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Assess areas for cleanliness
Assess clean areas
Assess cleanliness of areas
Conduct inspections on airside area facilities
Detonation area inspection
Ensure inspection of airside area facilities
Examine area after blast
Examining area after blast
Inspect airside area facilities
Inspect areas for cleanliness
Inspecting detonation area
Inspection area
Receiving inspection area
STA
Secondary inspection area
Secondary service area
Secondary somatic sensory area
Secondary somatic sensory cortex
Secondary somatosensory area
Secondary somatosensory cortex
Secondary somesthetic area
Secondary somesthetic cortex
Secondary trade area

Vertaling van "secondary inspection area " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


secondary somatosensory cortex [ S2,SII | secondary somatic sensory cortex | secondary somesthetic cortex | secondary somatosensory area | secondary somatic sensory area | secondary somesthetic area ]

cortex somatosensoriel secondaire [ S2,SII | cortex somesthésique secondaire | aire somatosensorielle secondaire | aire somesthésique secondaire ]


assess areas for cleanliness | inspect areas for cleanliness | assess clean areas | assess cleanliness of areas

s'assurer de la propreté des espaces | vérifier la propreté des espaces | contrôler la propreté des espaces | évaluer la propreté des espaces






receiving inspection area

zone d'inspection à la réception


secondary trade area | STA

zone commerciale secondaire | ZCS




conduct inspections on airside area facilities | ensure inspection of airside area facilities | ensure safety of airside area facilities through inspection | inspect airside area facilities

inspecter les installations de la zone côté piste


detonation area inspection | examining area after blast | examine area after blast | inspecting detonation area

examiner une zone après un dynamitage
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Under this heading we would recommend that Statistics Canada be asked to develop a research agenda that would lead to improved measurement of productivity; that any definition of productivity should include criteria related to distribution of income; that funding support to the provinces for both post-secondary education and training and social assistance programs include accountability criteria; that a social safety net of government services and income maintenance continue to be secured for those in need; and that limits to the free market system be recognized in such areas ...[+++]

Sous cette rubrique, le Conseil recommande de demander à Statistique Canada d'élaborer un programme de recherche permettant d'améliorer la mesure de la productivité; d'inclure dans toute définition de productivité un critère lié à la répartition des revenus; d'inclure un critère de reddition des comptes dans le financement accordé aux provinces au titre de l'enseignement postsecondaire et de la formation, ainsi que des programmes d'aide sociale; de maintenir la protection sociale au titre des services gouvernementaux et du maintien du revenu pour les personnes dans le besoin et de reconnaître qu'il faut limiter le système de libre mar ...[+++]


Mr. Tony Smith: For example, Australia and New Zealand also have customs officers on the primary inspection line and immigration in secondary areas.

M. Tony Smith: Par exemple, en Australie et en Nouvelle-Zélande, les agents des douanes effectuent le premier interrogatoire au point d'entrée, alors que les services d'immigration se trouvent en deuxième ligne.


Although airports accept and understand that customs inspection areas and the like—secondary inspection and so on—are part of the airport, there is no incentive for agencies to exercise control when they make their demands for space at an airport, unlike they did when the government owned the airports and the Deputy Minister of Transport in effect chaired an interdisciplinary committee and had the final veto.

Les aéroports acceptent ça et comprennent la nécessité d'avoir des endroits réservés aux douanes et à d'autres fins comme les inspections secondaires, mais le projet de loi n'incite pas ces organismes à faire preuve de circonspection dans leurs demandes d'espace, contrairement à ce qui se passait autrefois lorsque les aéroports étaient la propriété du gouvernement et que le sous-ministre des Transports était le président d'un comité interdisciplinaire et avait un droit de veto.


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