Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Auto shop service manager
Automotive engineering
Bus and coach aftersales specialist
Car shop repair service director
Dealership manager
Garage manager
Motor vehicle aftersales manager
Motor vehicle aftersales manger
Motor vehicle management
Motor vehicle repair shop manager
Motor vehicle shop manager
Principal sales manager
Used car sales manager
Van aftersales manager

Traduction de «Motor vehicle shop manager » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
dealership manager | principal sales manager | motor vehicle shop manager | used car sales manager

afdelingsmanager verkoop motorvoertuigen | bedrijfsleider autohandel | manager motorwinkel | manager verkoop motorvoertuigen


auto shop service manager | motor vehicle repair shop manager | car shop repair service director | garage manager

bedrijfsleidster autogaragebedrijf | manager logistiek & reparatie | manager autogaragebedrijf | werkplaatsmanager motorvoertuigentechniek


motor vehicle aftersales manager | van aftersales manager | bus and coach aftersales specialist | motor vehicle aftersales manger

manager aftersales motorvoertuigen | projectleider after sales bedrijfswagens | aftersalesmanager motorvoertuigen | manager aftersales bedrijfswagens


automotive engineering | motor vehicle management

autotechniek
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Public and non-motorised transport as well as other resource-efficient transport options for passengers and freight should be developed as a real alternative to the use of private motor vehicles, supported by greater use of intelligent transport systems as well as by innovative supply and demand management.

Openbaar vervoer en niet-gemotoriseerd vervoer dienen naast andere vormen van hulpbronnenefficiënt passagiers- en vrachtvervoer te worden ontwikkeld als echt alternatief voor het gebruik van particuliere motorvoertuigen, gesteund door een intensiever gebruik van intelligente vervoerssystemen en innovatief aanbod- en vraagbeheer.


In addition to the actions to be carried out primarily by the motor vehicle industry, as set out in this communication, the EU will adopt a plan concerning intelligent traffic-management systems drawn up by the government authorities in the interest of road safety, so as to derive maximum benefits for society as a whole.

Naast de acties die in deze mededeling aan de orde komen en die hoofdzakelijk door de auto-industrie worden gevoerd, zal de Europese Unie een plan aannemen op het gebied van intelligente verkeersbeheersystemen, dat is opgesteld door de overheidsinstanties en van belang is voor de verkeersveiligheid, zodanig dat dit zoveel mogelijk voordelen voor de gemeenschap oplevert.


Summary code: Environment and climate change / Waste management / Waste from consumer goods Internal market / Single Market for Goods / Motor vehicles / Interactions between the automobile industry and specific policies / Interaction with environmental policy

Code samenvatting: Milieu en klimaatverandering / Beheer van afvalstoffen / Afvalstoffen van consumptiegoederen Interne markt / De interne markt voor goederen / Motorvoertuigen / Raakvlak van de auto-industrie met verschillende beleidsvormen / Raakvlak met het milieubeleid


Directory code: Industrial policy and internal market / Internal market: approximation of laws / Motor vehicles Environment, consumers and health protection / Environment / Space, environment and natural resources / Waste management and clean technology

Indexering in het repertorium: Industriepolitiek en interne markt / Interne markt: onderlinge aanpassing van de wetgeving / Motorvoertuigen Milieuzaken, consumentenbelangen en bescherming van de gezondheid / Milieuzaken / Ruimte, milieu en natuurlijke hulpbronnen / Afvalbeheer en schone technologie


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Summary code: Environment and climate change / Waste management / Waste from consumer goods Internal market / Single Market for Goods / Motor vehicles / Technical harmonisation for motor vehicles / Technical harmonisation in the internal market Internal market / Single Market for Goods / Motor vehicles / Interactions between the automobile industry and specific policies / Interaction with environmental policy

Code samenvatting: Milieu en klimaatverandering / Beheer van afvalstoffen / Afvalstoffen van consumptiegoederen Interne markt / De interne markt voor goederen / Motorvoertuigen / Technische harmonisatie van motorvoertuigen / Technische harmonisatie in het kader van de interne markt Interne markt / De interne markt voor goederen / Motorvoertuigen / Raakvlak van de auto-industrie met verschillende beleidsvormen / Raakvlak met het milieubeleid


G. whereas in 2006 the automotive industry in the EU exported about 20% of the motor vehicles produced by it and in 2004 exports of motor vehicles and of parts and accessories for motor vehicles accounted for 8,7% and 2,8% respectively of the EU's industrial exports, an indication of how particularly sensitive to export conditions the automotive industry is, and whereas in 2004 the extra-EU trade surplus in respect of transport equipment was valued at EUR 60,2 billion; whereas the EU's global pre-eminence is due ...[+++]

