Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Front crash
Front end developer
Front end processor
Front-end
Front-end IC
Front-end collision
Front-end integrated circuit
Front-end line
Front-end processor
Frontal impact
Head-on collision
Implement front-end website design
UI programmer
User interface developer
User interface developers

Traduction de «Front-end collision » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
front crash | frontal impact | front-end collision | head-on collision

frontale botsing


front end processor | front-end processor

berichtenuitwisselingseenheid | front-end computer


front-end IC | front-end integrated circuit

front-end geïntegreerde schakeling




implement front-end website design

ontwikkeling van gebruikersdeel van websites implementeren | websites ontwikkelen | ontwikkeling van front-endwebsites implementeren | ontwikkeling van websites implementeren


UI programmer | user interface developers | front end developer | user interface developer

usability engineer | user interface designer | front end developer | user interface developer
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
With regard to collisions between lorries and cars, Community legislation already lays down requirements for the rear end, side guard and front of heavy goods vehicles in order to limit underrun by cars, [28] and greater protection of occupants can be obtained by introducing energy absorption criteria.

Wat betreft botsingen tussen vrachtwagens en auto's zijn in de communautaire wetgeving reeds voorschriften opgenomen voor de achterzijde, de zijdelingse beschermingsinrichtingen en de voorzijde van vrachtwagens, om het klemrijden van auto's te beperken [28], en de bescherming van de inzittenden kan nog verder verbeterd worden door het invoeren van criteria voor energieabsorptie.


With regard to collisions between lorries and cars, Community legislation already lays down requirements for the rear end, side guard and front of heavy goods vehicles in order to limit underrun by cars, [28] and greater protection of occupants can be obtained by introducing energy absorption criteria.

Wat betreft botsingen tussen vrachtwagens en auto's zijn in de communautaire wetgeving reeds voorschriften opgenomen voor de achterzijde, de zijdelingse beschermingsinrichtingen en de voorzijde van vrachtwagens, om het klemrijden van auto's te beperken [28], en de bescherming van de inzittenden kan nog verder verbeterd worden door het invoeren van criteria voor energieabsorptie.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Front-end collision' ->

Date index: 2021-12-16
w