Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communication channels in the psychosocial field
Cultural professional
Main professional field
Professional field survey
Professional fields
Professional in the cultural field
Professional track-and-field team manager
Professional track-and-field-team general manager
Professionals in the field
Secondary professional field

Vertaling van "secondary professional field " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
secondary professional field

option professionnelle secondaire | OPS


professional field survey

étude sur place des catégories professionnelles


main professional field

option professionnelle principale | OPP




characteristics of communication between professionals in psychosocial field | communication channels in the psychosocial field | inter-professional communication in the psychosocial field | ways of communicating among actors of the psychosocial field

communication interprofessionnelle dans le domaine psychosocial


cultural professional | professional in the cultural field

professionnel de la culture


professional track-and-field-team general manager

directeur général d'équipe de professionnels en athlétisme [ directrice générale d'équipe de professionnels en athlétisme ]


professional track-and-field team manager

directeur d'équipe de professionnels en athlétisme [ directrice d'équipe de professionnels en athlétisme ]


those practising professionally in the field of architecture

professionnels exerçant dans le domaine de l'architecture


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
There was not consultation with professionals nor with students in the post-secondary educational field.

Les professionnels et les étudiants du secteur postsecondaire ne l'ont pas été non plus.


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en uti ...[+++]


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en uti ...[+++]


master in vocational education ("majster odbornej výchovy"), which represents education of a total duration of at least 12 years, comprising 8 years of basic education, 4 years of vocational education (complete vocational secondary education and/or apprenticeship in the relevant (similar) vocational training or apprenticeship course), professional experience of a total duration of at least 3 years in the field of the person's compl ...[+++]

maître dans le domaine de l'enseignement professionnel ("majster odbornej výchovy"), qui représente une formation d'une durée totale d'au moins douze ans, dont huit ans d'enseignement de base, quatre ans d'enseignement professionnel (cycle complet d'enseignement professionnel du secondaire et/ou apprentissage dans le cycle (similaire) de formation professionnelle ou d'apprentissage concerné), expérience professionnelle d'une durée totale d'au moins trois ans dans le domaine de la formation ou de l'apprentissage suivis et études complé ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8 years of elementary education and 5 years of vocational secondary education or equivalent secondary education in a relevant field followed by the course in pedagogy of a total duration of at least 150 hours, the course in work safety and work hygiene, and 2 years of professional experience in the profession one is going to teach, or

huit ans d'enseignement de base et cinq ans d'enseignement professionnel dans le secondaire ou enseignement équivalent dans le secondaire dans un domaine pertinent, suivie de la formation en pédagogie d'une durée totale d'au moins 150 heures, d'une formation dans le domaine de la sécurité et de l'hygiène au travail et de deux ans d'expérience professionnelle dans la profession qui sera enseignée, ou


According to the conditions for competitions EPSO/AD/4/04 and EPSO/AST/2/04 for posts as A*7 administrators and B*3 assistants, applicants must show that they have 3-4 years of university education and, in addition, 6-7 years of professional experience in the field, or, as the case may be, a diploma of secondary/post-secondary education followed by 5-8 years of professional experience in the field of 'European public administration ...[+++]

Selon les conditions fixées pour les concours EPSO/AD/4/04 et EPSO/AST/2/04 pour des postes d’administrateurs A*7 et d’assistants B*3, les candidats doivent prouver qu’ils ont suivi un enseignement universitaire de 3-4 ans et qu’ils possèdent en outre 6-7 ans d’expérience professionnelle dans le domaine ou, le cas échéant, qu’ils sont détenteurs d’un diplôme d’enseignement secondaire/post-secondaire suivi de 5-8 années d’expérience professionnelle dans le domaine de l’administration publique européenne.


The general objective is to improve health care services in French by broadening post-secondary training for francophone health care professionals and, complementarily, by encouraging research in the health care field, particularly in those areas that relate to community training and needs.

L'objectif général est d'améliorer les services de santé en français en augmentant la formation post-secondaire de professionnels francophones de la santé et complémentairement en favorisant la recherche dans le domaine de la santé, particulièrement dans la dimension qui se rattache à la formation et aux besoins des communautés.


As you know, the CNTU comprises over 245,000 members—ordinary parents, but also citizens, CEGEP teachers and university professors, lecturers, support employees, education professionals and research officers—45,000 of whom work in the educational field and more than 25,000 work in the post-secondary system, that is to say the college and university system.

Vous savez que la CSN regroupe 245 000 membres—des parents ordinaires, mais aussi des citoyens, des professeurs de cégep et d'université, des chargés de cours, des employés de soutien, des professionnels de l'éducation et des agents de recherche—, dont 45 000 oeuvrent dans le domaine de l'éducation et plus de 25 000 dans le réseau postsecondaire, c'est-à-dire le réseau collégial et universitaire.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'secondary professional field' ->

Date index: 2022-12-03
w