Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
APAET
Canadian Tourism Sales Promotion Council
Coordinate production of tourism promotional material
Develop tourism products
Launch tourism products
Organise and attend tourism events
PPPC
Participate in tourism events
Participate in touristic events
Produce tourism products
Product store display
Product store promotion
Promotion of Community tourism
Promotional Product Professionals of Canada Inc.
Promotional Products Association of Canada Inc.
Special display
Specialty Advertising Association of Canada Inc.
Specialty Advertising Counselors of Canada
Take part in activities promoting tourism
Tourism product development
Tourism promotion
Tourism promotion centre
Travel industry promotion
Travel promotion

Traduction de «tourism products promotion » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Canadian Tourism Sales Promotion Council

Conseil de promotion des ventes de produits touristiques canadiens


coordinate production of tourism promotional material | manage the production of promotional destination materials | manage production of destination promotional materials | manage the production and distribution of destination brochures

gérer l’élaboration et la communication des supports de promotion touristique | superviser la production et la distribution des supports de promotion touristique | gérer la production et la distribution des supports de promotion des destinations | gérer la production et la distribution des supports de promotion touristique


produce tourism products | tourism product development | develop tourism products | launch tourism products

développer des produits touristiques


organise and attend tourism events | take part in activities promoting tourism | participate in tourism events | participate in touristic events

prendre part à des événements touristiques | participer à des évènements touristiques | participer à des manifestations liées au tourisme


tourism promotion [ travel industry promotion | travel promotion ]

promotion du tourisme


promotion of Community tourism

promotion du tourisme communautaire


tourism promotion centre

centre de promotion touristique


Association for the Promotion of the European Year of Tourism | APAET [Abbr.]

Association pour la promotion de l'Année européenne du tourisme | APAET [Abbr.]


Promotional Product Professionals of Canada Inc. [ PPPC | Promotional Products Association of Canada Inc. | Specialty Advertising Association of Canada Inc. | Specialty Advertising Counselors of Canada ]

Professionnels en produits promotionnels du Canada inc. [ PPPC | Association de la publicité par l'objet du Canada inc. | Conseillers en spécialités publicitaires du Canada ]


product store display | product store promotion | special display

mise en avant
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Therefore the EMFF should support these complementary activities outside aquaculture, such as angling–tourism, aquaculture tourism that promotes the aquaculture sector and its products, educational or environmental activities.

Le FEAMP devrait donc favoriser les activités complémentaires exercées en dehors de l'aquaculture, telles que le tourisme de la pêche à la ligne, le tourisme aquacole en vue de faire connaître le secteur aquacole et ses produits et les activités pédagogiques ou environnementales.


71. Calls on the Commission to continue to promote sustainable, responsible and eco‑friendly tourism in cooperation with strategic partners such as the ETC and other stakeholders by developing new specific products and promoting existing ones, and suggests setting up a Europe-wide, fully accessible web platform that brings together existing information on certified products, new forms of tourism, destinations and routes, and on specific services such as transportation means and tourism guides, in one database with access through the V ...[+++]

71. invite la Commission à continuer de promouvoir le tourisme durable, responsable et respectueux de l'environnement en coopération avec des partenaires stratégiques tels que la CET et d'autres parties prenantes en développant de nouveaux produits spécifiques et en promouvant les produits existants, et propose de créer, sur l'internet, une plateforme européenne pleinement accessible réunissant les informations existantes sur les produits certifiés, les nouvelles formes de tourisme, les destinations et les itinéraires ainsi que sur le ...[+++]


71. Calls on the Commission to continue to promote sustainable, responsible and eco-friendly tourism in cooperation with strategic partners such as the ETC and other stakeholders by developing new specific products and promoting existing ones, and suggests setting up a Europe-wide, fully accessible web platform that brings together existing information on certified products, new forms of tourism, destinations and routes, and on specific services such as transportation means and tourism guides, in one database with access through the V ...[+++]

71. invite la Commission à continuer de promouvoir le tourisme durable, responsable et respectueux de l'environnement en coopération avec des partenaires stratégiques tels que la CET et d'autres parties prenantes en développant de nouveaux produits spécifiques et en promouvant les produits existants, et propose de créer, sur l'internet, une plateforme européenne pleinement accessible réunissant les informations existantes sur les produits certifiés, les nouvelles formes de tourisme, les destinations et les itinéraires ainsi que sur le ...[+++]


3. Stresses that, in order to differentiate the European tourism product from that of other countries and continents, it is very important to develop new forms of thematic tourism which can operate on the basis of transnational and even transregional cooperation; believes that, as well as making it possible to redefine the entire European tourism offer, the systematic promotion of thematic tourism products may be vital in combating the effects of seasonality;

