restrictives, les obligations excessives d'enregistrement et de déclaration, les règles exagérément restrictives en matière de financement étranger et les interdictions faites aux ONG de mener des activités politiques ou d'entretenir des contacts avec des étrangers;


34. Agrees with the Commission that it should be avoided that State aid leads to relocation of an activity from one site to another within the EEA; expresses doubts, however, about the proposed draft paragraphs 24-25 and 122-124, believing them to be insufficiently complementary to Cohesion Policy and incompatible with the objective of simplification; notes, in particular, that the figure of two years is necessarily arbitrary and that this rule may be impossible to enforce, as any causal link and the existence of a plan two years ahead will be difficult to prove; is concerned that this rule may favour non-European over European companies ...[+++]

34. partage l'avis de la Commission selon lequel il faut éviter que les aides d'État n'entraînent le déplacement d'une activité d'un site à l'autre au sein de l'EEE; exprime cependant des doutes concernant les projets de points 24-25 et 122-124 proposés, qu'il estime manquer de complémentarité avec la politique de cohésion et être incompatibles avec l'objectif de simplification; observe en particulier que le chiffre de deux ans est forcément arbitraire et qu'il pourrait être impossible de faire respecter cette règle vu la difficulté de prouver un lien de causalité et l'existence d'un projet deux ans à l'avance; craint que cette règle ...[+++]


1. Notes that, for 2011, the Multiannual Financial Framework (MFF) 2007-2013 provides for an overall level of commitment appropriations (CA) of EUR 142,629 billion, representing a potential maximum increase of only 0.83% over the 2010 budget as adopted by the European Parliament (EUR 141,453 billion in CA); notes that the level of payment appropriations (PA) is set at EUR 134,263 billion, an increase of 9.2% over the 2010 budget (EUR 122,937 billion in PA); recalls that these amounts represent only about 1% of the EU's GNI and are considerably lower than the current Own Resources Decision;

1. note que, pour 2011, le cadre financier pluriannuel (CFP) 2007-2013 prévoit un niveau global de crédits d'engagement (CE) de 142,629 milliards d'euros, soit une augmentation potentielle maximale de seulement 0,83 % par rapport au budget 2010, tel qu'adopté par le Parlement européen (141,453 milliards d'euros en CE); constate que le niveau des crédits de paiement (CP) est fixé à 134,263 milliards d'euros, soit une hausse de 9,2 % par rapport au budget 2010 (122,937 milliards d'euros en CP); rappelle que ces montants ne représentent qu'environ 1 % du RNB de l'Union européenne et qu'ils sont largement inférieurs à ceux prévus actuellem ...[+++]


1. Notes that, for 2011, the Multiannual Financial Framework (MFF) 2007-2013 provides for an overall level of commitment appropriations (CA) of EUR 142,629 billion, representing a potential maximum increase of only 0.83% over the 2010 budget as adopted by the European Parliament (EUR 141,453 billion in CA); notes that the level of payment appropriations (PA) is set at EUR 134,263 billion, an increase of 9.2% over the 2010 budget (EUR 122,937 billion in PA); recalls that these amounts represent only about 1% of the EU's GNI and are considerably lower than the current Own Resources Decision;

1. note que, pour 2011, le cadre financier pluriannuel (CFP) 2007-2013 prévoit un niveau global de crédits d'engagement (CE) de 142,629 milliards d'euros, soit une augmentation potentielle maximale de seulement 0,83 % par rapport au budget 2010, tel qu'adopté par le Parlement européen (141,453 milliards d'euros en CE); constate que le niveau des crédits de paiement (CP) est fixé à 134,263 milliards d'euros, soit une hausse de 9,2 % par rapport au budget 2010 (122,937 milliards d'euros en CP); rappelle que ces montants ne représentent qu'environ 1 % du RNB de l'Union européenne et qu'ils sont largement inférieurs à ceux prévus actuellem ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. Notes that, for 2011, the Multiannual Financial Framework (MFF) 2007-2013 provides for an overall level of commitment appropriations (CA) of EUR 142,629 billion, representing a potential maximum increase of only 0.83% over the 2010 budget as adopted by the European Parliament (EUR 141,453 billion in CA); notes that the level of payment appropriations (PA) is set at EUR 134,263 billion, an increase of 9.2% over the 2010 budget (EUR 122,937 billion in PA); recalls that these amounts represent only about 1% of the EU’s GNI and are considerably lower than the current Own Resources Decision;

1. note que, pour 2011, le cadre financier pluriannuel (CFP) 2007-2013 prévoit un niveau global de crédits d'engagement (CE) de 142,629 milliards d’euros, soit une augmentation potentielle maximale de seulement 0,83 % par rapport au budget 2010, tel qu’adopté par le Parlement européen (141,453 milliards d’euros en CE); constate que le niveau des crédits de paiement (CP) est fixé à 134,263 milliards d'euros, soit une hausse de 9,2 % par rapport au budget 2010 (122,937 milliards d’euros en CP); rappelle que ces montants ne représentent qu’environ 1 % du RNB de l’Union européenne et qu’ils sont largement inférieurs à ceux prévus actuellem ...[+++]


there is sufficient evidence that they can carry out their activities properly, both over time and in terms of effectiveness and concentration of supply, to which end Member States may decide which of the products, or groups of products referred to in Article 122(a)(iii) should be covered by the producer organisation;

qu’elle offre la garantie suffisante de pouvoir réaliser ses activités convenablement tant dans la durée qu’en termes d’efficacité et de concentration de l’offre. À cette fin, les États membres peuvent décider quels sont les produits ou groupes de produits visés à l’article 122, point a) iii), qui devraient être couverts par l’organisation de producteurs;


- Article 140, paragraph 2 takes over the second sentence of paragraph 2 of Article 122.

- l'article 140, paragraphe 2, reprend la seconde phrase du paragraphe 2 de l'article 122.


- Article 140, paragraph 2 takes over the second sentence of paragraph 2 of Article 122.

- l'article 140, paragraphe 2, reprend la seconde phrase du paragraphe 2 de l'article 122;


- Article 140, paragraph 2 takes over the second sentence of paragraph 2 of Article 122.

- l'article 140, paragraphe 2, reprend la seconde phrase du paragraphe 2 de l'article 122;


According to the report, law 122/98 defined independent productions on the basis of two criteria: 1) the broadcaster does not hold too large a share in the capital of a production company; 2) the production company does not supply more than 90% of its output over a period of three years to the same broadcaster

Selon le rapport, la loi 122/98 a défini les productions indépendantes selon deux critères: 1) l'organisme de radiodiffusion ne détient pas une part trop importante du capital d'une société de production; 2) la société de production ne livre pas plus de 90% de sa production sur une période de trois ans au même organisme de radiodiffusion.


w