The FRCC, working in conjunction with KPMG and MacQuarie International, has developed a business plan that will do five things: first, give priority to the transp
ortation of western grain; second, ensure the long-term availabi
lity of the current hopper car capacity not the
se particular cars necessarily, but the capacity into the future third, improve overall hop
per car maintenance standards ...[+++], while bringing costs associated with maintenance into line with current industry practices and standards; fourth, establish a program to upgrade the existing fleet; and last, improve system efficiency through systematic replacement of the current fleet with hopper cars that meet the most modern standards.La FRCC, de concert avec KPMG et MacQuarie International, a mis au point un plan d'affaires qui nous permettra de faire cinq cho
ses : premièrement, donner la priorité au transport des céréales de l'Ouest; deuxièmement, assurer l'ac
cès à long terme au parc de wagons-trémies que nous avons—pas nécessairement ces mêmes wagons, mais la même capacité à l'avenir; troisièmement, améliorer les normes générales de maintenance des wagons-trémies tout en harmonisant les coûts de la maintenance aux pratiques et normes actuelles de l'industrie;
...[+++] quatrièmement, établir un programme de perfectionnement technique du parc existant; et cinquièmement, améliorer l'efficience du système par le remplacement systématique du parc existant par des wagons-trémies qui répondent aux normes les plus modernes.