Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accident at the workplace
Accident at work
Accident prevention
Aeroplane Negative Manoeuvring Limit Load Factor.
Aeroplane Positive Gust Limit Load Factor at VC.
Aeroplane accident
Aeroplane co-pilot
Aeroplane marshaller
Aeroplane negative manoeuvring limit load factor
Aeroplane pilot
Aeroplane positive gust limit load factor at Vc
Aeroplane signal crewman
Aircraft ground handler
Aircraft marshaller
Industrial accident insurance
Industrial injuries scheme
N2
N3
Occupational accident
Occupational accident insurance
Prevention of accidents
Turbo-propeller aeroplane
Turbo-propeller aircraft
Turboprop aeroplane
Turboprop aircraft
Work accident
Work-related accident insurance

Traduction de «Aeroplane accident » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


occupational accident [ accident at the workplace | accident at work | work accident ]

arbeidsongeval


aeroplane negative manoeuvring limit load factor | Aeroplane Negative Manoeuvring Limit Load Factor. | n2 [Abbr.]

minimale manoeuvreerbelastingfactor van het vliegtuig | n2


aeroplane signal crewman | aircraft ground handler | aeroplane marshaller | aircraft marshaller

vliegloods | vliegtuigloods | apron officer | marshaller


turboprop aeroplane | turboprop aircraft | turbo-propeller aeroplane | turbo-propeller aircraft

schroefturbinevliegtuig | turbopropvliegtuig


aeroplane positive gust limit load factor at Vc | Aeroplane Positive Gust Limit Load Factor at VC. | n3 [Abbr.]

hoogste positieve-remousbelastingfactor van het vliegtuig bij Vc | n3


occupational accident insurance [ industrial accident insurance | industrial injuries scheme | work-related accident insurance ]

arbeidsongevallenverzekering [ vergoeding voor arbeidsongeval ]


accident prevention [ prevention of accidents ]

ongevallenpreventie




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
the aeroplane is equipped with robust and automatic means to accurately determine, following an accident where the aeroplane is severely damaged, the location of the point of end of flight’.

het vliegtuig is uitgerust met krachtige en automatische voorziening om, na een ongeval waarbij het vliegtuig ernstig is beschadigd, nauwkeurig te bepalen op welk punt de vlucht eindigt”.


The following aeroplanes shall be equipped with robust and automatic means to accurately determine, following an accident where the aeroplane is severely damaged, the location of the point of end of flight:

De volgende vliegtuigen worden uitgerust met een krachtige en automatische voorziening om, na een ongeval waarbij het vliegtuig ernstig is beschadigd, nauwkeurig te bepalen op welk punt de vlucht eindigt:


In order to maintain a high uniform level of aviation safety in Europe, it is necessary to introduce changes to requirements and procedures for the continuing airworthiness of aircraft and aeronautical products, parts and appliances, and on the approval of organisations and personnel involved in these tasks, in particular to introduce the definition of the concept of principal place of business, to clarify the meaning of the concept ‘officially recognised standard’, to introduce the privilege for continuing airworthiness management organisations to issue permits to fly, to improve the content of the authorised release certificate ‘EASA Form 1’ and to ensure that personnel involved in continuing airworthiness activities are properly trained ...[+++]

Om een hoog en uniform niveau van veiligheid van het luchtverkeer in Europa te behouden, moeten er wijzigingen worden aangebracht aan de voorschriften en procedures voor de blijvende luchtwaardigheid van luchtvaartuigen en luchtvaartproducten, -onderdelen en -uitrustingsstukken, en aan de goedkeuring van bij voornoemde taken betrokken organisaties en personen, met name door er de definitie van het concept „hoofdvestiging van de organisatie” in op te nemen, de betekenis van het begrip „officieel erkende norm” te verduidelijken, organisaties voor blijvendeluchtwaardigheidsmanagement de bevoegdheid te geven om vliegvergunningen af te geven, de inhoud van het certificaat van geschiktheid voor gebruik „EASA-formulier 1” te verbeteren en ervoor t ...[+++]


These airlines should have a stable financial background, because safety does not only mean safety in case of an accident but also implies that, if I purchase an air ticket, I should be confident that by the time of the trip, there will actually be an aeroplane to take me to my destination.

Deze maatschappijen zouden een stabiele financiële achtergrond moeten hebben omdat veiligheid niet alleen betekent veiligheid ingeval van een ongeluk, maar ook impliceert dat als ik een vliegticket koop, ik erop moet kunnen vertrouwen dat er op het moment van vertrek daadwerkelijk een vliegtuig klaar zal staan om mij naar mijn bestemming te brengen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dramatic civilian aeroplane and helicopter accidents have led to the deaths of more than 400 people in Indonesia, Greece, Venezuela, Peru and in the Baltic, and also in Afghanistan, where European soldiers have died — Spanish, on this occasion, but they could have been from any European country — following a helicopter accident.

Tragische ongelukken met vliegtuigen en helikopters in de burgerluchtvaart hebben geleid tot de dood van meer dan vierhonderd personen in Indonesië, Griekenland, Venezuela, Peru en de Oostzee, en ook in Afghanistan, waar Europese soldaten om het leven zijn gekomen — Spanjaarden in dit geval, maar ze hadden uit ieder Europees land kunnen komen — bij een helikopterongeluk.


Contrary to what the recent accidents would suggest, air safety has not declined over the years and aeroplanes remain by far the safest form of transport in the world; let us be realistic, a zero level of risk does not exist.

Anders dan de recente ongevallen suggereren, is de luchtvaart in de loop der jaren niet onveiliger geworden en blijft het vliegtuig verreweg het veiligste vervoermiddel ter wereld; want laten we realistisch zijn, een nulrisico bestaat niet.


–Air carrier liability in case of accident I –Limitation of the operation of certain aeroplanes I

-Aansprakelijkheid van luchtvervoerders bij ongevallen I -Beperking van de exploitatie van bepaalde vliegtuigen I


w