Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange observations to teachers
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Contribute feedback to teachers
Learning by discovery
Learning from observation and discovery
Learning without a teacher
Plan parent teacher conference
Provide feedback to teachers
Supply feedback to teachers
Unsupervised learning

Traduction de «Arrange observations to teachers » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
arrange observations to teachers | contribute feedback to teachers | provide feedback to teachers | supply feedback to teachers

feedback aan leerkrachten geven


arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

ouderavond organiseren | oudercontact organiseren


learning by discovery | learning from observation and discovery | learning without a teacher | unsupervised learning

leren door waarneming | leren zonder leraar
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Member States are invited to: establish national plans to give structure, coherence and direction to actions to promote multilingualism, including increasing the use and presence of a variety of languages in daily life; [24] review their current arrangements for foreign language teacher training in the light of the findings of the study ‘European Profile for Language Teacher Education’; [25] review their current arrangements for early language learning in the light of best practice from across Europe; and implement the Conclusions of the Luxembourg Presidency concerning Content and Language Integrated Learning, including raising awarene ...[+++]

De lidstaten worden verzocht: nationale plannen op te stellen om structuur, samenhang en richting te geven aan acties ter bevordering van meertaligheid (inclusief de bevordering van taalverscheidenheid in het dagelijkse leven)[24]; hun maatregelen op het gebied van de opleiding van leraren vreemde talen te herzien in het licht van de resultaten van de studie ‘European Profile for Language Teacher Education’[25]; hun maatregelen op het gebied van talen leren op jonge leeftijd te herzien in het licht van de beste praktijken in heel Europa; en de conclusies van het Luxemburgse voorzitterschap in verband met Content and Language Integrate ...[+++]


Teaching as a team, observation of other teachers, and wider professional learning communities are gaining ground as powerful forms of peer collaboration, but are not yet the norm across Europe. To improve pupils' learning experience, teachers need to be able and willing to work and learn in teams – with other teachers, in multi-professional school teams and with external partners.

Lesgeven als team, andere leerkrachten observeren en bredere professionele leergemeenschappen winnen terrein als krachtige vormen van samenwerking tussen collega's, maar zijn nog niet in heel Europa de norm Om de leerervaring van leerlingen te verbeteren, moeten leerkrachten in teams kunnen en willen werken en leren — met andere leerkrachten, in multiprofessionele schoolteams en met externe partners.


the names of the observers where those observers were involved in the joint decision process in accordance with the terms and conditions of observers' participation as noted in the written arrangements.

de naam van de waarnemers indien die waarnemers betrokken waren bij het gezamenlijk besluitvormingsproces in overeenstemming met de voorwaarden voor de deelname van waarnemers, als vermeld in de schriftelijke regelingen.


15% of teachers report that they did not participate in a professional development activity over the previous year; around 50% of teachers never observe each other's classes; nearly 20% never take part in collaborative learning.

15 % van de leraren gaf aan dat zij in het afgelopen jaar geen enkele vorm van bij- of nascholing gehad hadden; ongeveer 50 % ziet nooit hoe hun collega's lesgeven; bijna 20 % neemt nooit deel aan samenwerkend leren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Teachers spent 5.5 days abroad on average for teaching: a small but constant decrease has been observed since 2000-01, when the average was 6.9 days.

Docenten brachten gemiddeld 5,5 dagen in het buitenland door om colleges te geven; er is een lichte maar constante daling waargenomen sinds 2000/2001, toen het gemiddelde 6,9 dagen bedroeg.


Such a policy should also focus on arrangements for preparing and supporting mobility, as well as recognising the learning outcomes of a period of mobility, and should promote the development of mobility for teachers and trainers, who play a key part in these arrangements.

Een dergelijk beleid moet tevens het accent leggen op de regelingen inzake voorbereiding en begeleiding van de mobiliteit, alsook erkenning van de leerresultaten van een mobiliteitsperiode, en moet de ontwikkeling van mobiliteit voor leerkrachten en opleiders, die een sleutelrol in deze regelingen spelen, bevorderen.


- by making arrangements for the temporary replacement of teachers and trainers on European mobility.

- door regelingen in te stellen voor de vervanging van leerkrachten en opleiders die deelnemen aan Europese mobiliteit.


Professor João de Deus PINHEIRO, Commissioner responsible for relations with the ACP countries and South-Africa, and United Nations High Commissioner for Human Rights, Ambassador Ayala Lasso, have signed an Administrative Arrangement in respect of a contingent of european observers in support of the United Nations Human Rights Observer Operation in Rwanda.

Professor João de Deus PINHEIRO, Commissaris verantwoordelijk voor de betrekkingen met de ACS-landen en Zuid-Afrika, en de Hoge Commissaris van de Verenigde Naties voor de Mensenrechten, Ambassadeur Ayala Lasso, hebben een administratieve regeling ondertekend met betrekking tot een contingent van Europese waarnemers voor het programma van de Verenigde Naties inzake toezicht op de naleving van de mensenrechten in Ruanda.


According to the Arrangement the European Commission, on behalf of the European Communities, will provide 40 human rights observers recruited in Member States of the European Union, for a period of up to five months.

Volgens die regeling voorziet de Europese Commissie namens de Europese Gemeenschap in 40 waarnemers uit de Lid-Staten van de Europese Unie voor het houden van toezicht op de naleving van de mensenrechten gedurende vijf maanden.


This year 54 students and 30 teachers will benefit from mobility arrangements in order to attend this course in Patras.

Dit jaar zullen 54 studenten en 30 docenten gebruik maken van de mobiliteit om aan deze cursus te Patras deel te nemen.


w