Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with equipment
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with equipment
Assisting students with equipment
Assists students with equipment
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
Foreign student
New student finance scheme
New student finance system
New system of financiel aid to students
Nominate student ambassador
Pupil mobility
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student
Student aid
Student finance
Student grants and loans
Student hostel
Student mobility
Student support
Students' club
Students' union

Traduction de «Aid students with equipment » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
aid students with equipment | assists students with equipment | assist students with equipment | assisting students with equipment

studenten helpen met materiaal


financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

studiefinanciering


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

studentenaccommodatie organiseren | studentenhuisvesting organiseren


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

studentambassadeurs rekruteren | studentenafgevaardigden rekruteren | studentambassadeurs aanwerven | studentenafgevaardigden aanwerven


new student finance scheme | new student finance system | new system of financiel aid to students

nieuw Stelsel van studiefinanciering | nieuwe regeling studiefinanciering


student hostel | students' club | students' union

tehuis voor studenten




student mobility [ pupil mobility | Student mobility(ECLAS) ]

studentenmobiliteit [ mobiliteit van de leerlingen | mobiliteit van de studenten ]


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
· Encourage the use of skills and growth projections and graduate employment data (including tracking graduate employment outcomes) in course design, delivery and evaluation, adapting quality assurance and funding mechanisms to reward success in equipping students for the labour market.

· De aanwending van vaardigheden- en groeiprognoses en van gegevens over werkgelegenheid voor afgestudeerden aanmoedigen (onder meer nagaan waar afgestudeerden terechtkomen), bij het ontwerpen, onderwijzen en evalueren van cursussen en kwaliteitsborging en financieringsmechanismen aanpassen om succes bij het uitrusten van studenten voor de arbeidsmarkt te belonen.


Calls for greater inclusiveness in education and training to cater for people with disabilities or with special needs, and at the same time urges that teacher training be improved so as to equip teachers with the skills to be able to include, integrate and assist students with disabilities.

vraagt meer inclusie in onderwijs en opleiding om te voorzien in de behoeften van personen met een handicap of met speciale behoeften en dringt tegelijk aan op een verbetering van de lerarenopleiding, om leraren uit te rusten met de vaardigheden die nodig zijn om studenten met een handicap op te nemen, te integreren en te helpen.


whereas education and training are key to empowering women in the digital age, and thus to a society with future viability; whereas 60 % of school students in the EU never use digital equipment in their classrooms; whereas the already low share of female ICT graduates has dropped; whereas women are very underrepresented in STEM (science, technology, engineering, and mathematics) subjects, and around half of female graduates do not go on to work in S ...[+++]

overwegende dat onderwijs en opleiding van essentieel belang zijn voor het versterken van de positie van de vrouw in het digitale tijdperk, en dus voor een maatschappij met toekomstige levensvatbaarheid; overwegende dat 60 % van de scholieren in de EU nooit gebruikmaakt van digitale apparatuur in de klas; overwegende dat het reeds lage aandeel vrouwelijke ICT-gediplomeerden is gedaald; overwegende dat vrouwen sterk ondervertegenwoordigd zijn in de vakgebieden wetenschap, technologie, engineering en wiskunde (STEM) en dat ongeveer de helft van de vrouwelijke afgestudeerden erna niet in een STEM-functie werkt; overwegende dat bij initiatieven zoals de EU-programmeerweek, ICT for Better Education, de Startup Europe Leaders Club en de Grote ...[+++]


Quality teaching in our higher education and training systems is crucial for ensuring that students are equipped with the right blend of skills for their future personal and professional development.

In ons hoger onderwijs en in de opleidingsstelsels is het van cruciaal belang dat de studenten hoogstand onderwijs ontvangen, zodat zij de juiste combinatie van vaardigheden meekrijgen voor hun toekomstige persoonlijke en professionele ontwikkeling.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Entrepreneurship is a key component of the EIT KICs programmes, through which world-class researchers and students are equipped with the knowledge and attitudes to turn ideas into new business opportunities.

