Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise customers on photography
Advise on consumer rights
Advising a customer on photography
Advising customers on photography
Aid for victims
Customized help menu
Give aid to customers with hair problems
Help customers on photography
Help customers with hair issues
Help customers with hair problem
Help customers with hair problems
Help for victims
Help with customer rights
Instruct on consumer rights
Instruct on customer rights
Specific help menu
Victims' rights

Vertaling van "Help with customer rights " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
help with customer rights | instruct on consumer rights | advise on consumer rights | instruct on customer rights

advies geven over de rechten van de consument | raad geven over de rechten van de consument | advies geven over consumentenrechten | adviseren over de rechten van de consument


help customers with hair issues | help customers with hair problem | give aid to customers with hair problems | help customers with hair problems

klanten helpen met haarproblemen


advising customers on photography | help customers on photography | advise customers on photography | advising a customer on photography

klanten adviseren over fotografie | klanten advies geven over fotografie | klanten raad geven over fotografie


customized help menu | specific help menu

gebruikergericht helpmenu


help for victims [ aid for victims | victims' rights ]

slachtofferhulp [ hulp aan de slachtoffers | rechten van de slachtoffers ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The report – due on 8 May – will set out a series of initiatives to help make these rights a reality, as part of the 2013 European Year of Citizens.

In het verslag, dat op 8 mei moet verschijnen, zal in het kader van het Europees Jaar van de burger 2013 een reeks initiatieven worden voorgesteld om deze rechten te realiseren.


(67) In order to improve the transparency of retail prices for roaming services and to help roaming customers make decisions on the use of their mobile devices while abroad, providers of mobile communication services should supply their roaming customers with information free of charge on the roaming charges applicable to them when using roaming services in a visited Member State.

(67) Om de transparantie van de retailtarieven voor roamingdiensten te vergroten en roamende klanten te helpen om te beslissen hoe zij hun mobiele toestellen in het buitenland gebruiken, moeten de leveranciers van mobiele-communicatiediensten hun roamende klanten kosteloos informatie aanbieden over de roamingtarieven die voor hen gelden wanneer zij in de door hen bezochte lidstaat gebruik maken van roamingdiensten.


(67) In order to improve the transparency of retail prices for the use of roaming services and to help roaming customers make decisions on the use of their mobile telephones while abroad, when travelling both within and outside the Union, providers of mobile telephony services should enable their roaming customers easily to obtain information free of charge on the roaming charges applicable to them when using roaming services in a ...[+++]

(67) Om de transparantie van de retailtarieven voor het gebruik van roamingdiensten te vergroten en roamende klanten te helpen om te beslissen hoe zij hun mobiele telefoon in het buitenland gebruiken tijdens verplaatsingen binnen en buiten de Unie, moeten de leveranciers van mobiele-telefoniediensten hun roamende klanten in staat stellen om gemakkelijk en kosteloos informatie te verkrijgen over de roamingtarieven die voor hen gelden wanneer zij in het door hen bezochte land gebruikmaken van roamingdiensten.


(67) In order to improve the transparency of retail prices for making and receiving regulated roaming calls within the Union and to help roaming customers make decisions on the use of their mobile telephones while abroad, providers of mobile telephony services should enable their roaming customers easily to obtain information free of charge on the roaming charges applicable to them when making or receiving voice calls in a visited Member State.

(67) Om de transparantie van de retailtarieven voor het initiëren en ontvangen van gereguleerde roaminggesprekken binnen de Unie te vergroten en roamende klanten te helpen om te beslissen hoe zij hun mobiele telefoon in het buitenland gebruiken, moeten de leveranciers van mobieletelefoniediensten hun roamende klanten in staat stellen om gemakkelijk en kosteloos informatie te verkrijgen over de roamingtarieven die voor hen gelden wanneer zij in de door hen bezochte lidstaat telefoongesprekken initiëren of ontvangen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In March 2011, the Court ruled in the Test-Achats case that different premiums for men and women constitute sex discrimination (MEMO/11/123) and, In November 2011, that ordering an internet service provider to install a filtering system to prevent an infringement of intellectual property rights would infringe customers' rights to receive and send information (Scarlet v. SABAM case).

