Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AMC
Asset management company
Asset management corporation
Chief sustainability officer
Corporate finance
Corporate finance advice
Corporate finance manager
Corporate governance statement
Corporate management declaration
Corporate responsibility director
Corporate social responsibility manager
Corporate sustainability director
Finance chief
Financial administrator
Financial manager
Governance statement
IFC
International Finance Corporation
Manage corporate bank account
Manage corporate bank accounts
Managing corporate bank accounts
Oversee corporate bank accounts

Traduction de «Corporate finance manager » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
corporate finance manager | finance chief | financial administrator | financial manager

administratief en financieel directeur | financieel manager | chief financial officer | financieel directeur




corporate finance advice

ondernemingsfinancieringadvies


managing corporate bank accounts | oversee corporate bank accounts | manage corporate bank account | manage corporate bank accounts

bedrijfsrekeningen beheren


chief sustainability officer | corporate responsibility director | corporate social responsibility manager | corporate sustainability director

manager mvo | manager maatschappelijk verantwoord ondernemen | mvo-manager


corporate governance statement | corporate management declaration | governance statement

verklaring inzake corporate governance


asset management company | asset management corporation | AMC [Abbr.]

vermogensbeheerder


International Finance Corporation [ IFC ]

Internationale Financieringsmaatschappij [ IFC ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
the prevention or management of a situation where persons responsible for providing services to the firm's investment clients are directly involved in decisions about corporate finance advice on pricing to the issuer client.

een situatie te voorkomen of te beheren waarbij personen die verantwoordelijk zijn voor het verlenen van diensten aan de beleggingscliënten van de onderneming rechtstreeks betrokken zijn bij besluiten over bedrijfsfinancieringsadvies over prijsstelling aan de emissiecliënt.


In complying with its obligation to draw up a conflict of interest policy under Directive 2014/65/EU which identifies circumstances which constitute or may give rise to a conflict of interest, the investment firm should pay special attention to the activities of investment research and advice, proprietary trading, portfolio management and corporate finance business, including underwriting or selling in an offering of securities and advising on mergers and acquisitions.

Om te voldoen aan haar in Richtlijn 2014/65/EU neergelegde verplichting om een beleid inzake belangenconflicten vast te stellen dat de omstandigheden omschrijft die een belangenconflict vormen of kunnen doen ontstaan, moet de beleggingsonderneming bijzondere aandacht besteden aan onderzoek op beleggingsgebied en de verlening van beleggingsadvies, handel voor eigen rekening, vermogensbeheer en activiteiten op het gebied van bedrijfsfinanciering, met inbegrip van het overnemen of verkopen bij een aanbieding van effecten en de advisering over fusies en overnamen.


1. Investment firms which provide advice on corporate finance strategy, as set out in Section B(3) of Annex I, and provide the service of underwriting or placing of financial instruments, shall, before accepting a mandate to manage the offering, have arrangements in place to inform the issuer client of the following:

1. Beleggingsondernemingen die advies verlenen over een bedrijfsfinancieringsstrategie waarvan sprake in bijlage I, deel B, punt 3, en de dienst van overneming of plaatsing van financiële instrumenten verlenen stellen, alvorens een mandaat te aanvaarden om de aanbieding te beheren, regelingen in werking om de emissiecliënt in kennis te stellen van het volgende:


The agreement was signed by EIB Vice-President Pim Van Ballekom, and Aquafin’s Chairman, Marc van den Abeelen, and Managing Director, Luc Bossyns, in the presence of Peter Vermeiren, Managing Director for Structured and Corporate Finance of Belfius Bank NV, which has been acting as the agent for Aquafin’s long-term lenders since 1994.

Voor de EIB tekende de heer Pim Van Ballekom, Vice President en voor Aquafin tekenden de heer Marc van den Abeelen, voorzitter van de raad van bestuur en de heer Luc Bossyns, gedelegeerd bestuurder. De ondertekening gebeurde in aanwezigheid van Peter Vermeiren, managing director Structured and Corporate Finance van Belfius Bank NV dat reeds sinds 1994 optreedt als agent van de lange termijn kredietverleners van Aquafin.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In complying with its obligation to draw up a conflict of interest policy under Directive 2004/39/EC which identifies circumstances which constitute or may give rise to a conflict of interest, the investment firm should pay special attention to the activities of investment research and advice, proprietary trading, portfolio management and corporate finance business, including underwriting or selling in an offering of securities and advising on mergers and acquisitions.

