(b) there are easily accessible mechanisms in place to provide patients on request with info
rmation, inter alia remotely accessible by electronic means, on their rights and entitlements in that Member State relating to receiving cross-border healthcare, in particular as reg
ards procedures for accessing and determining those entitlements, conditions for reimbursement of costs and systems of appeal and redress if the patients considers that their rights have not been respected and the terms and conditions that would apply, inter alia wh
...[+++]enever harm is caused as a result of healthcare received in another Member State.(b) des mécanismes aisément accessibles soient en place pour fournir aux patients, sur demande, des informations, y compris par des moyens électroniques, concernant leurs dro
its dans ledit État membre pour ce qui est de recevoir des soins de santé transfrontaliers, en particulier en ce qui concer
ne les procédures d'accès à ces droits et de détermination de ces droits, les conditions de remboursement des coûts et les systèmes de recours et de réparation si les patients considèrent que leurs droits n'ont pas été respectés, et concernant
...[+++] les conditions applicables, notamment en cas de préjudice découlant des soins reçus dans un autre État membre.