Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise sport venue
Advertise sports in schools
Advertise sports organisation
Advertise venue for sports
ENGSO
Endorse sports organisation
European Non-Governmental Sports Organisation
ISOD
International Sports Organisation for the Disabled
Market the sport venue
Promote sport campaign in schools
Promote sports in schools
Promote sports organisation
Promote sports venue
Promote sports' organisations
Promoting sports in schools

Vertaling van "Advertise sports organisation " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advertise sports organisation | promote sports' organisations | endorse sports organisation | promote sports organisation

sportorganisaties promoten


market the sport venue | promote sports venue | advertise sport venue | advertise venue for sports

sporthal adverteren | sportlocatie adverteren | sporthal promoten | sportlocatie promoten


advertise sports in schools | promote sport campaign in schools | promote sports in schools | promoting sports in schools

sport op school promoten


International Sports Organisation for the Disabled | ISOD [Abbr.]

International Sports Organisation for the Disabled | International Sports Organization for the Disabled


European Non-Governmental Sports Organisation | ENGSO [Abbr.]

Europese non-gouvernementele sportorganisatie | Engso [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Sport organisations have many sources of income, including club fees and ticket sales, advertising and sponsorship, media rights, re-distribution of income within the sport federations, merchandising, public support etc.

Sportorganisaties hebben verschillende inkomstenbronnen: lidgeld, ticketverkoop, reclame en sponsoring, mediarechten, inkomstenherverdeling binnen de sportfederaties, merchandising, overheidssteun enz. Sommige sportorganisaties kunnen echter veel meer dan andere op financiële steun van het bedrijfsleven rekenen, in een aantal gevallen zelfs ondanks een goed werkend herverdelingssysteem.


Encouraging physical activity: (1) Sports organisations could work with public health groups to develop advertising and marketing campaigns across Europe that promote physical activity particularly among target populations, such as young people, or those in low socio-economic groups.

Lichaamsbeweging aanmoedigen : (1) Sportorganisaties zouden met volksgezondheidsgroepen kunnen samenwerken om reclame- en marketingcampagnes op te zetten die lichaamsbeweging stimuleren, vooral onder doelgroepen, zoals jongeren of mensen uit lage sociaaleconomische groepen.


These involve the private sector (e.g. food manufacturers, retail and the advertising industry), the public health sector and civil society organisations (e.g. sports, consumer and public health associations) working together.

Hierin zouden de private sector (bijv. de voedingsindustrie, detailhandel en de reclamewereld), de volksgezondheidssector en het georganiseerd maatschappelijk middenveld (zoals organisaties op het gebied van sport, consumentenzaken en gezondheidszorg) moeten samenwerken.


26. Asks Member States, local entities and school authorities to ensure that healthy options are provided in school vending machines; considers that sponsorship and advertising for so-called HSSF products (those high in sugar, salt, fat) of poor nutritional value in school buildings should be subject to the request or with the express permission of school authorities, and should be monitored by pupil-parent associations; considers that sport organisations and teams should set an example with regard to exercise and healthy diet, and ...[+++]

26. verzoekt lidstaten, lokale instanties en schoolleidingen erop toe te zien dat gezonde producten aanwezig zijn in de automaten op scholen; is van mening dat sponsoring door en reclame voor zogeheten HSSF-producten (hoog gehalte van suiker, zout en vet) met een lage voedingswaarde in scholen pas mag plaatsvinden na een verzoek hiertoe bij en de uitdrukkelijke toestemming van de schoolleiding en moet worden gecontroleerd door scholieren- en ouderverenigingen; is van mening dat sportorganisaties en -ploegen een voorbeeld moeten stellen op het gebied van beweging en gezonde voeding en verzoekt om een vrijwillige toezegging door alle spo ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Asks Member States, local entities and school authorities to ensure that healthy options are provided in school vending machines; considers that sponsorship and advertising for so-called HSSF products (those high in sugar, salt, fat) of poor nutritional value in school buildings should be subject to the request or with the express permission of school authorities, and should be monitored by pupil-parent associations; considers that sport organisations and teams should set an example with regard to exercise and healthy diet, and ...[+++]

