Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Correspondence course student
Course report
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Jealousy
Paranoia
Private course for which the student pays
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Student Aid for the Eighties
Student course report

Vertaling van "student course report " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
student course report [ course report ]

rapport sur l'instruction de l'élève


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]


Student Aid for the Eighties: Report of the Study of Financial Aid to Maritime Students [ Student Aid for the Eighties ]

L'aide aux étudiants dans les années 1980 : rapport de l'étude sur l'aide financière aux étudiants des Provinces Maritimes [ L'aide aux étudiants dans les années 1980k ]


(encourage) students to take in-service courses in firms

stages d'étudiants dans les entreprises


correspondence course student

étudiant par correspondance


private course for which the student pays

cours autofinancé payant


Cadet Course Report/Staff Cadet Advanced Training Report [ Sea, Army and Air Cadet Course Report ]

Rapport de cours des cadets/Rapport d'instruction avancée cadets-cadre [ Rapport de cours des cadets de la marine, de l'armée et de l'aviation ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Virtually all students reporting consumption of illegal drugs in the course of the preceding year used marijuana (96%). 47.7% of students consumed it at least once in their lifetime, 39.7% in the course of the preceding year (compared to 37.4% in 1995 and 38.8% in 1997).

La quasi-totalité des étudiants ayant déclaré avoir consommé des drogues illicites au cours de l’année précédente ont utilisé de la marijuana (96 %) : 47,7 % des étudiants ont consommé au moins une fois dans leur vie et 39,7 % au cours de l’année précédente (comparativement à 37,4 % en 1995 et à 38,8 % en 1997).


I have to say that recently, in the last year, one of my students reported that she had been sexually assaulted — of course, confidentially.

L'an dernier, une étudiante m'a avoué avoir été agressée sexuellement — sous le sceau de la confidentialité, bien sûr.


The INTERREG III ex-post evaluation report for the period 2000-2006 offers convincing evidence of the added value which that objective generates for the European integration process and gives some examples of its successes: 1030 infrastructure projects and more than 18 000 km of roads built or funded, 115 200 job opportunities created, 5800 start-ups and businesses directly or indirectly established or safeguarded, almost 12 000 cooperation networks and structures brought into being, and attendance by more than 544 000 persons (including students) at course ...[+++]

Le rapport d'évaluation ex-post d'INTERREG III (2000-2006) démontre de manière probante la valeur ajoutée de cet objectif pour le projet européen et donne quelques exemples de succès: 1 030 projets d'infrastructures, et plus de 18 000 km de routes nouvellement créés ou ayant bénéficié d'un soutien, 115 200 opportunités d'emplois, 5 800 "start up" et entreprises directement ou indirectement créés ou sauvegardées, près de 12 000 réseaux et structures de coopération créés, et plus de 544 000 personnes (étudiants compris) ayant assisté à des cours, des formations, de ...[+++]


As Carol Goar reported this morning in the Toronto Star, there are many students who have invested money and time in their education at FNTI. They will be left with student loan debts next year, but will have only half the courses they need to graduate.

Comme Carol Goar l'a écrit ce matin dans le Toronto Star, de nombreux étudiants ont investi du temps et de l'argent pour leur formation au FNTI. L'an prochain, ils se retrouveront avec des dettes d'études alors qu'ils n'auront suivi que la moitié des cours nécessaires pour obtenir un diplôme.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Of course there are differences between the Member States, but in many of the countries, many very well-established universities are reporting that there is also a huge influx of students into the European Union.

Bien sûr, il y a des différences entre les États membres, mais dans de nombreux pays des universités renommées indiquent qu’il y a également un énorme afflux d’étudiants vers l’Union européenne.


The report contains the usual mantras of student and teacher mobility, common curricula and even common diplomas, recognition of teaching modules, training courses and diplomas, all of which are used as a pretext for reducing university studies and education in general to the lowest common denominator.

Pour le reste, le rapport réitère les positions bien connues - mobilité des étudiants et des enseignants, programmes d’études et jusqu’à des diplômes communs, reconnaissance de modules d’enseignement, de cycles de formation et de diplômes - au nom desquelles on impose une harmonisation et un nivellement par le bas des études universitaires et une dévalorisation générale de l’éducation.


It therefore asks the Commission to ensure that the report on the outcome of the debate is given wide distribution and to encourage further reflection on the subject; EMPHASIZES that the dialogue between the competent authorities in the two areas of recognition must be integrated with the normal activities of existing national structures; INVITES the Member States and the Commission to encourage improved coordination between the national structures concerned with disseminating information in the two areas of recognition, such as the NARIC, the Euro-Info-Centres etc., and to reinforce databases such as ORTELIUS, so as to promote greater ...[+++]

A cet effet, il demande à la Commission d'assurer une large distribution du rapport sur les résultats du débat et d'encourager davantage la réflexion à ce sujet ; SOULIGNE que le dialogue entre les autorités compétentes dans les deux domaines de la reconnaissance doit être intégré dans les activités courantes des structures nationales existantes ; INVITE les Etats membres et la Commission à encourager une meilleure coordination des structures nationales responsables de la distribution des informations sur les deux domaines de la rec ...[+++]


Whereas the Commission memorandum on higher education and the summary report of discussions within the Member States, together with the European Parliament resolution on this subject (8), place particular emphasis on the need for a Community strategy to promote the European dimension in courses followed by all students, whether in their own country or abroad, and on the catalytic role of the Community in this connection; whereas the Commission's aim, in line with the European Parliament's wish, is that around 10 % of all students in ...[+++]

considérant que le mémorandum de la Commission sur l'enseignement supérieur et le rapport de synthèse des discussions au sein des États membres ainsi que la résolution du Parlement européen à ce sujet (8) mettent un accent particulier sur le besoin d'une stratégie communautaire en ce qui concerne la promotion de la dimension européenne dans les études de tous les étudiants, qu'ils soient mobiles ou non, ainsi que sur le rôle cataly ...[+++]


II. A mid-term progress report a) Since COMETT began: * there have been 7 000 courses (short or long-term seminars); * 3 000 training products (relating in particular to new communication techniques); * 19 000 training periods for students in enterprises (average duration greater than six months: 6 900 in 1992); * 300 000 people have benefited directly or indirectly since 1987 from COMETT-assisted training.

II. Un bilan à mi-parcours a) Depuis le début de COMETT : * 7.000 cours ont été réalisés (séminaires de courte ou longue durée); * 3.000 produits de formation (faisant en particulier appel aux nouvelles techniques de communication); * 19.000 stages d'étudiants en entreprises (durée moyenne supérieure à 6 mois. 6900 réalisés en 1992); * 300.000 personnes ont bénéficié directement ou indirectement d'une formation aidée par COMETT depuis 1987.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'student course report' ->

Date index: 2022-12-17
w