Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commodity market
Events and promotion assistant
Financial Market Promotion Act
Implement event marketing for promotional campaigns
Labour Market Promotion Act
Market
Market garden worker
Market promotion
Market yourself as a freelancer
Market yourself effectively
Marketing promotion assistant
Plan event marketing for promotional campaigns
Planning event marketing for promotional campaigns
Promote yourself
Promotion assistant
Promotion of Europe
Promotion of the European idea
Promotions assistant
Self promotion
Timetable event marketing for promotional campaigns

Traduction de «Market promotion » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Labour Market Promotion Act

wet inzake werkgelegenheidssteun


market promotion

afzetbevordering | bevordering van de handel


marketing promotion assistant | promotions assistant | events and promotion assistant | promotion assistant

promotieassistente | promotiemedewerkster | promotieassistent | promotiemedewerker


Financial Market Promotion Act

wet voor de bevordering van de kapitaalmarkt


implement event marketing for promotional campaigns | timetable event marketing for promotional campaigns | plan event marketing for promotional campaigns | planning event marketing for promotional campaigns

evenementmarketing voor reclamecampagnes plannen


market yourself as a freelancer | market yourself effectively | promote yourself | self promotion

aan zelfpromotie doen | zichzelf promoten






Market garden worker

medewerker in kwekerij voor directe doorverkoop


promotion of the European idea [ promotion of Europe ]

promotie van de Europese gedachte [ Europa-promotie ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
These programmes will support the development and improvement of systems of vocational training, assistance with integration and the reintegration of unemployed workers into the labour market by giving priority to a preventative approach, the implementation of pathways of integration and support for local employment initiatives, promoting the participation of women in the labour market, combating gender discrimination and promoting the integration of the disadvantaged into the market, promoting the business spirit and life-long traini ...[+++]

Deze programma's zijn gericht op steun voor de ontwikkeling en verbetering van beroepsgerichte scholing, steun voor intreding en herintreding van werklozen op de arbeidsmarkt met prioriteit voor een preventieve aanpak door het opzetten van instroomtrajecten en steun voor lokale werkgelegenheidsinitiatieven, een grotere participatie van vrouwen op de arbeidsmarkt, bestrijding van discriminatie wegens geslacht en bevordering van de instroom van achterstandsgroepen op de arbeidsmarkt, bevordering van de ondernemingsgeest en levenslang leren voor werknemers.


By ensuring that national competition authorities can act effectively, the Commission's proposal aims to contribute to the objective of a genuine Single Market, promoting the overall goal of competitive markets, jobs and growth.

Door ervoor te zorgen dat de nationale mededingingsautoriteiten doeltreffend kunnen optreden, moet het voorstel van de Commissie bijdragen tot een waarachtige eengemaakte markt en worden de algemene doelstellingen van concurrerende markten, banen en groei bevorderd.


99. Calls on the Member States to ensure that, in addition to promoting the creation of quality jobs, the labour market reforms are designed to reduce segmentation, bring vulnerable groups into the labour market, promote gender equality, reduce in-work poverty and provide adequate social protection for all workers, including the self-employed;

99. verzoekt de lidstaten ervoor te zorgen dat hun hervormingen van de arbeidsmarkt gericht zijn op het stimuleren van hoogwaardige werkgelegenheid, het terugdringen van segmentering, het bevorderen van de integratie van kwetsbare groepen in de arbeidsmarkt, het bevorderen van gendergelijkheid, het verminderen van armoede onder werkenden en het garanderen van gepaste sociale bescherming aan alle werkenden, ook zelfstandigen;


47. Is concerned that labour market reforms in many Member States have not managed to decrease the level of precarious jobs; observes that 50 % of jobs created in 2014 were temporary jobs; notes that, according to the Commission, in-work poverty persists, and that for 50 % of all job seekers, securing employment is not enough to lift them out of poverty, nor does it raise productivity; calls on the Member States to make job quality a priority and to address labour market segmentation; calls on the Member States to ensure that labour market reforms are aimed at – as well as promoting ...[+++]

47. is bezorgd dat de arbeidsmarkthervormingen in veel lidstaten niet hebben geleid tot een verlaging van het aantal onzekere banen; merkt op dat 50 % van de banen die in 2014 zijn gecreëerd, tijdelijke banen waren; merkt op dat er volgens de Commissie, nog steeds werkenden armen zijn, en dat voor 50 % van alle werkzoekenden het vinden van een baan onvoldoende is om aan armoede te ontkomen, of om de productiviteit te verhogen; dringt er bij de lidstaten op aan om van hoogwaardige werkgelegenheid een prioriteit te maken en segmentering van de arbeidsmarkt aan te pakken; verzoekt de lidstaten ervoor te zorgen dat hun hervormingen van d ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
35. Calls for Member States to set up National Task Forces on Youth to ensure a stronger coherence between the educational system and the labour market, promoting a stronger and shared responsibility between government, employers and individuals for investing in skills; calls for the Member States to provide advisory bodies at all schools to help smooth the transition from education to the labour market and promote cooperation between public and private actors;

