Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Action plan
Compile improvement actions
Develop improvement actions
Develop preventive actions
Finding improvement opportunities
Identification of process improvements
Identify improvement actions
Identify improvement opportunities
Identify preventive action
Identify preventive actions
Identify process improvements
Identifying action identification
Identifying preventive action
Improvement action
Improvement activity
Improvement plan
TAPAS

Traduction de «Identify improvement actions » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
compile improvement actions | identifying action identification | develop improvement actions | identify improvement actions

verbeteringsmaatregelen identificeren | verbeteringsmaatregelen nemen


finding improvement opportunities | identify improvement opportunities | identification of process improvements | identify process improvements

procesverbeteringen identificeren | procesverbeteringen vaststellen


identify preventive action | identifying preventive action | develop preventive actions | identify preventive actions

preventieve maatregelen identificeren | preventieve maatregelen voorstellen


improvement action (nom neutre) | improvement activity (nom neutre)

verbeteringsactie (nom féminin)


Community action programme for improving the efficiency of electricity use

Communautair actieprogramma ten behoeve van een efficiënter elektriciteitsgebruik


technical action plan for improving agricultural statistics | TAPAS [Abbr.]

technisch actieplan voor de verbetering van de landbouwstatistiek | TAPAS [Abbr.]


Fourth action plan to improve the transfer of information between European languages

Vierde actieprogramma voor de verbetering van de overdracht van informatie tussen de Europese talen


action plan (nom neutre) | improvement plan (nom neutre)

actieplan (nom neutre) | verbeteringsplan (nom neutre)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
283. Regrets that out of the 677 improvement actions originally identified for the European statistical system during the external peer reviews carried out in 2006-2008, only 71 % were completed by 2012; notes that part of the remaining improvement actions are already outdated and that the speed of their implementation is stalling; therefore welcomes the plans for a new set of peer reviews to start in 2013, including the publication of the full list of the remaining actions and the schedule for their implementation; emphasises the ...[+++]

283. betreurt dat van de 677 verbeteringsacties die oorspronkelijk tijdens de externe peer reviews van 2006-2008 voor het Europees statistisch systeem waren geïdentificeerd, slechts 71% in 2012 is voltooid; merkt op dat een deel van de resterende verbeteringsacties al achterhaald is en dat de snelheid van de tenuitvoerlegging ervan terugloopt; is daarom tevreden met de plannen voor een nieuwe reeks peer reviews die van start moet gaan in 2013, inclusief de publicatie van de volledige lijst van de resterende acties en het tijdschema voor de tenuitvoerlegging ervan; benadrukt dat het belangrijk is bij de tenuitvoerlegging van de nieuwe ...[+++]


283. Regrets that out of the 677 improvement actions originally identified for the European statistical system during the external peer reviews carried out in 2006-2008, only 71 % were completed by 2012; notes that part of the remaining improvement actions are already outdated and that the speed of their implementation is stalling; therefore welcomes the plans for a new set of peer reviews to start in 2013, including the publication of the full list of the remaining actions and the schedule for their implementation; emphasises the ...[+++]

283. betreurt dat van de 677 verbeteringsacties die oorspronkelijk tijdens de externe peer reviews van 2006-2008 voor het Europees statistisch systeem waren geïdentificeerd, slechts 71% in 2012 is voltooid; merkt op dat een deel van de resterende verbeteringsacties al achterhaald is en dat de snelheid van de tenuitvoerlegging ervan terugloopt; is daarom tevreden met de plannen voor een nieuwe reeks peer reviews die van start moet gaan in 2013, inclusief de publicatie van de volledige lijst van de resterende acties en het tijdschema voor de tenuitvoerlegging ervan; benadrukt dat het belangrijk is bij de tenuitvoerlegging van de nieuwe ...[+++]


47. Notes the increasing incidence of trade restrictions and distortions of competition in trade in RM; calls on the Commission to consistently monitor and address on regional, multi- and bilateral levels the issue of export and import restrictions; trade-distorting measures with regard to industrial RM and particularly CRM must be fully investigated and could lead to further legal steps within the WTO framework; calls on the WTO to monitor closely the impact of import and export restrictions and, in this connection, supports the creation in the WTO of a monitoring tool on tariff and non-tariff barriers to trade on RM and REE and the setting-up in the G20 of a ‘Raw Materials and Rare Earths Stability Board’; calls on the Commission to m ...[+++]

