Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assault by friend
Be friendly to clients
Be friendly to customers
Be friendly to passengers
CRM
Clientele
Clients
Communicate with passengers in a friendly manner
Community customs code
Customer management
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customers
Customs legislation
Customs policy
Customs regulations
Customs treatment
Eco-friendly catering
Ecologically friendly catering
Environment-friendly
Environmentally friendly
Environmentally friendly catering
Friends of the Syrian people
Friends' Group
Group of Friends of the Syrian People
Relationship marketing
Tariff policy
Use environmental friendly materials
Use environmental friendly products
Using environmental friendly materials
Utilize environmental friendly materials

Vertaling van "Be friendly to customers " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
be friendly to clients | communicate with passengers in a friendly manner | be friendly to customers | be friendly to passengers

vriendelijk zijn tegen passagiers | vriendelijk zijn tegen reizigers


consider an environmental friendly policy while processing food | follow an environmental friendly policy while processing foods | follow an environmental friendly policy while processing food | use an environmental friendly policy while processing food

milieuvriendelijk beleid volgen bij voedselverwerking


use environmental friendly products | using environmental friendly materials | use environmental friendly materials | utilize environmental friendly materials

milieuvriendelijke materialen gebruiken


Friends' Group | Friends of the Syrian people | Group of Friends of the Syrian People

Groep Vrienden van het Syrische volk | Vrienden van het Syrische volk


eco-friendly catering | ecologically friendly catering | environmentally friendly catering

milieusparend cateringbeleid


customs regulations [ community customs code | customs legislation | customs treatment ]

douaneregelingen [ communautair douanewetboek | douanewetgeving ]


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

klantenkring [ cliënteel | clientèle | klantenbeheer | klantentevredenheid | relatie met de klant ]


tariff policy [ customs policy ]

tariefbeleid [ douanebeleid ]


environmentally friendly | environment-friendly

milieuvriendelijk


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This approach improves accessibility of user-friendly information, coordination among different levels of government and capacity that could reduce the administrative burden on both customer and provider.

Met deze aanpak wordt de toegankelijkheid van gebruikersvriendelijke informatie vergroot, wordt de coördinatie tussen verschillende overheidsniveaus bevorderd, en worden de administratieve lasten voor zowel de klant als de verstrekker verlicht.


Electricity networks have to respond to three interrelated challenges to enable a consumer-friendly and increasingly decarbonised electricity system: creating a pan-European market; integrating a massive increase of renewable energy sources; and managing interactions between millions of suppliers and customers (where increasingly households will be both), including owners of electrical vehicles.

Met betrekking tot elektriciteitsnetten moeten drie onderling samenhangende uitdagingen worden aangepakt om een consumentvriendelijk en in toenemende mate koolstofvrij elektriciteitssysteem te creëren: de totstandbrenging van een pan-Europese markt; de integratie van een sterk gestegen aandeel hernieuwbare energiebronnen; het beheer van de interacties tussen miljoenen leveranciers en afnemers (nu steeds meer huishoudens zowel leverancier als afnemer zijn), met inbegrip van eigenaren van elektrische voertuigen.


National equality bodies could play an important role[34] in helping to make complaints processes more ‘customer-friendly’ and to facilitate the reporting of discrimination for victims.

Nationale gelijkheidsorganen zouden een belangrijke rol[34] kunnen spelen bij het klantvriendelijker maken van de klachtenprocedure en het voor slachtoffers gemakkelijker kunnen maken discriminatie te melden.


Electricity networks have to respond to three interrelated challenges to enable a consumer-friendly and increasingly decarbonised electricity system: creating a pan-European market; integrating a massive increase of renewable energy sources; and managing interactions between millions of suppliers and customers (where increasingly households will be both), including owners of electrical vehicles.

Met betrekking tot elektriciteitsnetten moeten drie onderling samenhangende uitdagingen worden aangepakt om een consumentvriendelijk en in toenemende mate koolstofvrij elektriciteitssysteem te creëren: de totstandbrenging van een pan-Europese markt; de integratie van een sterk gestegen aandeel hernieuwbare energiebronnen; het beheer van de interacties tussen miljoenen leveranciers en afnemers (nu steeds meer huishoudens zowel leverancier als afnemer zijn), met inbegrip van eigenaren van elektrische voertuigen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Electricity networks have to respond to three interrelated challenges to enable a consumer-friendly and increasingly decarbonised electricity system: creating a pan-European market; integrating a massive increase of renewable energy sources; and managing interactions between millions of suppliers and customers (where increasingly households will be both), including owners of electrical vehicles.

Met betrekking tot elektriciteitsnetten moeten drie onderling samenhangende uitdagingen worden aangepakt om een consumentvriendelijk en in toenemende mate koolstofvrij elektriciteitssysteem te creëren: de totstandbrenging van een pan-Europese markt; de integratie van een sterk gestegen aandeel hernieuwbare energiebronnen; het beheer van de interacties tussen miljoenen leveranciers en afnemers (nu steeds meer huishoudens zowel leverancier als afnemer zijn), met inbegrip van eigenaren van elektrische voertuigen.


Accurate, user-friendly and timely readings provided directly from the interface of customer’s choice to the customer and any third party designated by the consumer are strongly recommended since they are the key to running demand response services, taking ‘online’ energy-saving decisions and effective integration of distributed energy resources.

Een nauwkeurige, gebruiksvriendelijke en snelle uitlezing, rechtstreeks vanuit de door de klant gekozen interface naar de consument en elke door de klant aangewezen derde partij, wordt stellig aangeraden aangezien dit de sleutel is voor het activeren van dynamischevraagdiensten waarbij online-energiebesparingsbeslissingen worden genomen en decentrale energieproductie-eenheden daadwerkelijk worden geïntegreerd.


Accurate, user-friendly and timely readings provided directly from the interface of customer’s choice to the customer and any third party designated by the consumer are strongly recommended since they are the key to running demand response services, taking ‘online’ energy-saving decisions and effective integration of distributed energy resources.

Een nauwkeurige, gebruiksvriendelijke en snelle uitlezing, rechtstreeks vanuit de door de klant gekozen interface naar de consument en elke door de klant aangewezen derde partij, wordt stellig aangeraden aangezien dit de sleutel is voor het activeren van dynamischevraagdiensten waarbij online-energiebesparingsbeslissingen worden genomen en decentrale energieproductie-eenheden daadwerkelijk worden geïntegreerd.


The Commission shall ensure that the call for proposals is "customer friendly" and does not represent an insurmountable bureaucratic burden.

De Commissie zorgt ervoor dat de oproep tot het indienen van voorstellen "klantvriendelijk" is en geen onoverkomelijke bureaucratische last vormt.


National equality bodies could play an important role[34] in helping to make complaints processes more ‘customer-friendly’ and to facilitate the reporting of discrimination for victims.

Nationale gelijkheidsorganen zouden een belangrijke rol[34] kunnen spelen bij het klantvriendelijker maken van de klachtenprocedure en het voor slachtoffers gemakkelijker kunnen maken discriminatie te melden.


Banks are strongly urged to re-examine their charging structures and pursue a transparent, customer friendly, pricing policy, with particular attention to the charges for small value transactions.

Op de banken wordt een dringend beroep gedaan hun kostenstructuur te herzien en een doorzichtig, cliëntvriendelijk prijsbeleid te volgen, met speciale aandacht voor de kosten voor transacties met kleine bedragen.


w