We did it at the right time, because new
possibilities have opened up as a result, first with the contribution of the Committee on Regional Development and the opinion of M
r Teixeira – whom I would like to congratulate and thank, by the way, for the help he has always prov
ided throughout the process – and then with my report introducing the new possibilities for sugar i
...[+++]n the Azores, as well as the contribution and support of my colleagues on the Committee on Agriculture and Rural Development.
Nous l’avons fait au bon moment, parce que cela a engendré de nouvelles possibilités, d’abord grâce à la contribution de la commission du développement régional et à l’avis de M. Teixeira – que je voudrais féliciter et remercier, par ailleurs, pour l’aide qu’il a toujours fournie tout au long du processus – et ensuite au moyen de mon rapport présentant de nouvelles possibilités pour le sucre aux Açores, sans oublier la contribution et le soutien de mes collègues de la commission de l’agriculture et du développement rural.