Ondernemerschap is een sleutelelement van de EIT-programma's voor kennis- en innovatiegemeenschappen waardoor onderzoekers en studenten van wereldklasse worden uitgerust met de kennis en instelling die nodig zijn om ideeën om te zetten in nieuwe zakelijke kansen.


The report aims to help education policy makers, governing boards and school leaders to understand and develop strategies for increasing the use of technology to ensure Europe's education systems equip pupils and students with the skills and competences they need in the future.

Het verslag wil onderwijsbeleidsmakers, raden van bestuur en schoolbesturen helpen begrip en een strategie voor een groter gebruik van technologie te ontwikkelen zodat de Europese onderwijsstelsels hun leerlingen en studenten uitrusten met de vaardigheden en de kennis die ze in de toekomst nodig zullen hebben.


A recent survey of the use of ICT in schools found that only one-in-four 9 year olds study at a 'highly digitally-equipped school' – with recent equipment, fast broadband (10mbps plus) and high 'connectivity' (website, email for students and teachers, local area network, virtual learning environment).

Uit een recente enquête over het ICT-gebruik op scholen bleek dat slechts een kwart van de negenjarigen naar een school gaat met "uitgebreide digitale voorzieningen" – adequate apparatuur, snelle breedband (10mbps plus) en hoge connectiviteit (website, e-mail voor leerlingen en leraren, lokaal netwerk en virtuele onderwijsomgeving).


For example, Belgium sent 7091 students to other participating countries and received a total of 8593 students, while it sent 1107 students to France and received 243 students from Hungary.

België heeft bijvoorbeeld 7 091 studenten naar andere deelnemende landen uitgezonden en is gastland geweest voor in totaal 8 593 studenten: het heeft 1 107 studenten naar Frankrijk uitgezonden en 243 studenten uit Hongarije verwelkomd.


Member States will give particular attention to the development and modernisation of their apprenticeship and vocational training systems, where appropriate in cooperation with the social partners, to developing appropriate training for the acquisition of computer literacy and skills by students and teachers as well as to equipping schools with computer equipment and facilitating student access to the Internet by the end of 2002.

De lidstaten dienen bijzondere aandacht te besteden aan de ontwikkeling en modernisering van hun leerlingstelsels, en stelsels voor beroepsopleiding, waar passend in samenwerking met de sociale partners, de ontwikkeling van passende opleidingen voor de verwerving van computervaardigheden door scholieren en leraren alsook aan de uitrusting van scholen met computerapparatuur en de vergemakkelijking van de toegang van scholieren tot Internet vóór het einde van 2002.


A video and photographs of the ceremony can be obtained from the ERASMUS Office (tel. 00 32 2 233 01 11; fax 00 32 2 233 01 50). Annex 1 : PRICE WINNER LIST BELGIUM Staff member : Mrs Chantal Zoller Devroey Director, Departement of International Relations, Université Libre de Bruxelles (ULB) Student : Erasmus Student Netwerk - Gent DENMARK Staff member : Prof. Lise-Lotte Hjulmand Vice-Chairman of the International Committee, Copenhagen Business School Student : Bjorn Andresen Lars Christensen Vivi Maiken Holde Southern Denmark Business School GERMANY Staff member : Mrs Ines Remer Mrs Christiane Schmidt Co-workers, Eramsus Coordinating O ...[+++]

Annex 1 : PRICE WINNER LIST BELGIUM Staff member : Mrs Chantal Zoller Devroey Director, Departement of International Relations, Université Libre de Bruxelles (ULB) Student : Erasmus Student Netwerk - Gent DENMARK Staff member : Prof. Lise-Lotte Hjulmand Vice-Chairman of the International Committee, Copenhagen Business School Student : Bjorn Andresen Lars Christensen Vivi Maiken Holde Southern Denmark Business School GERMANY Staff member : Mrs Ines Remer Mrs Christiane Schmidt Co-workers, Eramsus Coordinating Office of the University of Leipzig Student : Ulrike Schewe Oliver Tieste University of Bremen GREECE Staff member : Dr. Vasso Toca ...[+++]


w