Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CD-I
CD-interactive
CDI
Communicate verbally in Arabic
Communicate verbally in Basque
Compact Disc Interactive
Compact Disc-Interactive
Compact Disk-Interactive
Compact disc interactive
Compact disk interactive
ICD
IVD
Interact verbally in Arabic
Interact verbally in Basque
Interact verbally in Bulgarian
Interacting verbally in Arabic
Interacting verbally in Basque
Interacting verbally in Bulgarian
Interactive CD
Interactive Compact Disk
Interactive compact disc
Interactive information
Interactive traveler information
Interactive traveller information
Interactive traveller information sub-service
Interactive video disc
Interactive videodisc
Interactive videodisk
Interactive videodisk system
Oral interaction
Speak Bulgarian
Spoken dialogue
Tactile interaction
Touch gesture interaction
Touch interaction
Touch-based interaction
Verbal exchange
Verbal interaction
Verbally interact in Arabic
Verbally interact in Basque
Verbally interact in Bulgarian
Vocal interaction
Vocal man-machine interaction
Voice interaction

Traduction de «verbal interaction » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
communicate verbally in Arabic | verbally interact in Arabic | interact verbally in Arabic | interacting verbally in Arabic

interagir verbalement en arabe | s'exprimer oralement en arabe


communicate verbally in Basque | verbally interact in Basque | interact verbally in Basque | interacting verbally in Basque

interagir verbalement en basque | s'exprimer oralement en basque


speak Bulgarian | verbally interact in Bulgarian | interact verbally in Bulgarian | interacting verbally in Bulgarian

interagir verbalement en bulgare | s'exprimer oralement en bulgare


vocal interaction [ vocal man-machine interaction | oral interaction | voice interaction | spoken dialogue | verbal interaction | verbal exchange ]

interaction vocale [ interaction orale | dialogue vocal | communication parlée homme-machine | dialogue oral ]


compact disc interactive [ CD-I | Compact Disc-Interactive | Compact Disk-Interactive | interactive compact disc | interactive CD ]

disque compact interactif


touch-based interaction | touch gesture interaction | touch interaction | tactile interaction

interaction tactile | interaction gestuelle tactile


interactive videodisk [ IVD | interactive videodisk system | interactive videodisc | interactive video disc ]

système de vidéodisque interactif [ vidéodisque interactif ]


Compact Disc Interactive | CD-interactive | CD-I | CDI | compact disk interactive | interactive compact disc | ICD

CD interactif | CDI | CD-I | disque CD-I | disque compact interactif


interactive traveller information sub-service | interactive traveller information | interactive traveler information | interactive information

service d'échange interactif d'information aux voyageurs | information interactive à l'intention des voyageurs | information interactive


Compact Disc Interactive | Compact Disk, Interactive | Interactive Compact Disk | CDI [Abbr.] | CD-I [Abbr.]

compact disque interactif | CD-I [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The question is as follows: With respect to Bill C-32, An Act to amend the Copyright Act: (a) how was this Bill developed; (b) did the government request any specific studies for this Bill and, if so, (i) what was the subject of these studies, (ii) what conclusions did they reach, (iii) what recommendations did they put forward, (iv) what methodology was followed in the studies, (v) on what date were the studies requested, (vi) on what date were the studies submitted, (vii) do the studies contain quantitative analyses (are they supported by data), (viii) what are the quantitative data and in what context are they presented; (c) did the government request an analysis of the Bill’s economic impact on creators’ income and, if so, (i) what op ...[+++]

La voici: En ce qui concerne le projet de loi C-32, Loi modifiant la Loi sur le droit d'auteur: a) quel a été le processus d’élaboration de ce projet de loi; b) est-ce que le gouvernement a demandé des études spécifiques pour ce projet de loi et, si oui, (i) sur quels sujets ces études portaient, (ii) quelles ont été les conclusions de ces études, (iii) quelles ont été les recommandations de ces études, (iv) quelle a été la méthodologie de ces études, (v) à quelle date ces études furent demandées, (vi) à quelle date ces études furent déposées, (vii) est-ce que ces études contiennent des analyses quantitatives (sont-elles chiffrées), (viii) quelles sont les données quantitatives et dans quel contexte; c) est-ce que le gouvernement a demand ...[+++]


Autism causes difficulties with verbal and non-verbal communication, difficulties with social interaction and understanding and unusual patterns of behaviour, activities and interests.

