Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with their dissertation
Assist students in their learning
Assist students with their dissertation
Assist students with their enrolment
Assisting students in their learning
Assisting students with enrolment
Assisting students with their dissertation
Assists students with enrolment
Coach students
Help students in their learning
Help students with enrolment
Help students with their dissertation

Traduction de «Help students in their learning » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
assisting students in their learning | coach students | assist students in their learning | help students in their learning

studenten bijstaan bij het leren


aid students with their dissertation | assisting students with their dissertation | assist students with their dissertation | help students with their dissertation

studenten helpen bij hun dissertatie | studenten helpen bij hun doctoraat | studenten helpen bij hun proefschrift | studenten helpen bij hun scriptie


assisting students with enrolment | assists students with enrolment | assist students with their enrolment | help students with enrolment

studenten helpen bij hun inschrijving
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2.4 The school consultation responses called for a more flexible learning environment that helps students develop a range of competencies, while retaining a grounding in basic skills.

2.4 In de reacties op de raadpleging over scholen werd aangedrongen op een flexibeler leeromgeving, die ertoe bijdraagt dat de leerlingen uiteenlopende competenties verwerven, waarbij de verwerving van basisvaardigheden behouden blijft.


To help students and education providers assess the relevance of learning offers, the Commission plans to propose as a first step in 2017 an initiativeon tertiary graduate tracking to support Member States in improving information on how graduates progress on the labour market.

Om studenten en onderwijsaanbieders te helpen de relevantie van het opleidingsaanbod te beoordelen, is de Commissie van plan als eerste stap in 2017 een initiatief voor het volgen van afgestudeerden van het tertiair onderwijs voor te stellen om betere informatie te verzamelen over de manieren waarop afgestudeerden zich ontwikkelen op de arbeidsmarkt.


The available information on the performance of higher education institutions focuses mainly on research-intensive universities, and thus covers only a very small proportion of Europe’s higher education institutions[29]: it is essential to develop a wider range of analysis and information, covering all aspects of performance - to help students make informed study choices, to enable institutions to identify and develop their strengths, and to support policy-makers in their strategic choices on the reform of higher ...[+++]

De beschikbare informatie over de prestaties van hogeronderwijsinstellingen is vooral gericht op universiteiten waar intensief onderzoek wordt verricht en bestrijkt daarom slechts een zeer klein deel van de Europese hogeronderwijsinstellingen[29]: er is behoefte aan meer analyse en informatie die alle prestatieaspecten omvat om studenten te helpen met kennis van zaken een studiekeuze te maken, om instellingen in staat te stellen hun sterke punten te identificeren en te ontwikkelen en om beleidmakers te ondersteunen bij hun strategische keuzen met het oog op de hervorming van de ho ...[+++]


To help students and education providers assess the relevance of learning offers, the Commission will propose in 2017 an initiative on tertiary graduate tracking to improve information on how graduates progress on the labour market.

Om studenten en onderwijsaanbieders te helpen de relevantie van aangeboden studierichtingen te beoordelen, zal de Commissie in 2017 een initiatief voorstellen voor het volgen van afgestudeerden uit het hoger onderwijs om de informatie over hoe het hun vergaat op de arbeidsmarkt te verbeteren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A revision of the Europass Framework, offering people better and easier-to-use tools to present their skills and get useful real-time information on skills needs and trends which can help with career and learning choices.

Een herzien Europass-kader, dat mensen betere en eenvoudiger te gebruiken instrumenten zal bieden om hun vaardigheden onder de aandacht te brengen en nuttige realtime-informatie te vinden over de behoefte aan vaardigheden en trends, zodat ze betere keuzes kunnen maken op het gebied van loopbaan en opleiding.


46. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

46. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hen te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, hetgeen jongeren in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij zelfstandig lerenden worden die kunnen inspelen op de ingrijpende veranderingen op de arbeidsmarkt;


13. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

13. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hun te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, wat leerlingen in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij autonome leerlingen worden die in staat zijn in te spelen op de i ...[+++]


47. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

47. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hen te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, hetgeen jongeren in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij zelfstandig lerenden worden die kunnen inspelen op de ingrijpende veranderingen op de arbeidsmarkt;


22. Calls for the correct implementation of the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) and the Diploma Supplement in the EHEA, as key tools linked to student workload and learning outcomes, in order to facilitate mobility and help students compile their academic and extracurricular achievements;

22. pleit voor de correcte tenuitvoerlegging van het Europees systeem voor het verzamelen en overdragen van studiepunten (ECTS) en het diplomasupplement in de EHOR, als essentiële hulpmiddelen die gekoppeld zijn aan de werklast van de studenten en studieresultaten, om de mobiliteit te vergemakkelijken en studenten te helpen hun academische en extracurriculaire prestaties op één plek onder te brengen;


22. Calls for the correct implementation of the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) and the Diploma Supplement in the EHEA, as key tools linked to student workload and learning outcomes, in order to facilitate mobility and help students compile their academic and extracurricular achievements;

22. pleit voor de correcte tenuitvoerlegging van het Europees systeem voor het verzamelen en overdragen van studiepunten (ECTS) en het diplomasupplement in de EHOR, als essentiële hulpmiddelen die gekoppeld zijn aan de werklast van de studenten en studieresultaten, om de mobiliteit te vergemakkelijken en studenten te helpen hun academische en extracurriculaire prestaties op één plek onder te brengen;


w