Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Act as mentor for social work students
Alcoholic hallucinosis
Arteriosclerotic dementia
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Counsel other health professionals
Cyber-mentoring
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
E-mentoring
Electronic mentoring
Facilitated mentoring
Facilitated mentoring program
Formal mentoring
Formal mentoring program
Formal mentorship
Internet mentoring
Jealousy
Learning mentor
Mentor other health experts
Mentor other health professionals
Mentor program
Mentor programme
Mentoring program
Mentoring programme
Mentorship program
Mentorship programme
Offer advice to other health professionals
Online mentoring
Paranoia
Pastoral support mentor
Pastoral support officer
Planned mentoring
Planned mentoring program
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Specialist learning mentor
Structured mentoring
Structured mentorship
Supervise students in social service
Supervise students in social services
Telementoring
Virtual mentoring

Vertaling van "their mentors " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
act as mentor for social work students | supervise students in social service | mentor social work students during their work placements | supervise students in social services

superviser les étudiants dans les services sociaux


mentoring program | mentoring programme | mentorship program | mentorship programme | mentor program | mentor programme | formal mentoring program | planned mentoring program | facilitated mentoring program

programme de mentorat | programme de mentorat formel | programme de mentorat facilité


online mentoring | e-mentoring | electronic mentoring | virtual mentoring | telementoring | Internet mentoring | cyber-mentoring

cybermentorat | mentorat en ligne | mentorat virtuel | mentorat sur Internet | télémentorat | mentorat électronique


Definition: A rare disorder in which the patient complains spontaneously that his or her mental activity, body, and surroundings are changed in their quality, so as to be unreal, remote, or automatized. Among the varied phenomena of the syndrome, patients complain most frequently of loss of emotions and feelings of estrangement or detachment from their thinking, their body, or the real world. In spite of the dramatic nature of the experience, the patient is aware of the unreality of the change. The sensorium is normal and the capacity ...[+++]

Définition: Trouble rare, au cours duquel le sujet se plaint spontanément d'une altération qualitative de son activité mentale, de son corps et de son environnement, ceux-ci étant perçus comme irréels, lointains ou robotisés . Les plaintes concernant une perte des émotions et une impression d'étrangeté ou de détachement par rapport à ses pensées, à son corps, ou le monde réel, constituent les plus fréquentes des multiples manifestations caractérisant ce trouble. En dépit de la nature dramatique de ce type d'expérience, le sujet est conscient de la non-réalité du changement. L'orientation est normale et les capacités d'expression émotionn ...[+++]


pastoral support officer | specialist learning mentor | learning mentor | pastoral support mentor

conseiller d’orientation-psychologue | conseillère d’orientation psychologue | assistant pédagogique | assistant pédagogique/assistante pédagogique


formal mentoring | structured mentoring | formal mentorship | structured mentorship | planned mentoring | facilitated mentoring

mentorat formel | mentorat structuré | mentorat facilité


electronic mentoring [ e-mentoring | online mentoring | virtual mentoring ]

cybermentorat [ mentorat en ligne | mentorat en direct | mentorat par voie électronique ]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]


mentor other health experts | offer advice to other health professionals | counsel other health professionals | mentor other health professionals

guider d’autres professionnels de santé


Definition: Vascular dementia is the result of infarction of the brain due to vascular disease, including hypertensive cerebrovascular disease. The infarcts are usually small but cumulative in their effect. Onset is usually in later life. | arteriosclerotic dementia

Définition: La démence vasculaire résulte d'un infarcissement cérébral dû à une maladie vasculaire, par exemple, une maladie cérébrovasculaire hypertensive. Les infarctus sont habituellement de petite taille mais leurs effets sont cumulatifs. La démence survient habituellement à un âge avancé. | démence artériopathique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
· Create a Europe-wide on-line mentoring, advisory, educational and business networking platform for women entrepreneurs that will bring the current national ambassadors and mentors networks on-line, deepen their offer and expand their reach and support female entrepreneurship at national and regional level by promoting the exchange of best practices between Member States.

· Créer une plate-forme électronique de mise en réseau, à l’échelon européen, qui offrira aux femmes entrepreneurs des services en matière de tutorat, de conseil, d’éducation et d’entreprise, mettra en ligne les réseaux nationaux de tuteurs et d’ambassadeurs, approfondira leur offre, élargira leur portée et encouragera l’entrepreneuriat féminin au niveau national et régional en promouvant l’échange de bonnes pratiques entre les États membres.


Women || · Create a Europe-wide on-line mentoring, advisory, educational and business networking platform for women entrepreneurs that will bring the current national ambassadors and mentors networks on-line, deepen their offer and expand their reach at national and regional level || · 2013-15 ||

Les femmes || · Créer une plate-forme électronique de mise en réseau, à l’échelon européen, qui offrira aux femmes entrepreneurs des services en matière de tutorat, de conseil, d’éducation et d’entreprise, mettra en ligne les réseaux nationaux de tuteurs et d’ambassadeurs, approfondira leur offre et élargira leur portée au niveau national et régional. || · 2013-15 ||


Through the app, students will also be able to agree and sign their study agreements online with both sending and receiving universities; Share and vote for their preferred tips to help others integrate into the local community; and Improve their language skills via a direct link to the Erasmus+ Online Linguistic Support platform, offering online tutored courses and interactive live mentoring.

Grâce à l'application, les étudiants pourront également accepter et signer leurs contrats pédagogiques en ligne, avec l'université d'origine et de destination; de partager et de voter pour leurs conseils favoris pour aider les autres à s'intégrer à la population locale; et d'améliorer leurs compétences linguistiques grâce à un lien direct vers la plateforme de soutien linguistique en ligne d'Erasmus+, qui propose des cours en ligne et un accompagnement interactif en direct.


