Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Continuous learning
Delirium tremens
Develop own practices continuously
Disorder of personality and behaviour
Distance learning professional
Jealousy
Manage personal lifelong learning
Manage personal professional development
PD
PLC
Paranoia
Professional community of learners
Professional development
Professional learning community
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Telelearning professional

Traduction de «wider professional learning » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
professional learning community [ PLC | professional community of learners ]

communauté d'apprentissage professionnelle


professional learning community

CAP | communauté d’apprentissage professionnelle


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complications, on peut citer: les traum ...[+++]


manage personal lifelong learning | undertake responsibility on continuous professional development | develop own practices continuously | manage personal professional development

gérer le développement professionnel personnel


distance learning professional [ telelearning professional ]

professionnel du téléenseignement [ professionnel de l'enseignement à distance ]


Association of Learned and Professional Society Publishers

Association of Learned and Professional Society Publishers


professional development | continuous learning | PD

perfectionnement professionnel | formation professionnelle continue | formation continue
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Teaching as a team, observation of other teachers, and wider professional learning communities are gaining ground as powerful forms of peer collaboration, but are not yet the norm across Europe. To improve pupils' learning experience, teachers need to be able and willing to work and learn in teams – with other teachers, in multi-professional school teams and with external partners.

Enseigner en équipe, observer d’autres enseignants et recourir à des communautés d’apprentissage professionnelles élargies sont des stratégies qui gagnent du terrain, car considérées comme des formes puissantes de collaboration entre pairs, sans toutefois constituer encore la norme en Europe Pour améliorer l’expérience d’apprentissage des élèves, les enseignants doivent être capables et désireux de travailler et d’apprendre en équipe, aux côtés d’autres enseignants, au sein d’équipes scolaires pluriprofessionnelles et avec des partena ...[+++]


Through a system of lifelong learning and certification of professional qualifications, the EU’s wider aim is to subordinate all education to the priorities of the market and strengthen the profitability of capital.

À travers un système d’apprentissage tout au long de la vie et de certification des qualifications professionnelles, l’objectif plus vaste de l’UE est de subordonner toute l’éducation aux priorités du marché et de renforcer la profitabilité du capital.


Specifically, we ask them to ensure that every school-leaver is offered a job, training or other employability measure within six months; to provide wider access to training for the unemployed, particularly for the least-qualified; to raise investment in comprehensive and affordable childcare, to further reduce the tax burden on employment; to combat social exclusion and discrimination; to invest further in education, professional training and lifelong learning so as to ...[+++]

Nous leur demandons de veiller particulièrement à ce que chaque jeune qui sort de l’école ait un emploi ou puisse bénéficier d’une formation ou d’une autre mesure d’aide à l’emploi dans les six mois. Nous leur demandons également de permettre aux sans-emploi un accès plus large à la formation, en particulier les moins qualifiés, d’augmenter l’investissement dans un système de prise en charge des enfants global et abordable, de continuer à réduire la charge fiscale qui pèse sur l’emploi, de combattre l’exclusion sociale et la discrimination, de continuer à investir dans l’éducation, la formation professionnelle ...[+++]


Qualifications at each level in the EQF are defined in terms of three types of learning outcomes: knowledge, skills and wider competences described as personal and professional outcomes.

Les qualifications à chaque niveau du CEQ sont définies en fonction de trois types de résultats d'apprentissage: connaissances, savoir-faire et compétences plus larges décrites comme des résultats attendus sur les plans personnel et professionnel.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Calls on the Commission to promote these elements through reports, recommendations and information-gathering; calls on the Commission and the Member States to facilitate communication between various authorities, specifically between local or municipal authorities with specific powers in the field of prevention, and to make a reality of this overall approach through an emphasis on information exchange amongst the concerned administrations, mutual learning and partnership between the relevant stakeholders at and within all levels, including in wider spheres s ...[+++]

21. invite la Commission à promouvoir ces éléments par le biais de rapports et de recommandations et en procédant à la collecte d'informations; demande à la Commission et aux États membres de faciliter la communication entre les différentes autorités - notamment entre les autorités locales ou municipales ayant des compétences particulières en matière de prévention - et de faire de cette approche globale une réalité en mettant l'accent sur l'échange d'informations entre les administrations concernées, sur l'apprentissage mutuel et le partenariat entre les parties prenantes concernées, à tous les niveaux et en leur sein, y compris dans des sphères plus larges tels que les professionnels ...[+++]


21. Calls on the Commission to promote these elements through reports, recommendations and information-gathering; calls on the Commission and the Member States to facilitate communication between various authorities - specifically between local or municipal authorities with specific powers in the field of prevention - and to make a reality of this overall approach through an emphasis on information exchange amongst the concerned administrations, mutual learning and partnership between the relevant stakeholders at and within all levels, including in wider spheres s ...[+++]

21. invite la Commission à promouvoir ces éléments par le biais de rapports et de recommandations et en procédant à la collecte d'informations; demande à la Commission et aux États membres de faciliter la communication entre les différentes autorités - notamment entre les autorités locales ou municipales ayant des compétences particulières en matière de prévention - et de faire de cette approche globale une réalité en mettant l'accent sur l'échange d'informations entre les administrations concernées, sur l'apprentissage mutuel et le partenariat entre les parties prenantes concernées, à tous les niveaux et en leur sein, y compris dans des sphères plus larges tels que les professionnels ...[+++]


w