L'autisme cause des troubles de communication verbale et non verbale, des troubles sur le plan des relations sociales et des troubles de compréhension, ainsi que des comportements, des activités et des intérêts inhabituels.


According to this site, there are three categories of symptoms commonly seen with people who have pervasive developmental disorders: difficulties with verbal and non-verbal communication; difficulties with social interaction; and restricted interests and/or repetitive behaviours.

D'après ce site, les gens atteints d'autisme présentent trois catégories de symptômes caractéristiques des troubles envahissants du développement: des troubles de la communication verbale et non verbale, des troubles des relations sociales et, enfin, des centres d'intérêts restreints et/ou des conduites répétitives.


Pervasive developmental disorders include several qualitative impairments ranging from mild to severe in three developmental areas: social interaction, verbal and non-verbal communication, and restricted and stereotyped patterns of behaviour and interests.

Les troubles envahissants du développement regroupent plusieurs syndromes liés à des déficiences qualitatives, sévères et envahissantes dans trois aspects du développement: les interactions sociales, la communication verbale et non verbale, et les intérêts et les comportements restreints et stéréotypés.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Competence in foreign languages requires knowledge of vocabulary and functional grammar and an awareness of the main types of verbal interaction and registers of language.

La communication en langues étrangères exige une connaissance du vocabulaire et d'une grammaire fonctionnelle, ainsi qu'une connaissance des principaux types d'interaction verbale et des registres de langage.


It includes an awareness of the main types of verbal interaction, a range of literary and non-literary texts, the main features of different styles and registers of language, and the variability of language and communication in different contexts.

Elle suppose une connaissance des principales modalités d'interaction verbale, des différents types de textes littéraires et non littéraires, des principales caractéristiques des multiples styles et registres de langage, et de l'éventail des formes de langage et de communication en fonction des situations.


It includes an awareness of the main types of verbal interaction, a range of literary and non-literary texts, the main features of different styles and registers of language, and the variability of language and communication in different contexts.

Elle suppose une connaissance des principales modalités d'interaction verbale, des différents types de textes littéraires et non littéraires, des principales caractéristiques des multiples styles et registres de langage, et de l'éventail des formes de langage et de communication en fonction des situations.


Competence in foreign languages requires knowledge of vocabulary and functional grammar and an awareness of the main types of verbal interaction and registers of language.

La communication en langues étrangères exige une connaissance du vocabulaire et d'une grammaire fonctionnelle, ainsi qu'une connaissance des principaux types d'interaction verbale et des registres de langage.


It includes an awareness of the main types of verbal interaction, a range of literary and non-literary texts, the main features of different styles and registers of language, and the variability of language and communication in different contexts.

Elle suppose une connaissance des principales modalités d'interaction verbale, des différents types de textes littéraires et non littéraires, des principales caractéristiques des multiples styles et registres de langage, et de l'éventail des formes de langage et de communication en fonction des situations.


"The main objective of the Action is to develop an advanced acoustical, perceptual and psychological analysis of verbal and non-verbal communication signals originating in spontaneous face-to-face interaction, in order to identify algorithms and automatic procedures capable of identifying the human emotional states.

"L'objectif principal de cette action est de mettre au point une analyse avancée sur le plan acoustique, perceptif et psychologique des signaux de communication verbale et non verbale qui apparaissent dans l'interaction face-à-face spontanée, afin d'identifier des algorithmes et des procédures automatiques capables de reconnaître les états émotions humains.


w