In maart 2011 heeft het Hof in de zaak Test-Aankoop geoordeeld dat verschillende premies voor mannen en vrouwen een discriminatie op grond van geslacht vormen (MEMO/11/123), en in november 2011 dat het aan een internetprovider opgelegde bevel om een filtersysteem in te voeren om een inbreuk op intellectuele-eigendomsrechten te voorkomen een inbreuk zou kunnen vormen op het recht van klanten om informatie te ontvangen en te verzenden (zaak Scarlet tegen SABAM).


They shall be given in clear and comprehensible language and shall not include non-contractual barriers to the exercise of the customers' rights, for example excessive contractual documentation.

Zij zijn gesteld in duidelijke en begrijpelijke taal en bevatten geen niet-contractuele belemmeringen voor het uitoefenen van de rechten van klanten, zoals overdreven contractuele documentatie.


The programme has a budget of EUR 322.8 million over a period of six years and its aim is to help the customs administrations of the participating countries to encourage legitimate exchanges, to simplify and speed up customs procedures and to ensure the safety and security of citizens and the financial interests of the Community.

Aan het programma wordt een budget toegekend van 322,8 miljoen euro over een periode van zes jaar. Het programma heeft ten doel de douanediensten van de deelnemende landen te helpen de legitimiteit van het handelsverkeer te bevorderen, de douaneprocedures te vereenvoudigen en te versnellen, en de veiligheid en de bescherming van de burgers en van de financiële belangen van de Gemeenschap te waarborgen.


In order to help create the right climate for democratic elections, the EU urges the Togolese Authorities to refrain from arbitrarily detaining opposition activists, to clarify the situation of those detained, and to ensure the effective enjoyment of the right to expression.

Om bij te dragen tot het klimaat dat nodig is voor democratische verkiezingen, dringt de EU er bij de Togolese autoriteiten op aan zich van willekeurige detentie van activisten van de oppositie te onthouden, opheldering te verschaffen over de situatie van degenen die gearresteerd zijn en de daadwerkelijke uitoefening van de vrijheid van meningsuiting te waarborgen.


As far as transparency is concerned, the study indicates that: - 68% of bank branches surveyed provided no written information on their cross-border money transfer services; - 2% provided a general leaflet about cross-border payments; - 5% handed out brochures containing more specific information which could help the customer to find the most suitable transfer method; - less than 4% had available brochures with specific information on both transfer services and their prices; - another 21% provided some written information on price ...[+++]

Wat betreft de doorzichtigheid blijkt uit het onderzoek dat : - 68 % van de onderzochte bijkantoren van banken geen schriftelijke informatie over hun grensoverschrijdende betalingsdiensten verstrekt; - 2 % een algemene folder over grensoverschrijdende betalingen beschikbaar stelt; - 5 % brochures verstrekt met meer gedetailleerde informatie, die de consument van nut kan zijn om de meest geschikte overboekingsmethode te bepalen; - minder dan 4 % brochures ter beschikking heeft met gedetailleerde informatie over zowel de overboekingsdiensten als de prijzen daarvan; - nog eens 21 % enige schriftelijke informatie over prijzen verstrekt.


1.2. Quality of available written information With regard to the quality of available written information, the study indicates that: - 28% of bank branches provided appropriate written information on the different transfer methods available, which would help the customer make a reasoned choice; - 35% of bank branches provided appropriate written information on the cost associated with carrying out a remote cross-border payment; - 21% of branches provided appropriate written indications on the time for execution of cross-border payme ...[+++]

1.2. Kwaliteit van de beschikbare schriftelijke informatie Ten aanzien van de kwaliteit van de beschikbare schriftelijke informatie wijst de studie uit dat: - 28% van de bankkantoren adequate schriftelijke informatie verstrekten over de verschillende beschikbare overschrijvingsmethoden, aan de hand waarvan de consumenten een beredeneerde keuze konden doen; - 35% van de kantoren adequate schriftelijke informatie verstrekten over de kosten van de uitvoering van een betaling op afstand tussen Lid-Staten; - 21% van de kantoren adequate schriftelijke informatie verstrekten over de termijnen voor de uitvoering van grensoverschrijdende betali ...[+++]


w