35. verzoekt de lidstaten nationale task forces voor jongeren in te stellen teneinde de samenhang tussen het onderwijsstelsel en de arbeidsmarkt te bevorderen en tussen de overheid, werkgevers en individuen een grotere, gedeelde verantwoordelijkheid voor het investeren in vaardigheden aan te moedigen; verzoekt de lidstaten in alle scholen te voorzien in adviesorganen om de overgang van school naar werk zo vlot mogelijk te laten verlopen en samenwerking tussen publieke en private actoren te stimuleren;


35. Calls for Member States to set up National Task Forces on Youth to ensure a stronger coherence between the educational system and the labour market, promoting a stronger and shared responsibility between government, employers and individuals for investing in skills; calls for the Member States to provide advisory bodies at all schools to help smooth the transition from education to the labour market and promote cooperation between public and private actors;

35. verzoekt de lidstaten nationale task forces voor jongeren in te stellen teneinde de samenhang tussen het onderwijsstelsel en de arbeidsmarkt te bevorderen en tussen de overheid, werkgevers en individuen een grotere, gedeelde verantwoordelijkheid voor het investeren in vaardigheden aan te moedigen; verzoekt de lidstaten in alle scholen te voorzien in adviesorganen om de overgang van school naar werk zo vlot mogelijk te laten verlopen en samenwerking tussen publieke en private actoren te stimuleren;


ensuring that customers benefit through the efficient functioning of their national market, promoting effective competition and helping to ensure consumer protection.

ervoor zorgen dat afnemers baat hebben bij een efficiënte werking van hun nationale markt, bevorderen van daadwerkelijke mededinging en bijdragen tot het waarborgen van consumentenbescherming.


That being said, we do not share the rapporteur’s underlying philosophy regarding the concept of ‘consumer’ and consumer protection, from the perspective of completing the internal market, promoting the entrepreneurial spirit, and attempting to create a ‘consumer’ culture in those countries via a market economy approach. Such a philosophy severs the cultural roots that were in place before the transition, when a person’s value was not measured by their capacity for consumption.

We zijn het overigens hoe dan ook niet eens met de onderliggende filosofie van de rapporteur met betrekking tot de begrippen "consument" en "consumentenbescherming", of je deze zaken nu bekijkt vanuit het perspectief van de voltooiing van de interne markt en het bevorderen van de ondernemingsgeest, of uitgaat van het idee dat het binnen het kader van de markteconomie wenselijk is in de nieuwe landen een consumptiecultuur te bevorderen. Op die wijze breek je met de cultuur zoals die in deze landen vóór de overgang bestond, een cultuur waarin mensen niet werden gelijkgesteld met "consumenten".


The aid is directed at reducing long-term unemployment, encouraging the integration of disadvantaged groups into the job market, promoting education and training, developing adaptability and enterprise, and promoting equality between men and women.

De steun is bedoeld om langdurige werkloosheid te bestrijden, de integratie van kansarme groepen op de arbeidsmarkt te stimuleren, scholing en onderwijs aan te moedigen, aanpassingsvermogen en ondernemingsgeest te ontwikkelen en tenslotte de gelijkheid tussen vrouwen en mannen te bevorderen.


Topics often raised include: preparing for entry into the knowledge society by recognising the vital role of lifelong learning and the acquisition of skills; incorporating mobility and career pathways into discussions on working conditions; active ageing; promoting equal opportunities; taking into consideration employment and wider access to the labour market, promoting sustainable development; incorporating quality as a factor in global performance both in aspects of work organisation and in health and safety, and also worker in ...[+++]

Enkele vaak genoemde thema's zijn: de voorbereiding op de intrede in de kennismaatschappij door erkenning van de sleutelrol van het levenslang leren en van het verwerven van kennis en vaardigheden; de integratie van mobiliteit en carrièreverloop in de discussie over de arbeidsvoorwaarden; het actief ouder worden; de bevordering van gelijke kansen; het rekening houden met de werkgelegenheid en verbeterde toegang tot de arbeidsmarkt; het bevorderen van duurzame ontwikkeling; de integratie van de kwaliteitsproblematiek als algemeen performance-aspect zowel in de dimensie organisatie van het werk als inzake gezondheid en veiligheid, de ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Market promotion' ->

Date index: 2024-01-14
w