Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Balance of payments deficit
Be in deficit
Budget deficit
Budgetary deficit
Deficit
Deficit forecast
Deficit projection
Fiscal deficit
Formulate financial projections
Hygrometric deficit
Incur a deficit
Make financial projections ready
Manage bridge construction projects
Manage bridge development projects
Payments deficit
Prepare financial projections
Preparing financial projections
Run a deficit
Saturation deficit
Show a deficit
To cover a deficit
To make good a deficit
To meet a deficit
Trade deficit
Vapor pressure deficit
Vapor-pressure deficit
Vapour pressure deficit
Vapour-pressure deficit
Water pressure deficit

Vertaling van "projected deficit " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
deficit projection [ deficit forecast ]

prévision de déficit


saturation deficit [ vapor pressure deficit | vapour pressure deficit | vapor-pressure deficit | vapour-pressure deficit | hygrometric deficit | water pressure deficit ]

déficit de saturation [ déficit hygrométrique ]


incur a deficit [ show a deficit | run a deficit | be in deficit ]

afficher un déficit [ accuser un déficit | enregistrer un déficit | être déficitaire | accumuler un déficit ]


conduct project management activities for bridge construction projects | manage bridge development projects | manage bridge construction projects | undertake project management for bridge development projects

gérer des projets de construction de ponts


balance of payments deficit | payments deficit | trade deficit

déficit de la balance des paiements | déficit des paiements


to cover a deficit | to make good a deficit | to meet a deficit

combler un découvert | combler un déficit


budget deficit | budgetary deficit | fiscal deficit

déficit budgétaire | déficit du budget | déficit du Trésor


budgetary deficit | budget deficit | deficit

déficit budgétaire | déficit


make financial projections ready | preparing financial projections | formulate financial projections | prepare financial projections

préparer des projections financières


adjust project needs with concerns for health and safety | balance concerns of health and safety with project requirements | adapt project requirements with health and safety measures | balance the project requirements with health and safety concerns

trouver un juste équilibre entre les exigences du projet et les préoccupations en matière de santé et de sécurité
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The projected deficit path does not, however, allow a sufficient safety margin to prevent a breach of the 3 per cent of GDP reference value with normal macroeconomic fluctuations.

Cependant, la marge de sécurité que laisse cette trajectoire envisagée pour le déficit n'est pas suffisante pour empêcher que soit franchi le seuil de 3% du PIB en cas de fluctuations macroéconomiques normales.


Countries not having an excessive deficit procedure may deviate temporarily from the MTO or from the fiscal adjustment path towards it, especially in cases of negative growth or large negative output gaps, if they invest directly in projects co-financed by the EU under the structural and cohesion policies (including projects co-financed under the youth employment initiative), trans-European networks and the Connecting Europe Facility, as well as projects co-financed by the EFSI.

les pays qui ne sont pas soumis à la procédure de déficit excessif peuvent s’écarter temporairement de l’objectif budgétaire à moyen terme (OMT) ou de la trajectoire d’ajustement budgétaire qui y conduit, notamment dans les cas de croissance négative ou d’écarts de production considérables, s’ils investissent directement dans des projets cofinancés par l’UE conformément aux politiques structurelles et de cohésion (y compris les projets cofinancés au titre de l’initiative pour l’emploi des jeunes), aux réseaux transeuropéens et au méca ...[+++]


The Commission Autumn 2017 Economic Forecast projects that the headline deficit will be below the Treaty reference value of 3% of GDP in 2018, although the headline deficit target is not projected to be met and there is a significant shortfall in fiscal effort compared to the recommended level.

D'après les prévisions de la Commission de l'automne 2017, le déficit nominal passera en 2018 sous la valeur de référence de 3 % du PIB établie par le traité; cependant, l'objectif en la matière ne devrait pas être atteint et l'effort budgétaire reste nettement inférieur au niveau recommandé.


For Spain, the DBP is found to be broadly compliant with the requirements for 2018 under the SGP, as the Commission Autumn 2017 Economic Forecast projects that the headline deficit will be below the Treaty reference value of 3% of GDP in 2018, although the headline deficit target is not projected to be met and there is a significant shortfall in fiscal effort compared to the recommended level.

