Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
How to Market Yourself Successfully
Partially successful
Success of a popular initiative
Success of an initiative
Success on probation
Successful completion of a probationary period
Successful completion of probation
Succession
Succession of cutting
Succession of cuttings
Succession to the estate of a deceased person
Successive approximation converter

Vertaling van "successfully market " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
The European Carbon Market - a Successful Launch, the Canadian Carbon Market - Still Under Construction

Le marché européen du carbone - lancement réussi, le marché canadien - en construction


successive approximation a/d converter | successive approximation analog/digital converter | successive approximation analogue/digital converter | successive approximation converter

convertisseur analogique numérique par approximations successives


Team Canada - Working Towards Canadian Success in International Markets

Équipe Canada - Tout mettre en œuvre pour ouvrir les marchés internationaux à l'entreprise canadienne


How to Market Yourself Successfully

Comment vous vendre


successful completion of probation | successful completion of a probationary period | success on probation

succès de la mise à l'épreuve




succession | succession to the estate of a deceased person

succession | succession à cause de mort


Convention on State Succession in Respect of State Property, Archives and Debts | Vienna Convention on Succession of States in respect of State Property, Archives and Debts

Convention de Vienne sur la succession d'États en matière de biens, archives et dettes d'État


succession of cutting | succession of cuttings

succession des coupes


success of a popular initiative | success of an initiative

aboutissement d'une initiative populaire | aboutissement d'une initiative
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The proposed actions aim to complement national and regional business innovation policies and programmes, to foster cooperation between SMEs, including transnational cooperation, clusters and other innovation-relevant actors in Europe, to bridge the gap between RD and successful market uptake, to provide a more business innovation friendly environment, including demand-side measures and measures geared to boosting the transfer of knowledge, and to support taking into account the changing nature of innovation processes, new technologies, markets and business models.

Les actions proposées visent à compléter les politiques et programmes nationaux et régionaux en faveur de l'innovation des entreprises, à promouvoir la coopération entre les PME, y compris la coopération transnationale, les grappes d'entreprises et les autres acteurs de l'innovation en Europe, à réduire la fracture entre les activités de recherche et de développement et une commercialisation réussie, à créer un environnement plus favorable à l'innovation des entreprises, y compris par l'adoption de mesures centrées sur la demande et de mesures conçues pour stimuler le transfert des connaissances, et à encourager la prise en considération ...[+++]


Successful marketing and consumer education are also key factors in translating technology know-how into viable products.

Il est aussi essentiel de disposer de stratégies convaincantes en matière de marketing et d'éducation des consommateurs pour transformer le savoir-faire technologique en produits viables.


Antitrust: successful market opening allows early termination of commitments in Deutsche Bahn case // Brussels, 8 April 2016

Kartellrecht: Erfolgreiche Marktöffnung ermöglicht vorzeitige Beendigung der Verpflichtungen in der Wettbewerbssache Deutsche Bahn // Brüssel, 8. April 2016


35. Stresses, while taking into account the fact that today’s consumers tend to seek a tourism experience rather than a mere destination, that a successful marketing strategy to promote European tourism products needs to correspond to the needs of different travel segments and markets in third countries;

35. souligne, compte tenu du fait que les consommateurs d'aujourd'hui tendent à rechercher une "expérience" touristique plutôt qu'une simple destination, qu'une stratégie réussie de promotion du tourisme européen doit correspondre aux besoins des différents segments du secteur des voyages et des marchés dans les pays tiers;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(134) Given the importance of not adversely affecting existing successful markets the option should remain for operators of markets aimed at smaller and medium-sized issuers to choose to continue to operate such a market in accordance with the requirements under this Directive without seeking registration as an SME growth market.

(134) Étant donné qu'il importe de ne pas porter atteinte aux marchés existants et qui ont fait leurs preuves, les opérateurs de marchés destinés aux petits et moyens émetteurs devraient conserver la possibilité d'exploiter ce type de marché conformément aux exigences prévues dans la présente directive sans avoir à se faire enregistrer comme marché de croissance des PME.


(133) The requirements applying to that new category of markets need to provide sufficient flexibility to be able to take into account the current range of successful market models that exist across Europe.

(133) Les exigences applicables à cette nouvelle catégorie de marchés doivent être suffisamment souples pour s'adapter à l'éventail des modèles de marché européens existants et qui ont fait leurs preuves.


The proposed actions aim to complement national and regional business innovation policies and programmes, to foster cooperation between SMEs, including transnational cooperation, clusters and other innovation-relevant actors in Europe, to bridge the gap between RD and successful market uptake, to provide a more business innovation friendly environment, including demand-side measures and measures geared to boosting the transfer of knowledge, and to support taking into account the changing nature of innovation processes, new technologies, markets and business models.

Les actions proposées visent à compléter les politiques et programmes nationaux et régionaux en faveur de l'innovation des entreprises, à promouvoir la coopération entre les PME, y compris la coopération transnationale, les grappes d'entreprises et les autres acteurs de l'innovation en Europe, à réduire la fracture entre les activités de recherche et de développement et une commercialisation réussie, à créer un environnement plus favorable à l'innovation des entreprises, y compris par l'adoption de mesures centrées sur la demande et de mesures conçues pour stimuler le transfert des connaissances, et à encourager la prise en considération ...[+++]


(91) Given the importance of not adversely affecting existing successful markets the option should remain for operators of markets aimed at SME issuers to choose to continue to operate such a market in accordance with the requirements under the Directive without seeking registration as an SME growth market.

(91) Étant donné qu'il importe de ne pas porter atteinte aux marchés existants et qui ont fait leurs preuves, les opérateurs de marchés destinés aux petits et moyens émetteurs devraient conserver la possibilité d'exploiter ce type de marché conformément aux exigences prévues dans la directive sans avoir à se faire enregistrer comme marché de croissance des PME.


(90) The requirements applying to this new category of markets need to provide sufficient flexibility to be able to take into account the current range of successful market models that exist across Europe.

(90) Les exigences applicables à cette nouvelle catégorie de marchés doivent être suffisamment souples pour s'adapter à l'éventail des modèles de marché européens existants et qui ont fait leurs preuves.


(a) analysing the nature of the market, including the industrial and economic segmentation of the sector (main manufacturers, market shares, imports, etc.), characterising the different types of the product, analysing the possibilities of successfully marketing the Eco-labelled products, and proposing an appropriate marketing and communication strategy.

a) analyser la nature du marché, y compris en ce qui concerne la segmentation industrielle et économique du secteur (principaux fabricants, parts de marché, importations, etc.), caractériser les différents types du produit, analyser les possibilités de commercialiser avec succès les produits portant le label écologique et proposer une stratégie appropriée de marketing et de communication.


w