26. verzoekt lidstaten, lokale instanties en schoolleidingen erop toe te zien dat gezonde producten aanwezig zijn in de automaten op scholen; is van mening dat sponsoring door en reclame voor zogeheten HSSF-producten (hoog gehalte van suiker, zout en vet) met een lage voedingswaarde in scholen pas mag plaatsvinden na een verzoek hiertoe bij en de uitdrukkelijke toestemming van de schoolleiding en moet worden gecontroleerd door scholieren- en ouderverenigingen; is van mening dat sportorganisaties en -ploegen een voorbeeld moeten stellen op het gebied van beweging en gezonde voeding en verzoekt om een vrijwillige toezegging door alle spo ...[+++]


23. Expresses concern at the growth of advertising linking sports and alcohol that is directed at young people and recommends that, while sporting organisations are free to use advertisers and sponsors from all sections of the industry, special consideration should be given to sports advertising aimed at young people.

23. is bezorgd over de toenemende op jongeren gerichte reclame die een verband legt tussen sport en alcohol; beveelt aan, hoewel het sportorganisaties vrij staat adverteerders en sponsors uit alle sectoren te gebruiken, bijzondere aandacht te besteden aan op jongeren gerichte sportreclame.


whereas sports organisations have many sources of income, such as club fees and ticket sales, advertising and sponsorship, lotteries, media rights, re-distribution of income within the sports federations and leagues, merchandising and public support, with revenues generated by state-owned or state-licensed lotteries and gambling operators being by far the most important source of income in many Member States,

overwegende dat sportorganisaties verschillende inkomstenbronnen hebben, zoals lidgeld, ticketverkoop, reclame en sponsoring, loterijen, mediarechten, inkomstenherverdeling binnen de sportfederaties, merchandising, overheidssteun enzovoort, waarbij de inkomsten uit door de staat georganiseerde of onder vergunning geëxploiteerde loterijen of kansspelen in vele lidstaten veruit de belangrijkste inkomstenbron vormen,


Z. whereas sports organisations have many sources of income, such as club fees and ticket sales, advertising and sponsorship, lotteries, media rights, re-distribution of income within the sports federations and leagues, merchandising and public support, with revenues generated by state-owned or state-licensed lotteries and gambling operators being by far the most important source of income in many Member States,

Z. overwegende dat sportorganisaties verschillende inkomstenbronnen hebben, zoals lidgeld, ticketverkoop, reclame en sponsoring, loterijen, mediarechten, inkomstenherverdeling binnen de sportfederaties, merchandising, overheidssteun enzovoort, waarbij de inkomsten uit door de staat georganiseerde of onder vergunning geëxploiteerde loterijen of kansspelen in vele lidstaten veruit de belangrijkste inkomstenbron vormen,


Y. whereas sports organisations have many sources of income, such as club fees and ticket sales, advertising and sponsorship, lotteries, media rights, re-distribution of income within the sports federations and leagues, merchandising, public support, with revenues generated by state-owned or state-licensed lotteries and gambling operators being by far the largest source of income in many Member States,

Y. overwegende dat sportorganisaties verschillende inkomstenbronnen hebben, zoals lidgeld, ticketverkoop, reclame en sponsoring, loterijen, mediarechten, inkomstenherverdeling binnen de sportfederaties, merchandising, overheidssteun enzovoort, waarbij de inkomsten uit door de staat georganiseerde of onder vergunning geëxploiteerde loterijen of kansspelen in vele lidstaten veruit de grootste inkomstenbron vormen,


Sport organisations have many sources of income, including club fees and ticket sales, advertising and sponsorship, media rights, re-distribution of income within the sport federations, merchandising, public support etc.

Sportorganisaties hebben verschillende inkomstenbronnen: lidgeld, ticketverkoop, reclame en sponsoring, mediarechten, inkomstenherverdeling binnen de sportfederaties, merchandising, overheidssteun enz. Sommige sportorganisaties kunnen echter veel meer dan andere op financiële steun van het bedrijfsleven rekenen, in een aantal gevallen zelfs ondanks een goed werkend herverdelingssysteem.


w