16. Highlights the importance of internships and apprenticeships as part of secondary and higher education curricula for the acquisition of work experience and transversal skills; stresses the importance of mentoring programmes that link students with professionals or young workers and give students access to networks and a clear understanding of the work process; encourages businesses, therefore, to establish lasting links and partnerships with educational establishments in order to facilitate entry into the employment world for their students and ensure ...[+++]

16. souligne l'importance des stages et des apprentissages dans les cursus de l'enseignement secondaire et supérieur pour l'acquisition d'une expérience du monde du travail et de compétences transversales; insiste sur l'importance des programmes de tutorat qui mettent en relation les étudiants avec des professionnels ou des jeunes travailleurs et permettent aux étudiants d'accéder à des réseaux et de bien comprendre le processus du travail; encourage, dès lors, les entreprises à établir des liens et des partenariats durables avec les établissements d'enseignement afin de faciliter l'accès au monde de l'emploi pour les étudiants et de v ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
73. Suggests that Member States examine the idea of including mentors or counselling assistants in the process of deradicalising EU citizens who have returned from conflict areas disillusioned by what they experienced there, so as to support them in their reintegration into society through appropriate programmes; underlines the need for better exchange of best practices among Member States in that respect; stresses that mentors should be willing to contribute to specific programmes through appropriate training;

73. suggère aux États membres d'examiner l'idée de faire appel à des tuteurs ou à des assistants conseillers dans le processus de déradicalisation des citoyens de l'Union revenus de zones de combats déçus de l'expérience qu'ils ont vécue, de manière à les soutenir dans leur réintégration dans la société par l'intermédiaire de programmes appropriés; souligne la nécessité d'améliorer l'échange de bonnes pratiques entre les États membres en la matière; souligne que ces tuteurs devraient être disposés à contribuer à des programmes spécifiques à travers une formation appropriée;


67. Suggests that Member States examine the idea of including mentors or counselling assistants in the process of deradicalising EU citizens who have returned from conflict areas disillusioned by what they experienced there, so as to support them in their reintegration into society through appropriate programmes; underlines the need for better exchange of best practices among Member States in that respect; stresses that mentors should be willing to contribute to specific programmes through appropriate training;

67. suggère aux États membres d'examiner l'idée de faire appel à des tuteurs ou à des assistants conseillers dans le processus de déradicalisation des citoyens de l'Union revenus de zones de combats déçus de l'expérience qu'ils ont vécue, de manière à les soutenir dans leur réintégration dans la société par l'intermédiaire de programmes appropriés; souligne la nécessité d'améliorer l'échange de bonnes pratiques entre les États membres en la matière; souligne que ces tuteurs devraient être disposés à contribuer à des programmes spécifiques à travers une formation appropriée;


68. Calls on the Member States to provide a wide range of support structures, such as scholarships, grants, student loans on favourable terms, tutoring, mentoring and networking assistance to disadvantaged students throughout their studies, in order to prevent them dropping out at the secondary or tertiary stage, and at tertiary level help them gain access to the Erasmus programme, in which current participation rates for students coming from low-income families are lower than average, as well as promoting their access to quality inte ...[+++]

68. demande aux États membres de proposer un large éventail de structures de soutien, comme des bourses, des subventions et des prêts étudiant à des conditions favorables, des systèmes de tutorat, de parrainage et de constitution de réseaux au bénéfice des élèves défavorisés tout au long de leurs études, de façon à prévenir leur sortie précoce de l'enseignement secondaire ou universitaire, et d'aider ces élèves, au niveau de l'enseignement supérieur, à accéder au programme Erasmus - les taux actuels de participation des étudiants issus de familles à bas revenus étant inférieurs à la moyenne - et de promouvoir leur accès à des stages de q ...[+++]


68. Calls on the Member States to provide a wide range of support structures, such as scholarships, grants, student loans on favourable terms, tutoring, mentoring and networking assistance to disadvantaged students throughout their studies, in order to prevent them dropping out at the secondary or tertiary stage, and at tertiary level help them gain access to the Erasmus programme, in which current participation rates for students coming from low-income families are lower than average, as well as promoting their access to quality inte ...[+++]

68. demande aux États membres de proposer un large éventail de structures de soutien, comme des bourses, des subventions et des prêts étudiant à des conditions favorables, des systèmes de tutorat, de parrainage et de constitution de réseaux au bénéfice des élèves défavorisés tout au long de leurs études, de façon à prévenir leur sortie précoce de l'enseignement secondaire ou universitaire, et d'aider ces élèves, au niveau de l'enseignement supérieur, à accéder au programme Erasmus - les taux actuels de participation des étudiants issus de familles à bas revenus étant inférieurs à la moyenne - et de promouvoir leur accès à des stages de q ...[+++]


mentoring: the hosting organisation should provide mentoring to advise and help participants throughout their stay, also to ensure their integration.

le tutorat:l'organisation d'accueil devrait prévoir un tutorat afin d'apporter conseils et aide aux participants tout au long du séjour, y compris pour leur intégration.


Society should appreciate more fully the responsibilities and the professionalism that researchers demonstrate in executing their work at different stages of their careers and in their multi-faceted role as knowledge workers, leaders, project coordinators, managers, supervisors, mentors, career advisors or science communicators.

La société devrait apprécier plus pleinement les responsabilités et le professionnalisme dont témoignent les chercheurs dans l'exécution de leur travail aux différentes étapes de leur carrière et dans leur rôle multiple en tant que travailleurs du savoir, dirigeants, coordinateurs de projet, directeurs, surveillants, mentors, conseillers de carrière ou spécialistes de la communication scientifique.


w