Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commodity market
Community internal market
EC internal market
EU single market
Financial analyst
Financial markets analyst
Financial markets report writer
Global action to improve market structures
Market
Market State
Market dullness
Market flatness
Market garden worker
Market operation
Market situation
Market slackness
Market sluggishness
Market structure
Marketing
Marketing campaign
Marketing policy
Marketing structure
Single market
Structured finance analyst

Vertaling van "Marketing structure " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
market [ market operation | market situation | market State | market structure ]

markt [ functioneren van de markt | marktsituatie | marktstructuur | toestand van de markt ]


marketing [ marketing campaign | marketing policy | marketing structure ]

commercialisering [ marketingbeleid | marketingcampagne | marketingstructuur | op de markt brengen ]


global action to improve market structures

wereldomvattende maatregelen om de marktstructuren te verbeteren








Market garden worker

medewerker in kwekerij voor directe doorverkoop


financial markets analyst | structured finance analyst | financial analyst | financial markets report writer

kwantitatief financieel analist | marktanalist | budgetanalist | financieel analist


single market [ Community internal market | EC internal market | EU single market ]

interne markt [ binnenmarkt | communautaire interne markt | eengemaakte markt van de EU | interne markt EG | interne markt van de EU ]


market | market dullness | market flatness | market slackness | market sluggishness

flauw | loom | lusteloos
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
31. Notes that the original market models of the competition policy may be inappropriate for the digital economy, and that the use of price-based indicators in this dynamic economic sector often fails to achieve the desired outcome; calls on the Commission to carry out, on the basis of new criteria, a comprehensive legal and economic assessment of fast-moving markets and ephemeral business models employed by digital undertakings, in order to obtain a clear understanding of the market structure and market trends, take appropriate meas ...[+++]

31. stelt vast dat de traditioneel in het mededingingsbeleid gehanteerde marktmodellen mogelijk niet geschikt zijn voor de digitale economie en dat de toepassing van op prijzen gebaseerde indicatoren in deze dynamische branche dikwijls niet werkt; verzoekt de Commissie aan de hand van nieuwe criteria een uitvoerige juridische en economische beoordeling uit te voeren van snel veranderende markten en slechts kort door digitale ondernemingen gehanteerde bedrijfsmodellen, teneinde een duidelijk beeld van de marktstructuur en de marktontwikkelingen te krijgen, en vraagt haar passende maatregelen te treffen ter bescherming van de consument en ...[+++]


The main indicators to be considered when assessing the first and second criteria are similar to those examined as part of a forward-looking market analysis, in particular, indicators of barriers to entry in the absence of regulation, (including the extent of sunk costs), market structure, market performance and market dynamics, including indicators such as market shares and trends, market prices and trends, and the extent and coverage of competing networks or infrastructures.

De voornaamste indicatoren waarop bij de toetsing aan het eerste en het tweede criterium moet worden gelet, zijn vergelijkbaar met die welke in het kader van een toekomstgerichte marktanalyse worden onderzocht, met name indicatoren van toegangsbelemmeringen bij afwezigheid van regelgeving (onder meer de omvang van initiële investeringen), marktstructuur, marktontwikkeling en marktdynamiek, met inbegrip van indicatoren zoals marktaandelen en trends daarvan, marktprijzen en trends daarvan, en de reikwijdte en dekkingsgraad van concurrerende netwerken of infrastructuren.


This failure of market structuring places the EU at a particular disadvantage. Europe is a substantial market that is not managing to exploit its true potential.

Dit gebrek aan structurering van de markt pakt in hoge mate ongunstig uit voor de EU. Europa betekent een belangrijke markt die haar reële mogelijkheden niet weet te benutten.


Adequate funding must be provided to be able to finance the various areas of activity making up the Common Fisheries Policy: resource conservation and protection, international agreements, markets, structural measures, social aspects, etc. Existing fisheries-related Structural Fund measures, including socio-economic measures, therefore need to be maintained and optimised in order to maintain European fisheries' competitiveness in a global free market.