G. overwegende dat de automobielindustrie van de EU in 2006 ongeveer 20% van haar productie heeft geëxporteerd en dat de export van motorvoertuigen en onderdelen en toebehoren voor motorvoertuigen in 2004 respectievelijk 8,7% en 2,8% bedroeg van de industriële export van de EU, waarmee wordt aangegeven hoe buitengewoon gevoelig de automobielindustrie is voor exportvoorwaarden, en overwegende dat het externe EU-handelsoverschot met betrekking tot transportmaterieel in 2004 op 60,2 miljard EUR werd geraamd; voorts overwegende dat de vooraanstaande positie van de EU in de wereld hoofdzakelijk te danken is aan het feit dat het de grootste ...[+++]


G. whereas in 2006 the automotive industry in the EU exported about 20% of the motor vehicles produced by it and in 2004 exports of motor vehicles and of parts and accessories for motor vehicles accounted for 8,7% and 2,8% respectively of the EU's industrial exports, an indication of how particularly sensitive to export conditions the automotive industry is, and whereas in 2004 the extra-EU trade surplus in respect of transport equipment was valued at EUR 60,2 billion; whereas the EU's global pre-eminence is due ...[+++]

G. overwegende dat de automobielindustrie van de EU in 2006 ongeveer 20% van haar productie heeft geëxporteerd en dat de export van motorvoertuigen en onderdelen en toebehoren voor motorvoertuigen in 2004 respectievelijk 8,7% en 2,8% bedroeg van de industriële export van de EU, waarmee wordt aangegeven hoe buitengewoon gevoelig de automobielindustrie is voor exportvoorwaarden, en overwegende dat het externe EU-handelsoverschot met betrekking tot transportmaterieel in 2004 op 60,2 miljard EUR werd geraamd; voorts overwegende dat de vooraanstaande positie van de EU in de wereld hoofdzakelijk te danken is aan het feit dat het de grootste ...[+++]


(19) The objectives of this Regulation, namely the realisation of the internal market through the introduction of common technical requirements concerning emissions from motor vehicles and guaranteed access to vehicle repair information for independent garages on the same basis as for authorised dealers and repair shops, cannot be sufficiently achieved by the Member States.

(19) De doelstelling van deze verordening, namelijk de voltooiing van de interne markt door de invoering van gemeenschappelijke technische voorschriften betreffende emissies van motorvoertuigen en de waarborging van de toegang tot reparatie-informatie voor onafhankelijke garages op dezelfde basis als voor erkende handelaren en reparatiebedrijven, kan niet voldoende door de lidstaten worden verwezenlijkt.


(14) “independent operator” means undertakings other than authorised dealers and repair shops which are directly or indirectly involved in the repair and maintenance of motor vehicles, in particular repairers, manufacturers of repair equipment or tools, distributors of spare parts, publishers of technical information, automobile clubs, roadside assistance operators, operators offering inspection and testing services and operators offering training for repairers.

(14) "onafhankelijke marktdeelnemer": ondernemingen, met uitzondering van erkende handelaren en reparatiebedrijven, die direct of indirect bij de herstelling en het onderhoud van motorvoertuigen betrokken zijn, met name reparateurs, fabrikanten van reparatieapparatuur en -gereedschap, distributeurs van reserveonderdelen, uitgevers van technische informatie, automobielclubs, wegenwachtdiensten, bedrijven die keurings- en controlediensten aanbieden en bedrijven die opleiding voor reparateurs aanbieden.


(14) “independent operator” means undertakings other than authorised dealers and repair shops which are directly or indirectly involved in the repair and maintenance or retrofitting of motor vehicles, in particular repairers, manufacturers of and traders in repair equipment or tools, distributors of spare parts, publishers of technical information, automobile clubs, roadside assistance operators, operators offering inspection and testing services and operators offering training for repairers.

(14) "onafhankelijke marktdeelnemer": ondernemingen, met uitzondering van erkende handelaren en reparatiebedrijven, die direct of indirect bij de herstelling en het onderhoud of aanpassing achteraf van motorvoertuigen betrokken zijn, met name reparateurs, fabrikanten van en onafhankelijke handelaren in reparatieapparatuur en -gereedschap, distributeurs van reserveonderdelen, uitgevers van technische informatie, automobielclubs, wegenwachtdiensten, bedrijven die keurings- en controlediensten aanbieden en bedrijven die opleiding voor reparateurs aanbied ...[+++]


w