Om te voldoen aan haar in Richtlijn 2004/39/EG neergelegde verplichting om een beleid inzake belangenconflicten vast te stellen dat de omstandigheden omschrijft die een belangenconflict vormen of kunnen doen ontstaan, moet de beleggingsonderneming bijzondere aandacht besteden aan onderzoek op beleggingsgebied en de verlening van beleggingsadvies, handel voor eigen rekening, vermogensbeheer en activiteiten op het gebied van bedrijfsfinanciering, met inbegrip van het overnemen of verkopen bij een aanbieding van effecten en de advisering over fusies en overnamen.


In complying with its obligation to draw up a conflict of interest policy under Directive 2004/39/EC which identifies circumstances which constitute or may give rise to a conflict of interest, the investment firm should pay special attention to the activities of investment research and advice, proprietary trading, portfolio management and corporate finance business, including underwriting or selling in an offering of securities and advising on mergers and acquisitions.

Om te voldoen aan haar in Richtlijn 2004/39/EG neergelegde verplichting om een beleid inzake belangenconflicten vast te stellen dat de omstandigheden omschrijft die een belangenconflict vormen of kunnen doen ontstaan, moet de beleggingsonderneming bijzondere aandacht besteden aan onderzoek op beleggingsgebied en de verlening van beleggingsadvies, handel voor eigen rekening, vermogensbeheer en activiteiten op het gebied van bedrijfsfinanciering, met inbegrip van het overnemen of verkopen bij een aanbieding van effecten en de advisering over fusies en overnamen.


Measures to improve structural and operational processes consisted in the appointment of a Risk Review Committee to conduct a comprehensive analysis of all the group’s risks, the establishment of an independent risk register area to assess operational risks and the setting up of risk management units in the corporate banking and real estate financing business areas.

Maatregelen ter verbetering van de ontwikkelings- en bedrijfsprocessen bestonden uit de instelling van een „risk review”-comité voor een overkoepelende analyse van alle concernrisico's, het opzetten van een zelfstandige afdeling concernrisicoregistratie voor de beoordeling van operationele risico's en de instelling van eenheden voor risicobeheer in de segmenten „zakelijke klanten” en „vastgoedfinanciering”. Voorts is er een projectteam ingesteld voor de consequente structurering van kritiekpunten in onderzoeksrapporten en de afhandeling ervan. Bestaande kredieten die een aanmerkelijk risico vormen, worden voor een betere risicobeoordelin ...[+++]


The paper proposes policy priorities in response to six major challenges facing CDDCs: Addressing commodity dependence as a priority at national and international level; coping with price decline; managing commodity risks and accessing finance; diversifying around traditional commodities; successfully integrating with the international trading system; and enhancing sustainable corporate practices and investments in CDDCs.

Dit document bevat voorstellen voor beleidsprioriteiten in reactie op de zes grootste uitdagingen waar de BPAOL's voor staan: het aanpakken van de afhankelijkheid van basisproducten op nationaal en internationaal niveau; het verwerken van de prijsdalingen; beheersing van de risico's die aan basisproducten verbonden zijn en toegang tot financiering; diversificatie rond traditionele basisproducten; succesvolle integratie in het internationale handelsstelsel; en stimulering van duurzame ondernemingspraktijken en investeringen in de BPAOL's.


The main lines of action for that purpose emphasise developing national and international commodity strategies, coping with long term price decline, managing commodity risks and accessing finance, diversifying around traditional commodities, successfully integrating with the international trading system, and enhancing sustainable corporate practices and investments in commodity dependent developing countries.

Acties die met dat doel worden ondernomen, moeten voornamelijk worden gericht op: het aanpakken van de afhankelijkheid van basisproducten op nationaal en internationaal niveau, het verwerken van de prijsdalingen, beheersing van de risico's die aan basisproducten verbonden zijn en toegang tot financiering, diversificatie van traditionele basisproducten, succesvolle integratie in het internationale handelsstelsel, en stimulering van duurzame ondernemingspraktijken en investeringen in de ontwikkelingslanden die van basisproducten afhankelijk zijn.


7. Points to the need to define the management structure of ICANN, an essential issue in order to guarantee the best possible results for its work; calls for the budgetary and financing arrangements for ICANN to be defined clearly and transparently to facilitate annual monitoring and guarantee its future viability, irrespective of the fact that ICANN is managed privately; considers that there should also be a transparent membership process when the corporation is being ...[+++]

7. wijst erop dat de beheersstructuur van de ICANN duidelijk moet worden omschreven, willen haar werkzaamheden tot een optimaal resultaat leiden; dringt aan op een duidelijke en transparante definitie van het begrotings- en financieringssysteem van de ICANN, zodat de voortgang per jaar kan worden beoordeeld en de toekomstige levensvatbaarheid wordt gewaarborgd, ongeacht of de ICANN particulier wordt beheerd of niet; dringt er verder op aan dat er een transparante methode voor de toetreding van leden komt wanneer dit orgaan wordt samengesteld;


w