Er moeten voldoende middelen beschikbaar worden gesteld om de verschillende taakgebieden te kunnen financieren die het gemeenschappelijk visserijbeleid uitmaken: instandhouding en bescherming van hulpbronnen, internationale overeenkomsten, markten, structurele maatregelen, sociale aspecten, enz. Daarom moeten de bestaande maatregelen voor de visserij in het kader van de structuurfondsen worden gehandhaafd en eventueel worden verbeterd, met inbegrip van de sociaal-economische maatregelen, opdat de Europese visserij haar concurrentievermogen op een vrije wereldmarkt kan behouden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It should not prescribe a particular market structure. It should be flexible enough to accommodate the diversity of market structures in different countries and to allow and encourage innovation.

De richtlijn dient geen bijzondere marktstructuren voor te schrijven, maar moet flexibel genoeg zijn om rekening te houden met de diversiteit van de marktstructuren in verschillende landen en innovatie mogelijk te maken en te bevorderen.


It is important that Member States have significant flexibility to adopt supervisory and enforcement structures which take proper account of existing regulatory responsibilities and market structures.

Het is belangrijk dat de lidstaten over voldoende manoeuvreerruimte beschikken om een toezichts- en uitvoeringsstructuur in te stellen die in voldoende mate rekening houdt met de bestaande verantwoordelijkheid voor regelgeving en met de marktstructuur.


(113) Likewise, in Case COMP/M.2348 - Outokumpu/Norzink, the Commission found that even if the zinc market was composed of few players, entry barriers were high and demand growth perspectives low, the likelihood of the emergence of a market structure conducive to coordinated outcome was unlikely if it could be shown that (i) parties could not manipulate the formation of prices; (ii) producers had asymmetric cost structures and there was no credible retaliation mechanism in place.

(113) Zo ook is de Commissie in zaak nr. COMP/M.2348, Outokumpu/Norzink, tot de slotsom gekomen dat, ofschoon er maar enkele spelers op de zinkmarkt actief waren, de drempel voor marktbetreding hoog was en de groeivooruitzichten voor de vraag gering waren, het onwaarschijnlijk zou zijn dat er een marktstructuur zou ontstaan die bevorderlijk zou zijn voor een gecoördineerd resultaat, als tenminste kon worden aangetoond dat i) de partijen het prijsmechanisme niet konden manipuleren, ii) de producenten asymmetrische kostenstructuren hadden en er geen g ...[+++]


These programme may include measures to encourage improved quality and hygiene, marketing, sector structuring, the rationalisation of production and marketing structures, local communication relating to quality products and the provision of technical assistance.

Deze programma's kunnen maatregelen omvatten zoals acties met het oog op de verbetering van de kwaliteit en de hygiëne, de afzet en de organisatie van de bedrijfskolom, rationalisatie van de productie- en afzetstructuur, voorlichting ter plaatse met betrekking tot kwaliteitsproducten en uitkering van technische bijstand.


The programme may include measures to encourage improved quality and hygiene, marketing, sector structuring, the rationalisation of production and marketing structures, local communication relating to quality products and the provision of technical assistance.

Dit programma kan maatregelen omvatten zoals acties met het oog op de verbetering van de kwaliteit en de hygiëne, de afzet, organisatie van de bedrijfskolom, rationalisatie van de productie- en afzetstructuur van de voorlichting ter plaatse met betrekking tot kwaliteitsproducten en uitvoering van technische bijstand.


This programme may include measures such as incentives to improve quality and hygiene, the marketing of quality products, sector structuring, the rationalisation of production and marketing structures providing for grouped purchases, local communication relating to quality products and the provision of technical assistance.

Dit programma kan maatregelen omvatten zoals acties met het oog op de verbetering van de kwaliteit en de hygiëne, de afzet van kwaliteitsproducten, de organisatie van de bedrijfskolom, rationalisatie van de productie- en afzetstructuur, onder andere via gezamenlijke aankoop, voorlichting ter plaatse met betrekking tot kwaliteitsproducten en uitvoering van technische bijstand.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Marketing structure' ->

Date index: 2024-06-19
w