En ce qui concerne l'Espagne, le PPB est jugé globalement conforme aux exigences du pacte pour 2018; en effet, d'après les prévisions économiques de l'automne 2017 de la Commission, le déficit nominal passera sous la valeur de référence de 3 % du PIB en 2018. Cependant, l'objectif en la matière ne devrait pas être atteint et l'effort budgétaire reste nettement inférieur au niveau recommandé.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The deficit is projected to be brought durably below 3% of GDP, since the headline deficit is projected at 1.1% and 0.9% of GDP in 2017 and 2018, respectively.

Le déficit devrait se maintenir durablement sous la barre des 3 % du PIB, puisque les prévisions mentionnent un déficit nominal de 1,1 % du PIB en 2017 et de 0,9 % du PIB en 2018.


18. Supports all the incentives proposed by the European Commission to finance the new European Fund for Strategic Investments (EFSI), mainly by making national contributions to the fund fiscally neutral as regards to the attainment of the MTO and to the required fiscal adjustment effort without modifying it in the preventive or the corrective arm of the SGP; notes the Commission's intention to refrain from launching an EDP if, only because of the additional contribution to the EFSI, a Member State deficit goes slightly and temporarily beyond the 3 % deficit limit; draws the attention on the SGP's vital contribution to confidence build ...[+++]

18. se dit favorable à toutes les mesures d'incitation proposées par la Commission pour le financement du nouveau Fonds européen pour les investissements stratégiques (FEIS), notamment celle consistant à déclarer les contributions nationales au Fonds neutres sur le plan budgétaire dans le cadre de la réalisation de l'objectif budgétaire à moyen terme et des efforts d'ajustement budgétaire requis, sans toutefois prévoir de modifications dans les volets préventif et correctif du pacte de stabilité et de croissance; note l'intention de la Commission de s'abstenir de lancer une procédure concernant les déficits excessifs si le déficit d'un ...[+++]


Your Rapporteur is of opinion that the temporary increase in co-financing rates must also apply, on request, to those MSs with a general government deficit above the 3% of the GDP and subject to the "excessive deficit procedure", facing important difficulties in co-financing projects on the ground.

Votre rapporteure pour avis estime que l'augmentation temporaire des taux de cofinancement doit également s'appliquer, sur demande, aux États membres qui affichent un déficit public de plus de 3 % du PIB et font l'objet d'une "procédure de déficit excessif", car ils éprouvent des difficultés à cofinancer des projets sur le terrain.


D. whereas the average deficit for the euro area was -2,6% of GDP in 2005 and around −2,0% in 2006 and is projected to fall to -1,5% in 2007; whereas the spread in the deficit ratio was close to 9 percentage points in 2005 and 2006 and is projected to fall to around 7 percentage points in 2007,

D. considérant que le déficit moyen dans la zone euro était de - 2,6 % du PIB en 2005 et de - 2 % environ en 2006, et qu'il devrait tomber à - 1,5 % en 2007; considérant que la différence de taux de déficit approchait les 9 points de pourcentage en 2005 et 2006 et qu'elle devrait tomber à environ 7 points de pourcentage en 2007,


D. whereas the average deficit for the euro area was -2,6% of GDP in 2005 and around −2,0% in 2006 and is projected to fall to -1,5% in 2007; whereas the spread in the deficit ratio was close to 9 percentage points in 2005 and 2006 and is projected to fall to around 7 percentage points in 2007,

D. considérant que le déficit moyen dans la zone euro était de - 2,6 % du PIB en 2005 et de - 2 % environ en 2006, et qu'il devrait tomber à - 1,5 % en 2007; considérant que la différence de taux de déficit approchait les 9 points de pourcentage en 2005 et 2006 et qu'elle devrait tomber à environ 7 points de pourcentage en 2007,


D. whereas the average deficit for the euro area was -2,6 % of GDP in 2005 and around -2,0 % in 2006 and is projected to fall to -1.5 % in 2007; whereas the spread in the deficit ratio was close to 9 percentage points in 2005 and 2006 and is projected to fall to around 7 percentage points in 2007,

D. considérant que le déficit moyen dans la zone euro était de - 2,6 % du PIB en 2005 et de - 2 % environ en 2006, et qu'il devrait tomber à - 1,5 % en 2007; considérant que la différence de taux de déficit approchait les 9 points de pourcentage en 2005 et 2006 et qu'elle devrait tomber à environ 7 points de pourcentage en 2007,


w