3. relève que, afin de différencier l'offre touristique européenne de celle d'autres États ou continents, il est particulièrement important de développer de nouvelles formes de tourisme thématique qui pourraient être exploitées dans le cadre de coopérations interétatiques, voire interrégionales; considère que la promotion systématique de produits touristiques thématiques peut non seulement permettre de redéfinir l'offre touristique européenne dans son ensemble, mais aussi contribuer de manière déterminante à lutter contre les effets ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
13. Recalls that the attractiveness, competitiveness and dynamism of the Atlantic coastal areas depend on strengthening their tourism potential; underlines the importance, therefore, of extending tourist seasons and of diversifying products and client bases in order to eliminate the effects of seasonality, promoting the numerous assets of these areas by also encouraging nautical tourism, cruises, spa tourism and cultural tourism, ...[+++]

13. rappelle que l'attractivité, la compétitivité et le dynamisme des territoires littoraux de l'Atlantique passent par le renforcement de leur potentiel touristique; souligne qu’il importe dès lors de prolonger les périodes touristiques et de diversifier les offres et les publics, ce afin d’éliminer les effets de la saisonnalité, de promouvoir les nombreux atouts de ces territoires, en encourageant notamment le tourisme nautique, de croisière, thermal et culturel, et de favoriser les actions garantissant la mise en liaison des activ ...[+++]


The Commission invites the industry to: · Actively participate in activities promoting skills and training. · Invest in quality control initiatives for tourism products and staff. · Create and promote open online courses to upgrade or re-orient skills in the coastal and maritime field.

La Commission invite le secteur à: · participer activement aux activités de promotion des compétences et de la formation; · investir dans des initiatives de contrôle de qualité pour les produits et le personnel du secteur du tourisme; · créer et promouvoir des cours en ligne ouverts pour remettre à niveau ou réorienter les compétences dans le domaine du tourisme côtier et maritime.


[4] This type of measures implies a higher added-value and impact if done with a coordinated/complementation approach between the Member States; moreover smaller Member States tend to have fewer resources for promotion of their destinations and especially for the promotion of transnational tourism products.

[4] Ce type de mesures suppose une valeur ajoutée et un impact plus importants si elles sont réalisées avec un approche coordonnée/ une complémentation entre les États membres; de plus, les petits États membres ont tendance à avoir moins de ressources pour la promotion de leurs destinations et, en particulier, pour la promotion de produits touristiques transnationaux.


Tourism must be given a higher profile at regional level by strengthening and promoting, as a European tourist product, cultural itineraries, contemporary culture, protected natural sites, promoting and protecting traditional buildings and traditional businesses, health and well-being (including spa tourism), educational, wine and food, historical or religious tourism, agri-tourism, or tourism capitalising on the maritime heritage, while promoting and conserving cultural and gastronomic tradit ...[+++]

Au niveau des régions, il convient de mieux promouvoir, en tant que produit touristique européen, les itinéraires culturels, le patrimoine de la culture contemporaine, les zones naturelles protégées ou la préservation et la mise en valeur des bâtiments et entreprises de tradition, le tourisme de santé et de bien-être ou celui entrepris pour des raisons médicales ou éducatives, œnologico-gastronomiques, historiques ou religieuses, le tourisme rural ou celui qui est axé sur la mer, en mettant en valeur et en préservant les traditions cu ...[+++]


although they may fall within the scope of Regulation (EC) No 1698/2005, aids granted to promote the diversification of primary producers (farmers) into activities which are not connected to the production, processing and marketing of agricultural products falling within the scope of Annex I of the Treaty, such as agro-tourism, the development of craft industries or aquaculture, fall outside of the scope of these guidelines.

bien qu'elles entrent dans le champ d'application du règlement (CE) no 1698/2005, les aides visant à promouvoir la diversification des producteurs primaires (agriculteurs) vers des activités qui ne sont pas liées à la production, à la transformation ou à la commercialisation de produits agricoles qui entrent dans le champ d'application de l'annexe I du traité — par exemple le tourisme vert, le développement de l'artisanat ou l'aqua ...[+++]


The programme centres around two geographically-defined priorities. Kempen: measures to develop and redevelop industrial sites, to increase cooperation between local SMEs, to promote ITC and innovation - particularly through exchange of know-how between firms and networking, to develop training and research infrastructures, and to promote a better-integrated tourism product.

Le programme s'articule autour de deux priorités définies géographiquement: Campine: sont visées des meures destinées à développer et à réhabiliter des sites industriels, à développer la collaboration entre les PME locales, à promouvoir les NTIC et l'innovation, notamment par l'échange de connaissances entre entreprises et la mise en réseaux, à développer des infrastructures de formation et de recherche, et à promouvoir une offre mieux intégrée dans le secteur du tourisme.


w