47. wijst erop dat de handel in grondstoffen steeds vaker met beperkingen en concurentieverstoringen te maken heeft; verzoekt de Commissie de kwestie van export- en handelsbeperkingen op regionaal, multilateraal en bilateraal niveau stelselmatig in de gaten te houden en aan te kaarten; handelsverstorende maatregelen ten aanzien van industriegrondstoffen, en in het bijzonder kritieke grondstoffen, moeten diepgaand worden onderzocht en zouden tot verdere juridische stappen in WTO-kader kunnen leiden; verzoekt de WTO de impact van import- en exportbeperkingen aan een nauw onderzoek te onderwerpen, en steunt in dit verband de oprichting in WTO-kader van een monitoringinstrument voor tarifaire en non-tarifaire belemmeringen voor de handel in ...[+++]


47. Notes the increasing incidence of trade restrictions and distortions of competition in trade in RM; calls on the Commission to consistently monitor and address on regional, multi- and bilateral levels the issue of export and import restrictions; trade-distorting measures with regard to industrial RM and particularly CRM must be fully investigated and could lead to further legal steps within the WTO framework; calls on the WTO to monitor closely the impact of import and export restrictions and, in this connection, supports the creation in the WTO of a monitoring tool on tariff and non-tariff barriers to trade on RM and REE and the setting-up in the G20 of a 'Raw Materials and Rare Earths Stability Board'; calls on the Commission to m ...[+++]

47. wijst erop dat de handel in grondstoffen steeds vaker met beperkingen en concurentieverstoringen te maken heeft; verzoekt de Commissie de kwestie van export- en handelsbeperkingen op regionaal, multilateraal en bilateraal niveau stelselmatig in de gaten te houden en aan te kaarten; handelsverstorende maatregelen ten aanzien van industriegrondstoffen, en in het bijzonder kritieke grondstoffen, moeten diepgaand worden onderzocht en zouden tot verdere juridische stappen in WTO-kader kunnen leiden; verzoekt de WTO de impact van import- en exportbeperkingen aan een nauw onderzoek te onderwerpen, en steunt in dit verband de oprichting in WTO-kader van een monitoringinstrument voor tarifaire en non-tarifaire belemmeringen voor de handel in ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It outlines objectives and identifies the action needed to improve the quality of vocational training and make it more accessible and relevant to the needs of the labour market.

Hierin worden doelstellingen omschreven en worden de maatregelen genoemd die nodig zijn om de kwaliteit en de toegankelijkheid van beroepsopleidingen te verbeteren en de opleidingen beter af te stemmen op de behoeften van de arbeidsmarkt.


The Commission is already working with the EIB and the International Maritime Organisation to identify pilot actions to improve cooperation between maritime sectors in the Mediterranean.

De Commissie werkt reeds samen met de EIB en de Internationale Maritieme Organisatie om te bepalen met welke proefmaatregelen de samenwerking tussen maritieme sectoren in het Middellandse Zeegebied kan worden verbeterd.


The Action Plan identified 13 actions with a focus on (1) improving the information chain by developing integrated environment health information; (2) filling the knowledge gap by strengthening research on environment health and identifying emerging issues; (3) reviewing and adjusting risk reduction policy and improving communication.

In het actieplan waren 13 maatregelen aangegeven, met het accent op (1) het verbeteren van de informatieketen door de ontwikkeling van geïntegreerde milieu- en gezondheidsinformatie; (2) het dichten van de kenniskloof door uitbreiding van onderzoek naar milieu en gezondheid en het aanduiden van nieuwe probleemgebieden; (3) het evalueren en aanpassen van het beleid inzake risicovermindering en het verbeteren van de communicatie.


This Communication responds to these requests, identifies the actions to remove barriers to further investment, and highlights the need for sustained political commitment to improve the effective use of ICTs in the Union.

Met deze mededeling wordt aan dit verzoek tegemoetgekomen, wordt een inventaris gemaakt van de activiteiten die nodig zijn om de belemmeringen voor nieuwe investeringen uit de weg te ruimen en wordt de aandacht gevestigd op de noodzaak van een permanente politieke bereidheid om het gebruik van ICT in de Unie doeltreffender te maken.


Three main strands of action were identified: improving health information; establishing a rapid response mechanism; and tackling health determinants.

Er werden drie actie-elementen aangegeven: verbeteren van de informatie, snel reageren op bedreigingen en het aanpakken van gezondheidsdeterminanten.


As has been identified in the Commission's contributions to both the European Council meeting on 19 March 2004 and to the implementation of the European Security Strategy as regards the fight against terrorism, the first step towards improving action in this field is to improve co-ordination between all the services involved in the fight against terrorism within the Council structures.

Zoals in de bijdragen van de Commissie aan de Europese Raad van 19 maart 2004 en aan de tenuitvoerlegging van de Europese Veiligheidsstrategie met betrekking tot de terrorismebestrijding al is aangegeven, moet de eerste stap naar een verbetering op dit gebied erin bestaan de coördinatie tussen alle diensten die binnen de Raad bij de terrorismebestrijding betrokken zijn, te verbeteren.


w